Heb al booty work outs gedaan, pilates, bodyshape
Oja die app vind ik wat relaxter. Die oefeningen lopen gewoon door dus geen excuses.
Ja en via de app en dan lessen heb je ook filmpjes, alleen gek geordend. Via de site is het makkelijker met categorieen kiezen en zo
Ik ga het nog eens proberen met een föhn!
Ik had het er gisteren met mn vriend over dat het zo chill is dat we komend paasweekend nul verplichtingen hebben, vraagt schoonmoeder net of we komen brunchen. Wat denkte zelf??
Heb je toevallig een linkje? Ik lig al 2 uur in bed mezelf te motiveren maar vind vooral iets vinden wat ik dan leuk/nuttig zou vinden zo lastig haha
@Eddie is het echt dat jullie Belgen een autodealer een autoverdeler noemen?
Sorry jij bent voor mij de Belgische autoriteit
Ik ben nu aan het thuiswerken en dacht ineens weer aan dit forum
Ik ben hier volgens mij 2,5 jaar al niet geweest, maar ik herken nog zoveel namen en mensen woooow, zo leuk
Er is zoveel in mijn leven veranderd maar het voelt hier nog zo vertrouwd en hetzelfde, best gek eigenlijk
Ik zag eigenlijk meer een communistisch comité voor me dat heel serieuze procedures afwerkte om te zorgen dat iedereen de auto kreeg die hij/zij verdiende, niets meer of minder.
Ik stuur mijn vader drie vragen en krijg als antwoord ja prima. Het waren niet eens ja/nee vragen
.
Inmiddels wel? Ik duim voor je! Wat voor studie doe je?
Ik ben ook al een paar dagen scissor happy (als je dat kan gebruiken binnen deze context) en moet heel goed oppassen dat ik straks niet eindig met haar boven mijn schouder. Ik had er vorig jaar nog bijna 30 cm afgeknipt en wilde het juist weer veel lang hebben. Maar het is zo moeilijk. 
Ik heb gister mijn eigen haar geknipt. Iets van 5 cm eraf. Het is nog best goed gelukt gelukkig. Ik draag het toch altijd vast, dus ben ook niet zo kieskeurig, ik houd alleen niet zo van touw ipv haar
Mijn partner maakt lunch voor mij.
Is inderdaad autoverdeler
Deze heb ik net gedaan! Niet zo voldaan als van de sportschool, maar wel prima!
Ik snapte alleen soms niks van wat ze aan het was qua coördinatie met benen en handen hoor :â)
(Tussendoor stond de post NL bezorger aan de deur

die zal wel gedacht hebben)
Kijk je De Mol?
Yes weer lekker relleeeeeeeeen
grapje natuurlijk
Cool, bedankt!
Ik ga normaaal misschien hooguit 1x per jaar naar de kapper maar meestal knip ik het zelf. Maar nu ik niet naar de kapper kan wil ik ineens naar de kapperâŠ