Wat je even kwijt wil #35

Als ie ook zo door de straat liep snap ik hun wel :joy:

3 likes

Hahah ja ik begreep ze sws wel. Maar het is gewoon hilarisch als je hem kent. Echt zo’n man die zou stoppen om een kuikentje de weg over te helpen ofzo.

10 likes

@pastelzwart ik kan het even nergens vinden maar is je haar er al af?

Is dat van jou er al af???

Nee ik durf het echt niet

Nooit

:frowning: ik wil het graag durven, maar het lukt gewoon niet

1 like

Nee snap ik, ik zou ook niet durven haha

Vroeger lukte dit nooit zo maar als ik nu iets stoms bedenk kan ik mezelf toespreken; nee denk aan iets leuks/iets anders. Denk aan sporten. Denk aan het strand. Denk aan een liedje. Weet niet of het altijd goed is, verdriet of die gedachten echt laten zijn kan denk ik wel goed zijn maar niet als je jezelf erin verliest. Heb er vaak ook geen zin in. (Door het coronatopic werd ik ook helemaal meegesleept in een hele nare herinnering en ik had er gewoon geen zin in. Ben toen heel bewust gaan nadenken over wat ik ging eten en wat ik er voor nodig had uit de koelkast etc).
Kun je er met iemand over praten, gezamenlijke vriend(in) of familie ofzo?

2 likes

Ik leende voor thuiswerken de bureaustoel van m’n vriend maar kon daar niet goed op zitten, het zitvlak is te diep waardoor ik niet bij de rugleuning kan. Dus ik vertelde dat gister aan de fysio en die raadde me toch wel aan een andere stoel te proberen. Dus ik m’n problemen met m’n vriend z’n stoel aan hem uitgelegd.
En toen kwam hij er dus achter dat hij precies dezelfde problemen met die stoel heeft en die die stoel helemaal niet lekker vindt zitten.
Fiy hij heeft de stoel al 16 jaar, de stoel heeft nooit lekker gezeten en gamet dagelijks.
Hij was ook altijd juist zoo trots op z’n stoel en ik vond het een rotding (stond enorm in de weg toen we een stuk kleiner woonden).
Nu mag die dus weg en ik lach me echt kapot dat m’n vriend er dankzij mij achter komt dat die stoel al 16 jaar niet lekker zit.

21 likes

Mijn wijn is al op maar mijn zin in wijn is nog niet op :frowning:

10 likes

Ik heb een nieuwe telefoon. Dat is zo erg wennen. En het scherm is zo groot. Nu kan ik niet meer rustig forummen zonder meelezers.

moet je zo’n screenprotector kopen die ervoor zorgt dat mensen vanuit een hoek niet kunnen zien wat erop je scherm staat

3 likes

Ik wist niet dat die voor telefoons bestonden. Wel voor laptops.
Klinkt eigenlijk wel logisch. Ga meteen zoeken

1 like

Ik heb weer een nieuwe true crime podcast ontdekt (die ook nog eens Nederlands is) en ben er echt blij mee, even weer wat afleiding in de vorm van podcasts. Het heet Kwaad Bloed, voor de geĆÆnteresseerden

1 like

Jaa zoo goed!!! Heb wat hier stond ff weggehaald haha

1 like

Ik heb enorme trek. Maar dan ook echt in pizza, kapsalon of hamburgers enzo. Of van die scholiertjes koekjes. Of euhh een dikke tosti met kaas. En paaseitjes. Met dan een beschuitje met boter en Nutella. Misschien als toetje dan een kom erwtensoep.

6 likes

Mijn avond is ook super gezellig. Ik heb die app 10/10 laten zien aan mn vriend en sindsdien is hij helemaal in een soort hyperfocus dat spel aan het spelen op mn ipad. Hij is zelfs in een hoekje gaan liggen met de rug naar mij toe zodat hij zich kan concentreren. Af en toe draait hij zich om om te kijken of ik nog in leven ben denk ik. Ik heb gelukkig nog rode wijn.

6 likes

Eeuwige meelezer hier maar zit nu alleen in bed te huilen en moet het even kwijt… ben ruim 6 weken zwanger na een traject van 5 jaar, en heb al voor de tweede keer bloedverlies… de eerste keer dachten ze een miskraam maar erna een hartje gezien… maar maak me toch zo’n zorgen, kan de slaap niet vatten

Ah shit, heb je iemand die bij je is?
Sterkte :heart:xx

Misschien stelt dit je gerust: ik heb bij m’n beide zwangerschappen veel bloed verloren en nu 2 ettertjes.

Ben je alleen of is er iemand bij je? Als je wil mag je me een berichtje sturen. :heart:

4 likes