Ik heb ook juist onlangs gebiecht dat ik in een plastic zak heb gepoept, dus ik had wat beter moeten nadenken.
Probeer anders eens herstellen van je office pakket (control panel -> programma’s -> herstellen), of excel starten in veilige modus.
Nou, mijn vrijmibo was een dikke fail, veel te veel deelnemers en mijn internet kon het allemaal niet aan, dus ik heb tien minuten naar bewegende pixels gekeken met af en toe een woord dat ik kon verstaan
Ik wil zo eten bestellen en dit is een van de reviews van dat restaurant
a quick pray
Het is sinds woensdag uit met mijn vriend en hij komt vanavond zijn spullen ophalen. Ondertussen zit ik aan de wodka met rivella om het beter te kunnen handelen allemaal. Moet kunnen.
Bleh, ik ook!! 250 euro ook echt. Stom.
In mijn omgeving is iemand 5 weken geleden ook plotseling overleden onder echt bizarre omstandigheden en ik dacht echt dat ik niet meer normaal kon gaan leven zonder aan dat soort lugubure dingen te denken maar het is nu nog maar 1 x per dag dat het in mn hoofd even langskomt komt en dan doet het even pijn. Hoop dat het bij jou ook snel gaat slijten.
Misschien is dit leuk?
Oh, dat is leuk!!
Ja ik wilde het ook naar een vriendin sturen, maar toen dacht ik nee ik ga koekjes bakken voor al mijn vrienden! Maar bijna alle koekjes zijn mislukt . Dus denk ik dat m maar alsnog ga bestellen haha.
Oh noo, wat stom! Maar dit is ook heel leuk
Ik zit het thuisbezorgd aanbod te bekijken van mijn nieuwe appartement en ze bezorgen daar geen papa johns en geen koreaans wat een verdriet
Hahaha wel heel slim. En scheelt ook nog extra wcpapier.
Mijn suggestie was thank god niet door eigen ervaring, maar van een verhaal dat een paar jaar geleden viral ging. Die vrouw had tijdens een date in paniek haar poep in haar handtas gestopt. Geen idee of het waar was en hoop voor haar van niet haha
Ik zie net via een story van Alma Mathijsen (even doorklikken naar degene die ze linkt) dat meeuwen bij gebrek aan patat en andere etensresten in de stad nu DUIVEN eten (echt een gruwelijk beeld trouwens, maar hoe bizar)
Ooh die komt volgende week ! Ik heb nu frietjes besteld haha
Die verwachten niet meer dat ze aangevallen worden bedoel je?
Nee misschien dat meeuwen idd niet echt instinctief als gevaar worden gezien (moeten ze wat aan doen)
Ben jij een duif?
Haha nou volgens mij kan je dat nu maar beter niet zijn!
Ahhw no aint no sunshine when he is gone!