18 jaar, wow! Dacht dat duiven echt niet zo oud kunnen worden.
woont hij dan binnen bij jullie? of in een hok buiten? of kent hij jullie gewoon goed en komt elke dag ff buurten?
Ik wilde sushi bestellen om tenminste nog iets leuks te hebben deze dag maar mān favo sushitent is gesloten??? En de andere hebben allemaal teleurstellende sushi. Mweh
Mijn vrijdagmiddagborrel was toch wel gezellig en misschien heb ik iets teveel wijn gehad⦠En nu heb ik geen zin om te koken, maar ik had met mezelf afgesproken niet meer op thuisbezorgd te bestellen. Dus nu heb ik bij een lokaal restaurantje besteld hier! Bam, loophole!
Lovely day is echt mijn ultimate geluksnummer. Wat een stem ook.
Hhaha nee. Die verf/conditioner die ik had gekocht pakte niet. Ga het vanavond of morgen nog een keer bleken. En ergens volgende week wordt verf geleverd dus dan gaat het roze. Het is nu echt nog zoān oranje gouden kleur.
Is jouw haar er al af
Anaesthesioloog he⦠die staan bekend om hun experimentele aard met het een en ander. @Slaapmuts
Pff pannenkoeken bakken is echt niks voor mij. Voel me echt een kneus.
Nee het is nu oranje goud omdat ik het gewoon nog maar een keer gebleekt heb, die verf pakte totaal niet. Was zoān wash out shit ding van etos. Heb nu van Kis besteld. En ik ga het dus nog een keer bleken Heb ook nog zilvershampoo, kan altijd nog toner proberen. Tijd en mogelijkheden zat hahah
Ik ga zo lekker op hit me baby one more time.
This lonelyness is killing meee
Ik Netflixparty Tigerking met een van mān bffās en nu na 4 afleveringen blijft ze maar zegen dat ik precies zijn persoonlijkheid heb.
Weet niet of ik dat wel zo vet vind.
Waarom hebben mijn vriend en ik altijd alle chips al op binnen een uur na het boodschappen doen? Echt volwassen zijn wij.
Vroeger, als ik oppaste (vast 3 dagen bij 1 gezin), hadden zij altijd op donderdag nog dezelfde chips/m&ms/koekjes als maandag. En dacht ik altijd: oh als je dan dus volwassen bent doe je meerdere dagen met zoān verpakking.
Maar een trouwerij verder, koophuis, kind ⦠en we vreten nog 1 zak in 1x leeg :ā)
Of ze hadden op donderdag gewoon weer een nieuwe voorraad!
Zitten hier ook biologen? Of gewoon mensen met betere zoekskills dan ik.
Ik zit dus met de rode lijst voor mijn neus en ik wil weten hoeveel van alle ernstig bedreigde soorten er voor het laatst in Nederland geteld zijn. Ik had gehoopt op een makkelijk overzichtje ofzo maar ik kan echt niks vinden.
Ik heb nog skeelers staan maar ik durf niet. Ik moet ook echt een stukje voor dat ik op een āgladdeā weg kom. Maar tegen die tijd heb ik al 3x mn nek gebroken waarschijnlijk.
En ik durf daar ook niet te skeeleren want het is druk daar haha en niks om me aan vast te houden
Volgens mij kan je dit, of kan je dit niet. Ik koop geen lekkere dingen meer om die reden omdat het bij mij altijd gelijk op is. Ik ga door tot ik misselijk ben en dan nog verder. Ik denk ook niet dat dit ooit nog verandert. Ik heb wel altijd dat ik mensen die een blokje chocolade kunnen nemen en dan de reep terugleggen en er ook niet een halve minuut later weer naar teruglopen echt op een voetstuk heb staan. Onmogelijk.
Omdat chips echt fucking lekker is
Ik heb een paar skates gekocht onder het nom van ānu ga ik ook die sportieveling uithangenā. Stand van zaken: week in de tuin geoefend, durf niet naar ābuitenā. Misschien ook omdat kinderen van 8 het beter kunnen en dat kan ik niet hebben.
Ik wil ook skates kopen, maar vind het echt bizar duur! Boven de 100 euro de meesten. Iemand een tip voor een betaalbare variant?