Hier is de action gewoon open
Ik krijg ook een âwe zijn openâ!
Maar echt gek ja
In mân privĂ© browser zegt âie ook gewoon dat de winkels open zijn, maar in mijn andere browser zijn ze dicht volgens de site Maargoed, mân man is degene die de boodschappen doet al die tijd, dus hij staat straks voor een dichte deur als ze toch dicht blijken te zijn. Heb ik in ieder geval niet voor niks gereden
Zucht ik heb mn wasrek gesloopt door erop te leunen en nu moet ik geld uitgeven aan een nieuwe. Echt zoân kutaankoop en die dingen zijn ook altijd lelijk. Maar wel een bescheiden upgrade van huishoudgrijs naar huishoudwit.
Mijn grote droom is om later een zwarte wasmachine te hebben. Ik vind alles wit zo lelijk.
Jaaaa ik wil ook heel graag een niet witte wasmachine! Ik snap niet waarom huishoudelijke dingen altijd zo lelijk moeten zijn.
Heb vanochtend tijdens het sporten mijn rug verkloot
Maar ik zit nu wel even lekker in de zon met een kopje koffie.
Ik heb net vet impulsief een straatje loten gekocht boven op mijn normale staatslot. Oops.
de 10e kan het gebeuren
Kan echt niet wachten tot ik weer rustig boodschappen kan doen zonder dat ik iedereen wil meppen.
Die tijd komt nooit
Jeetje ik heb echt zoân pavlov reactie als mijn vriend zijn spullen pakt om weg te gaan dan moet ik toch zo enorm schijten altijd kan niet wachten tot hij wegrijd en dan ren ik naar de wc. Iedere week weer
Omg ik ben ineens vet bang dat mijn nieuwe tafel niet mooi staat bij de rest van mijn meubels.
Ik heb net paaseitjes door de huiskamer verstopt terwijl mijn vriend aan het douchen is. Nu wachten tot hij ze vindt. Ik ga niet zeggen dat ik iets verstopt hebt, maar ze liggen op alle plekken waar hij sowieso komt of kijkt.
Ik vraag me af op welk tijdstip in het weekend het rustig is in de supermarkt . Misschien toch maar weer wachten tot maandag.
Vanochtend 09:00 was rustig bij mij! (Ik was per ongeluk vroeg wakker)
Mijn AH deelde dit gisteren op Facebook
Maar toen ik daar 10 jaar geleden werkte was de drukte ook altijd rond die tijd dus geen idee in hoeverre dit echt Corona gerelateerd is zeg maar.
Uhmm moeten alle stufi terugbetaal dingen niet in een spoiler of is dat gewoon mijn wens?
Ik wil een poll maken maar echt geen idee hoe dat moet. Ik had net een gesprek met mijn vriend over vrouwen die de (werk)lunch klaarmaken voor hun partner. Ik denk dat vrouwen van onze generatie dat niet meer doen.
Maken jullie lunch voor je partner?
Ik word gek van mijn afzakkende bril, maar ik kan niet naar de opticien natuurlijk. Hoe kan ik dit zelf verstellen? Ik probeer mijn ogen wat rust te geven door geen lenzen te dragen, maar ik doe ze vaak toch in want dat ding zit steeds op het puntje van mijn neus.