Wat je even kwijt wil #35

@monkeyslut
ik heb bubble trouble 1 uitgespeeld en bij 2 hang ik nu vast in 49 :face_with_symbols_over_mouth: ik weet echt niet hoe die moet, er is geen truc of zo zoals bij sommige levels (dat je ergens tegenaan schiet en dan een schild krijgt oid) en op YouTube lijken ze gewoon te schieten als een gek

Tot zover mijn productiviteit btw :tipping_hand_woman:t3:.
Je hoort van me als ik dit verslavend kutspel uitgespeeld heb. Maar level 49 is killing me.

4 likes

ik wil sohla van de BA test kitchen zijn

3 likes

Ik mag van mijn sportschool een medium stootkussen lenen voor kickboksoefeningen en een setje dumbells :heart_eyes:

Heb ook aangeboden te helpen met online lessen geven, hoop dat ze dat misschien ook willen gaan doen. Via iemand hier (weet niet meer wie, sorry! Maar bedankt!) heb ik bij bijl.merba.jes een les online gekickbokst en dat was ZO lekker! Ze doen het twee keer per week maar 1 vd 2 keer is als ik werk helaas.

Sinds ik elke dag beweeg/sport gaat het zoveel beter met mn mentale gezondheid.

2 likes

ik zit nog steeds vast in 17 hahaha

Dat is deze trouwens

1 like

Mijn haren zien er echt niet uit. Doe er ook niks in (wel na het wassen) maar dacht dat dat mijn haar juist rust zou geven. Maar het is zo lelijk :-/ Maar op zoek naar een goed masker dit weekend.
En ik heb zo’n zin om uit te gaan. Dansen in mijn huis is ook leuk, maar mis toch anderen dan :’)

2 likes

Ik heb vier paar sportschoenen gekocht. 1 train en 3 hardloop omdat ik echt opties wilde. Maar je raadt het al, de train en twee van de hardloopschoenen zitten goed en lekker. Nu wil ik ze eigenlijk alledrie houden. Het extra paar hardloop kost ‘maar’ 30 euro. Houden of is dat onzin?

1 like

Ik kan niet in jouw portemonnee kijken maar ik zou ze houden. Ik vermoed dat je er best een tijd mee doet en ik ben best lastig met schoenen dus zou me die 30 euro meer dan waard zijn.

2 likes

Ja dat laatste inderdaad. En door die goeie sale heb ik nu drie paar waar je normaal een paar voor zou kopen. Denk wel dat ik ze houd. Mijn eerste paar trainde én liep ik acht jaar op hahah omg

Ik zag net een filmpje van mijn vorige studie waarin ik zeker 20 kilo lichter was en ik voelde me toen zo dik en miserabel. Ben echt boos op mezelf dat ik mijn hele jeugd onzeker ben geweest over mijn gewicht terwijl ik helemaal niet dik was :fu:t2:
Wou fit ff kwijt

17 likes

Zo nou dit zei ik precies hetzelfde tegen een vriendin vorige week. Kwam een foto tegen waar ik ook zo’n 20 kg lichter ben dan nu en toen dacht ik altijd al: beh dik beh beh
Nu denk ik echt: :fu:t2:

8 likes

Ja gatver. Eergisteren een grote H&M bestelling gedaan. Krijg ik nu een mail dat ik 20% korting op alles krijg wat ik vandaag bestel. Gatver eikels.

Ja zo zonde

2 likes

Zit er hier een tandarts eigenlijk??? :tooth:

Eind deze maand ga ik weg bij mijn huidige baan. Normaal gesproken zou ik dan in een laatste teamoverleg of teamlunch oid een cadeautje hebben gegeven aan alle collega’s, maar nu gaat dat natuurlijk niet :sweat_smile:. Ik was daarom van plan om alle collega’s persoonlijk iets als afscheid te sturen (zijn er maar 8 dus dat is prima), maar nu weet ik niet goed wat. Ik wil eigenlijk niet iets van chocola of snoep ofzo geven omdat we dat al vaak genoeg van cliënten krijgen.
Iemand een leuk idee? Zat al te denken aan iets van zaadjes om zelf te planten ofzo, maar veel verder kom ik niet.

Ik zou het tweede hardloop paar wegdoen. Hardloopschoenen blijven maximaal 1500 km in goede staat, maar ook na 2 jaar is de demping er wel uit. Dus ook als je ze ongebruikt laat staan (rubber droogt uit ofzo). Ik zou tegen de tijd dat je deze hebt afgedragen een nieuw paar kopen.
En nu €30 uitgeven is toch weer €30 aan iets wat je niet nodig hebt (en ik weet niet of je werk nu door gaat in deze tijd?)

1 like

Volgens mij niet. Maar als er iets uit moet, kunnen we dat vast wel regelen hier.

22 likes

Heb het even kut lastig met geen mensen zien. Vind het negentig procent van de tijd wel ok dat ik niemand zie en alleen collega’s af en toe. Maar man wat heb ik er even behoefte aan om het met m’n vrienden op een zuipen te zetten

3 likes

Ja ook weer zo.

1 like

Wie houdt @boemboem vast en wie doet de rest.

5 likes

Ik doe wel mee als ik de tand uiteindelijk onder mijn kussen mag leggen. Ik heb nog wat goed te maken met de tandenfeeks.