Haha maar waarom staat het zo op de website van Ikea? Heel raar!
Soms als ik in bed lig terwijl ik probeer te slapen krijg ik ineens superveel trek dus zit nu te fantaseren over wat ik morgen ga eten. Zit helemaal een plan in mān hoofd te maken dat ik sowieso morgen alweer vergeten ben.
Ze hadden een tijdje terug een campagne met miniaturen⦠ben even vergeten in het kader van wat het ook al weer was (volgens mij de app). Wel gek zo zonder context inderdaad haha.
Mijn ritme is echt weer helemaal verpest door het coronavirusgedoe, kan niet wachten tot het leven weer normaal is en mijn ritme dus ook.
Ik zit lekker een album van Taio Cruz of all people te luisteren. Lekker terug naar 2010. Ik was deze guy helemaal vergeten.
Mijn zusje en ik zijn jeugdherinneringen aan het delen in emoticons. Best bijzonder hoe je zoān connectie met iemand hebt dat de ander meteen doorheeft waar je het over hebt bij een paar emoticons. Waren ook superspecifieke dingen als: de drol op het van afstand bestuurbare karretje die op de poster stond waar we ik zie ik zie wat jij niet ziet mee deden vanuit bed, of die ene verregende vakantie in Duitsland waarbij er een kerkklok elk kwartier ging en dat feestje bij vrienden van mān ouders waar ze geen taart en snacks hadden maar alleen snackgroenten. Moet er echt om lachen en voel me weer even heel verbonden met iemand in mān sociale isolatie.
Ik denk dat je moet kijken waar jij gelukkig van wordt. Je probeert het nu al een tijdje en het lukt niet. Dat is dan pech voor hem, hij kan ook zich ook aanpassen.
Ik zeg t nu wel heel hard,maar je hoeft jezelf niet 100% weg te cijferen. Het is geven en nemen in een relatie maar je moet wel gelukkig kunnen zijn. Sterkte!!
Jeeeetje werd wakker van een brandalarm vanochtend, mijn vriend de galerij op en die begon te schreeuwen. Ik was echt al kleding aan het aan doen om te vluchten. Bleek dat het huis hier naast ons complex in brand staat en dat brandweer net aankwam. Die mensen allemaal half aangekleed en half ontbloot lijf nog op straat. Nu wil ik graag iets doen voor die mensen vandaag maar weet niet zo goed wat? Ze zijn opgevangen door buren in hun straat etc. Maar dacht misschien is er iets waarmee je kan helpen na zoān brand ofzo? Weet zelf zo 123 niets namelijk.
Hartje
Wat een rotsituatie, succes met het maken van een keuze en weet dat geen enkele keuze verkeerd is.
Doe wat je denkt waar jij denkt je op lange termijn het beste over te voelen.
Verheug me nu al op de tacos die ik ga vreten vanavond!
Ik heb sowieso al respect voor je dat je het zo lang bij je schoonouders uit houdt, ik word al gek als ik er alleen al aan denk. Als jij even tot rust moet komen bij je moeder, moet je dat lekker doen!
Happy birthday bitch
Deze hele situatie is zo slecht voor mān ritme, ik was om half 3 nog wakker. Zo slecht geslapen weer. Zo moe, geen zin. Ben echt helemaal down de afgelopen dagen ⦠val echt terug in oude patronen.
Pff zucht. Klaagpost.
Mss even langsgaan bij waar ze zijn opgevangen morgen ofzo. Die mensen weten denk ik wel wat ze nodig hebben. Er zullen veel dingen stuk of verloren zijn gegaan. Misschien kun je daar iets mee.
Ik zou echt gaan. Zet jezelf op nummer 1. Je kunt niet continu op je tenen blijven lopen.
& @Soy.peor happy birthday , geniet van je tacoās en hopelijk ook taart erna (en ervoor).
Ja dacht inderdaad al kleren/spullen, maar vond dat ook zo raar om zo voor de deur te zetten ofzo. Zal wel even langsgaan bij buren om te vragen wat er evt nodig is en waar ik dat dan naar toe kan brengen of achter kan laten.
Happy taco birthday
Mijn favoriete thuiswerk meme tot nu toe
Gedroomd dat mijn hond dood ging en door wie deed heel luchtig erover. Ik werd zwetend, boos en bijna huilend wakker. Naar beneden gegaan om hem te knuffelen. Laat nu de tussendeur openstaan zodat hij naar boven kan, meekijken met werk, maar hij ligt liever beneden in de zon.
Ik ben meerdere keren naar de wc gegaan tijdens online meetings, gooide gewoon mn camera en microfoon uit :ā).