Wat je even kwijt wil #35

Ik ben zo zo zo down gisteren en vandaag en ik kom er gewoon even niet uit :frown: voelt echt alsof ik weg ga glijden in negatieve depressieve spiraal en ik weet even niet wat ik moet doen om het tegen te houden.

2 likes

Ja deze vraag! Ik word er ook helemaal gek van.

Overigens lig ik heeeerlijk in een bad vol schuim omdat het kan. Het is raar hoe - ondanks dat ik normaal ook weekend heb- het nu nog meer als weekend voelt. Niks moet, hoeft of staat op tijd. Zou normaal ook zo moeten zijn maar soit.

Ik lig lekker te weken.

2 likes

Haha ik hoor mijn buurjongetje roepen: Niet te dichtbij komen! Afstand houden!

Wat tof haha, hij is denk ik 7 ofzo? (Geen idee zie hem ook niet heel vaak ofzo)

18 likes

Bij sommige opticiens kan je nu nog wel langs (op afspraak). Al zou ik het voor dit ding nu niet doen, al heb ik atm hetzelfde met mijn nieuwe bril.

2 likes

Knuffel voor jou! Kan je misschien even naar buiten gaan? Even een wandeling maken in de zon?
Een leuke podcast luisteren. Mij helpt kijken naar dieren of spelende kinderen buiten ook altijd heel goed.

2 likes

Studiegenoten lopen zich druk te maken over deadlines die opeens weer zijn veranderd o.i.d. en dan ontstaat er massahysterie en blokkeer ik volledig m.b.t. het schrijven van de verslagen waar ik nu aan werk. Soms zou ik gewoon geen deel willen zijn van die groepsapp. (En dit is sowieso de enige groepsapp waarvan ik wel lid ben.) Maar als ik hier uit stap, maak ik het mijzelf knap moeilijk en zal men mij juist vaker ook via mail benaderen.

Nope

Ik onderteken deze petitie!

2 likes

Nee mijn partner heeft zelf handen.

7 likes

Maken jullie lunch voor je partner?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Denk dat hier wel wat tussen staat voor jouw bril :smiley:

2 likes

Ik wilde weer eens sinds heel lang mijn haar lang laten groeien maar ik ben te ongeduldig en te wispelturig en nu wil ik dit kapsel :weary: Dit is echt mijn circle of life gewoon. Zo benieuwd hoe ik uit deze quarantaine ga komen uiteindelijk :haircut_woman:t2:

11 likes

Bij deze vraag moet ik altijd denken aan een specifieke partner die hier niet meer is :grimacing:

Ik mis de sportschool zo :sob: dat was in kleding hijsen, gaan, niet nadenken, uitvoeren wat persoon voor in de zaal doet, kapot gaan en voldaan thuis komen.
Nu krijg ik mezelf mijn bed niet uit, amper in die kleding en dan ook nog de struggle van een ok filmpje vinden of je doodergeren aan die te blije personen. Wat een gedoe. Heb dus afgelopen week een uurtje halfslachtig iets gedaan.
Kan straks weer helemaal opnieuw beginnen als sportscholen ooit nog open gaan.

5 likes

Om te beginnen, is het handig om je poll in het juiste topic te plaatsen:

En de rest staat in de faq.

Ja, want in de keuken staan en bezig zijn met eten is voor mij ontspanning en hobby. Dus vind het alleen maar enorm leuk en doe het uit mezelf, niet omdat hij erom vraagt.

3 likes

En hij ook voor mij overigens.

Weet niet of je het budget ervoor hebt hoor. Maar ik herken dezelfde struggles, en heb nu een hometrainer aangeschaft. Die MOET ik vanwege de prijs wel van mezelf gebruiken, en wat fietsen met chille muziek die jezelf even uitzoekt is voor mij een veel minder grote opgave dan zo’n home work-out video volgen.

3 likes

De live lessen van fitforfree zijn super laagdrempelig. Duren een half uurtje, elke dag wat anders en niet overdreven happy de peppy. Ik ben er niet helemaal kapot van maar het toch maar een half uurtje en ik vind de afwisseling heel leuk. Ik heb afgelopen week een hiit kickbox gedaan (ik heb dus een half uur een beetje met mijn ledematen rondgezwaaid want ik kan het niet), een dans workout en een bootylesje. Ik vind het een leuke aanvulling op wat ik zelf doen maar miss krijg jij weer een beetje de smaak te pakken als je daarmee begint.

1 like

Mijn vriendinnen vinden me extreem, omdat ik (buiten werk) met niemand meer afspreekt, dus ook niet langs familie ga. :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

2 likes