Ik heb hier ook echt een hekel aan, hoe vroeger donker, hoe beter. Als het tot 21.30 licht zo blijven op zijn laatst zou ik er nog mee kunnen leven. Maar nee, doe mij maar lekker donker
Ha snap dat dat echt als een bevrijding voelt ja! Dan kun je nu lekker ongestoord je zelf zijn, dat is wel het mooiste wat je kan worden natuurlijk
En pff ja snap dat het moeilijk is om idd op die manier voor jezelf te zorgen. Toen ik net op mezelf ging wonen vond ik dat ook echt een struggle. En nog steeds is dat wel en ding. Ik heb ook echt lang niet altijd zin om te koken e.d. maar dan heb ik een diepvries met voorraad (soep, sauzen etc.) en kan ik dan iets gezonds eten zonder teveel moeite.
Merk nu wel dat ik het soms wel echt saai vind om alleen te eten. Meestal vind ik dat wel prima, na een hele dag werken vind ik dat niet erg. Maar nu is het wel eens dat ik denk gatver mensen uitnodigen om samen te eten gaat nu ook niet :ā(
Kijk nu naar Jinek, vind Aboutaleb zoān leuke sympathieke man.
Ik ben ook gewoon onrustig dat het na het eten nog licht is⦠meestal zakt dit binnen een paar weken maar heb het gevoeld dat het nu met die quarantaine langer duurt.
Ik dacht dat ik Tim den besten niet leuk vond maar ik geniet al weken van zn instastories, die zijn in ieder geval wel leuk
Weer verhoging. Aaah, ik word echt gek van dit virus, deze longontsteking en mijn lichaam. Het begint me psychisch ook echt te slopen, zo stressvol.
Ik zou jouw lichaam hard willen toespreken en die longontsteking willen uitdrijven, want dit gaat wel erg lang duren zo. Beterschap part 2.3
Edit: ik wil croissantjes
heeft iemand hier 100 humans gezien?
ik vind alie echt gemeen en stom
Net wanneer je denkt dat het niet erger kan begint er een tinder dude een serenade te zingen op snapchatā¦
Welk nummer? Buy you a drink van t-pain.
Genant. Is het al juno ?
Dit heb ik ook gedaan afgelopen week, waarom?? Zonde van de ruimte inderdaad. Hoop dat ik deze kennis ooit nog eens kan gebruiken om een pubquiz te winnen ofzo.
Hahahaa van alle nummers die je kan kiezen als serenade⦠heeft hij wel autotune want dat hoort er wel bij
Hahaha ik word nog eens echt verliefd op Mark Rutte man
Ik verveelde me zo dood vanavond dat ik 2 pizza broodjes, 1 mini magnum, 1,5 chocolade reep en 1 zak chips heb gegeten. Nu is er geen lekkers meer in huis dus ik ga maar naar bed
Nee⦠Reeeeed mij
Ik vind dit soort Instagrams altijd zo fascinerend dat het serieuze trumpsupporters zijn maar ergens vind ik het soms ook bijna fake / onrealistisch aanvoelen.
Haar kapsel schreeuwt echt CAN I SPEAK TO YOUR MANAGER
Ik ben sinds gisteren eindelijk weer een beetje zen met mezelf? Voelt goed om alles wat meer in perspectief en positiever te zien.
Vind ik NIET leuk Beterschap
Omg ik zit te huilen van het lachen. We hebben sinds kort nieuwe buren en die zetten net in de buurtapp dat er een gevaarlijk uitziende man door de straat liep. Brede man, kaal met ruige baard en veel tattoos. Nou ik wist direct wie ze bedoelen want dat is de vader van een vriend van mij. En het is dus de liefste man ooit . Hij ziet er inderdaad uit alsof hij je zo doormidden kan breken maarja dat is zijn image. Hij is een heel bekend bodybuilder model (ofja bekend in die wereld). Hij doet ook superveel klussen in het buitenland en heeft een sportprogramma voor mensen met een handicap of die in herstel zijn van een verslaving. Anyway lang niet zo grappig als je het leest maar ik ging stuk dat ze iedereen gingen waarschuwen. Ik weet niet of het mag maar hierbij een foto van hem(gwn van google):