Mijne heb ik ooit hij de Bristol gekocht voor €35 ofzo, zijn geen professionele skates maarja boeie
ik vind het stom dat de zon zo mooi schijnt want nu voel ik me schuldig over het niet naar buiten gaan haha
Als er een tijd is om je daar niet schuldig om te voelen is het nu wel
Die van mij heb ik van de kringloop omdat ik ook niet zoveel uit wilde geven voor een probeersel.
Omdat het lang duurt om ze te maken misschien?
Sinds ze geen witte chocolade frambozen frappe hebben, is mijn leven niet meer hetzelfde
Hahaha i love thuisbezorgd reviews. Echt een hoogtepuntje van mijn dag als ik weer eens een rare heb gevonden
Zo kwam ik pas deze tegen
Oké Dino

Hahaha that escalated quickly
Mijn oude laptop weer eens opgestart na 5jaar. HIJ DOET T NOG! En ik kan de Sims 1 spelen. Alleen dat al is een goed begin!
Ik zeg het wel vaker maar… Mijn vrienden.
Ik vroeg laatst een vriend of hij wil helpen om mijn voortuin opnieuw te betegelen, wou die wel zei die. Komt die net ineens aan met geel zand (wist ik niet) en morgen gaat die waarschijnlijk tegels ergens ophalen en dat allemaal zonder dat ik dat heb gevraagd… Vroeg alleen laatst om hulp met het betegelen. Fuck wat lief.
Wat mensen voelen met een dip in de wintertijd, heb ik met zomertijd. Ik kan er niet aan wennen dat het langer ligt is en vind het juist niet fijn
Ik was even vergeten hoe kut Wendy van Dijk was…
Ik ga m’n vriend z’n haar knippen. Tot morgen in het Tinder-topic!
Echt gezellig met collega’s gewerkt net, we hebben 3 uur keihard mee geblèrd en gedanst met een 00’s hits Spotify lijst
Naar aanleiding van een poll vorige week heb ik alle Amerikaanse staten uit mijn hoofd geleerd. En nu vraag ik me af wat ik aan deze nutteloze informatie in mijn hoofd heb.
denk je rustig alleen naar de appie te gaan
word je door een jongen
op zo’n 50 centimeter
om je snapchat
gevraagd
Oh dat is fijn om te lezen! tenminste laatst was nog dat je het best klote vond toch alleen wonen met dit hele gebeuren? (en dat vind ik soms ook hoor) super nice dat je dan nu wel gewoon je eigen ding kan doen zonder steeds de stem van je ex te horen dat het netjes moet zijn en je jezelf daarin wil bewijzen!
Ze hebben een aangepast menu! Ik denk omdat er minder mensen op de vloer staan…
Normaal gesproken vind ik het altijd wel chill als het langer licht blijft maar nu je er geen klap aan hebt niet.
Morgen is de eerste zaterdag sinds 2 maanden dat ik niet per se hoef te klussen aan mijn huis. Wat ga ik doen met een heel weekend vrij???
Ik kan gaan… uh een boek kiezen en in de tuin lezen of netflixen of kleuren of tekenen of uit eten (oh nee. Ik bedoel uitgebreid koken. Aka pannenkoeken bakken of soep uit de vriezer eten #lui)