Wat je even kwijt wil #35

Dankje! M’n man, maar die slaapt en is er vrij laconiek onder omdat het vorige week ook oke was

Dankje :heart: ik heb een berichtje proberen sturen ik hoop dat het gelukt is

2 likes

Oh jeetje dat is schrikken, zeker zo laat op de avond nu je ook niet zo snel iemand kunt bellen voor advies.

Ik wil je niet lastigvallen met mijn verhaal maar ik heb de eerste 8/9 weken bijna dagelijks lichte tot zwaardere bloedingen gehad. Ik heb me zoveel zorgen gemaakt in mijn eentje midden in de nacht op het toilet dus ik kan me enigszins voorstellen wat je voelt. Later bleek het dat mijn baarmoedermond erg gevoelig was en te goed doorbloed dus bij de minste inspanning verloor ik al bloed door een gesprongen vaatje oid. Ik heb gewoon een gezonde baby gekregen. Dus het hoeft niet perse iets verkeerds te zijn ook al voelt het alsof je wereld nu in duigen valt.

Pas goed op jezelf en hou het bloedverlies in de gaten, als je wilt mag je altijd even een berichtje sturen om je stress even een beetje los te laten. :heartbeat:

1 like

Dankjewel, jullie zijn allemaal zo lief :heart:

Ik neem door m’n traject een bloedverdunner en moet ook elke dag vaginale pillen opsteken, dus rationeel kan ik ook best wat redenen bedenken, zeker omdat ik geen krampen oid heb of iets anders dan bloed verlies… maar het voelt zo kwetsbaar om na al die jaren zwanger te zijn, het was ook ons laatste embryo…

Ik heb echt een hele domme vraag maar als er op een bakje staat geen grillfunctie gebruiken… Mag ik dan wel de functie boven en onder warmte van de oven gebruiken of moet ik dan hete lucht gebruiken? :see_no_evil:

1 like
Samenvatting

Die pillen zijn denk ik om je baarmoederwand goed te laten opbouwen voor het embryo?
Misschien dat je daar wat bloed van verliest in combinatie met de bloedverdunner?
Toen je de vorige keer een bloeding hebt gehad hebben ze toen gekeken wat de aard van de bloeding was?
Bij mij konden ze steeds duidelijk een genezen bloedvaatje zien.
Het is en voelt ook heel kwetsbaar. Vooral de eerste weken heb je zo weinig grip op wat er gebeurd in je lichaam. Je voelt het niet, je merkt niets. Bij elke verandering maak je je zorgen, of het normaal of abnormaal is.
Zeker als jullie het al zo lang proberen en het nu dan lijkt te lukken. Dat is magisch en doodeng tegelijk. Voor je man is dat helemaal een ontastbaar iets. Dus neem hem dat niet kwalijk.
En gewoon bellen naar je verloskundige he als je je zorgen maakt. Ik voelde me ook zo’n zeur maar geloof me je bent dat echt niet. Beter 10x bellen voor niets…

1 like

Ligt eraan wat voor bakje het is? Is het een ovenschaaltje? Zwart bakje van buiten met aluminium coating van binnen? Dan zou ik gewoon boven en onder warmte gebruiken :grimacing:

1 like

Uhm ja goeie (ben nu even te lui om naar de koelkast te lopen) maar het is een volledig zwart bakje met plakjes grillworst wat even in de oven moet.

Grillworst😍
Gewoon boven en onder warmte gebruiken!
Dat gebruiken we ook op mn werk om ze af te bakken als ze nog rauw zijn :wink:

1 like

Thanks. :heart: Ik heb nooit bewust de grillfunctie gebruikt van een oven vandaar dat ik niet wist of er een verschil in zat haha. :see_no_evil:

Niet!? En als je dan lasagne ofzo maakt, gebruik je dan nooit aan het einde even 5 minuten je grill stand voor dat lekkere kaaskorstje :heart_eyes:?!

—————————————————-

Okee ik heb echt teveel trek.
Zit dus nu in dubio of ik een pantosti ga bakken.

Haha nee ik laat gewoon lasagne langer in de oven haha.

Om ook nog maar even iets ontopics te zeggen: Er zitten ineens allemaal kleine spinnen in mijn huis… Iew.

Grillstand op het einde maakt je leven zo veel beter

2 likes

Door jou heb ik nu trek in scholiertjes

Ohgod, hoorde op tv dat liedje 17 miljoen mensen (had hem nog niet gehoord) en begin me toch een potje te janken :joy:. Send help!

14 likes

Haha thanks moest hier ook wel even om lachen. Hij doet me denken aan een viking en met dat beeld vind ik dat gewicht net een bijl lijken😂

1 like

Sorry :grimacing: ik wil ze ook nog steeds.

Ik had dus ontdekt dat een universiteit een gratis webinar aanbiedt vanwege corona en aangezien ik me verveelde had ik er eentje uitgekozen in mijn vakgebied. De stream haperde om de tel dus ik heb na een halfuur een beetje door de stream heen te skippen om te kijken of ik de stof snapte de test gemaakt, het codewoord gegokt én het certificaat behaald.

34 likes

Joe. Wilde een edit doen en verwijderde toen het hele bericht. Maargoed. Hij is helaas getrouwd maar wel een actieve insta voor zijn fanclub hahah. En hij is jarig vandaag dus extra veel foto’s.

1 like

Wtf :joy: ik wilde kijken of action open is want we hebben iets nodig van daar. Ik krijg deze homepage:

Mijn man surft naar de site van action want hij gelooft me niet en krijgt dit:

JA WAT IS HET NOU?! :joy: als ik in een privé browser kijk zegt ‘is ook dat het open is. Ik snap er geen snars van

20 likes