Wat je even kwijt wil #35

Ik heb zojuist echt keihard gehuild omdat ik geld teruggekregen heb van de belastingdienst. Eindelijk een ienieminibeetje ademruimte.

48 likes

Ik kan echt huilen om alles, blijkt maar weer. Ik zat een video te kijken over vuilnismannen die gewoon aan het werk zijn nu. Iemand had naast de vuilnisbakken ‘bedankt vuilnismannen’ geschreven met stoepkrijt en de tranen biggelden al over mijn wangen.

:+1:

18 likes

1 like

Oh nee ik heb 2 belafspraken vlak na elkaar ingepland en ik dacht dat ik een halfuurtje speling had maar nu dus 0 minuten zo stom van mezelf. :triumph: daarna ga ik maar een rondje fietsen want het is wel supermooi weer zo te zien.

Gefeliciteerd! @Soy.peor

2 likes

Zat net in hetzelfde schuitje, maar het moment is eindelijk daar :toilet:

1 like

Ik ook #happyskittings :joy:. Koffiesmoothie iedere ochtend doet zijn werk

3 likes

Heel veel liefs naar jou!
Doe waar je behoefte aan hebt. Dit soort emoties zijn altijd lastig, maar onuitgesproken in dezelfde ruimte als de andere partij maakt het vaak opgekropter (is dat een woord?) Misschien kan je nadat je het een plekje hebt gegeven proberen weer met je schoonzusje te praten en vragen of ze op z’n minst je gevoelens zou willen erkennen.

1 like

Wat een inspirerende video heb je gemaakt @Lula. “Nothing good ever happens going out of the house, you know that. There’s just trouble out there. It’s not a good place to be.”

7 likes

giphy source-1

6 likes

Wtf

Ik stuurde een appje naar een ex collega en in plaats van gewoon terug te appen VIDEOBELT ze me?!?! Doen mensen dit echt??

Ik zit hier in mijn roze ugly fleece pyjama met vet haar dus ga sowieso niet opnemen maar dit is wel echt next level

14 likes

Hahahahahaha sowieso haat aan mensen die bellen als je appt, als ik had willen bellen had ik wel gebeld :tipping_hand_woman:t3: Maar videobellen gaat gewoon echt 72 stappen te ver

14 likes

Ja precies!! Ik ben gewoon in shock haha dacht eerst ook dat het per ongeluk gebeurde misschien maar ze bleef heel lang bellen dus helaas :joy:

1 like

Ja het is heel gek. Heb gelukkig al eerder bij het bedrijf gewerkt dus ik ken een deel van de collega’s wel en met de andere collega’s die gisteren zijn begonnen hebben we vandaag introductie via Microsoft Teams. Maar inderdaad gek dat je een deel van de collega’s pas gaat zien als we eindelijk weer allemaal op kantoor mogen werken.
Zeker waar! Ben helemaal niet technisch dus dat moeten ze ook maar niet van me verwachten. Dat zien ze nu ook wel nu mijn internetverbinding bij het videobellen ook enorm slecht is :wink: Gelukkig zijn ze wel heel begripvol en geven ze ook gewoon aan dat het inwerken op deze manier veel meer extra energie kost en dat ze het dus ook logisch vinden als we in het begin nog geen 8 uur gaan werken. Dus dat is wel heel fijn! Thanks voor je lieve reactie trouwens :kissing_heart: Doet me goed!

2 likes

ik werd vannacht wakker door hele harde steken in mijn rechterborst
en het voelde niet echt heel diep als in: longen (denk ik) maar oppervlakkiger
dacht dat ik een hartaanval kreeg, wat een kutnacht

Ik ben op tijd opgestaan, heb me helemaal aangekleed/klaargemaakt om de hele dag hard te studeren. Heb tot nu toe alleen nog maar op het forum gezeten. Concentratie is bizar ver te zoeken

Haha wegdrukken / niet opnemen. #opbokken

4 likes

Ik voel me zo kut door dat thuiswerken dat ik maar 2 dagen vrij genomen heb zodat ik even kan ontspannen, zijn ze WEER de hele ochtend al aan het boren boven mij. Echt. Is het te vroeg voor wijn

Het is nooit te vroeg voor wijn

8 likes

You’re passing up a once in a lifetime opportunity to sit on the couch and watch tv!!

2 likes

Ik geniet tijdens het werk echt van de ig live battles van veel Amerikaanse producers. Scott Storch vs Mannie Fresh, Swizz Beats vs Timbaland, Neyo vs Johnta Austin. Die mannen hebben zo veel hits geproducet en was dat allemaal vergeten.

Oh en ik kijk gewoon overdag tijdens het werk. Deze oma ligt in bed om 11uur 's avonds.

2 likes