Heel vervelend voor die persoon natuurlijk, maar ik vraag mij dan af hoe zo iemand hier op komt? Je hoort volgens mij wel vaker dit soort verhalen of juist andersom dat de politie ze afluistert enzo. Dat moet toch ergens vandaan komen?
Oh wat tof, dankjewel voor het taggen!
Ik vond een handcreme van Kne.ipp in mijn kast (cherry blossom) die verbazingwekkend goed werkt.
Pff wat is zij vervelend zeg, om moe van te worden.
Oh tof! Dank voor het delen, ken een van de dansers in dit stuk dus dubbel zo leuk om naar te kijken
Afspraken in vreugde of verdriet, maak ze niet.
Dankjewel voor de link! Meteen ook weer een reminder mijn stretchoefeningen te doen
@Luzarl volgens mij was jij het, je bent nu officieel influencer want ik heb een box groene kneusjes besteld van plantje.nl
Ik heb mijn man, die bang is dat ons huis een jungle wordt, overgehaald door te zeggen dat ze zo zielig waren.
Mijn vriend was daar ook bang voor dus ik zei “nee joh, zijn maar 5 plantjes!” Kreeg het vandaag binnen en het waren er 12.
Fuck zeg ik voel zo je frustratie… Is er niet eventueel een andere plek waar je naar toe zou kunnen ipv je moeder? Om even uit deze sfeer weg te zijn? Ik vind het ook stom dat je vriend niet even naar je toe is gekomen (al is dramaontwijkendgedrag ontzettend man-eigen) maar goed daar heb je nu natuurlijk helemaal niks aan.
Ik vind het best kwalijk dat je dit als betrokken hulpverlener bij de casus zo online gooit.
Leuk!!!
Dit kan je echt niet zo op een forum zetten als hulpverlener.
Want? Zo is te herkennen wie dit is?
Is miniatuuuuur! veiligheidsspeld is normale grootte haha.
Eigenlijk had de maker zijn of haar wijsvinger er naast moeten houden.
Misschien herkent iemand het verhaal van een bekende? Misschien zit iemand in een vergelijkbare situatie en leest hoe hulpverleners ermee omgaan. Het is gewoon niet echt iets om zo te plaatsen, vanuit het perspectief van de hulpverlener. Dit is ook nog het openbare gedeelte van dit forum.
Er zijn mensen die om minder informatie zijn ontslagen, ik zou het verwijderen maar dat moet je natuurlijk zelf weten.
Ik heb het verwijderd, zoals @LaScript ook aangeeft is dit vaker voorkomend dus zag de ernst er niet van in als ik verder geen details geef maar soit
Niet de intentie om iemand hier kwaad mee te doen, puur en alleen om aan te geven dat het een gekke gewaarwording was (het is niet mijn doelgroep)
Oeh wat nice, thanks voor de tag - lief!
Ik maak misschien kans op een appartement maar niet in de stad waar ik eigenlijk opzoek ben. Het is een dorp 10km daar vandaan en nu twijfel ik of ik het moet doen. Heb het appartement nog niet gezien maar het is niet heel groot wel heeft het een groot balkon wat een pluspunt is. En ik weet gewoon dat ik met mijn inkomen niks kan vinden in de stad waar ik eug eigenlijk wil wonen waarom verdien ik niet gwwoon het dubbele van wat ik nu doe zodat ik alle keus had!