Nu klinkt het net alsof je elke zondag gezellig zon cake bakt
Ik snap dat je aanbiedingen door deze crisis niet door kunnen gaan en de folders al even van te voren worden gemaakt maar dit is wel heel lelijk van Kruidvat 

Sorry 
No worries! Als ik een tuin/buiten had zou ik er zeker ook van genieten momenteel. Ik ga maar regelmatig een ommetje maken buiten, is ook heel fijn.
@Enthusiasm Moet ineens even aan je denken. Slaap je al een beetje beter? Gaat het een beetje? Knuffel!
Awh wat lief, ook van die pannenkoeken <3
Ben je wel nog bij je moeder nu? Of ga je weer terug naar hun huis?
Wow, wat een hele planning voor een avond joh!
Afhankelijk of je er echt zin in hebt of niet: gaan hardlopen. Ik zou dan sowieso naar de ah gaan om én risottorijst en chips te halen, en onderweg vuilnis wegbrengen (want is gewoon hygiënisch),gewoon in je eventuele sportoutfit. Dan naar huis en dan lekker risotto koken en eten. In een fris bed stappen is nog lekkerder als je eerst gedoucht hebt, dus eerst douchen en dan snel bed verschonen. Dan is het chilltijd! Met wat chips rustig wat lezen, eventueel ook mediteren voor het slapengaan?
Rest van de moet-dingen komt morgen!
Papier of vuilnis zak wegbrengen
Risotto en chips halen
Risotto maken
1 ding voor je studie doen
Bed verschonen
Douchen
Mediteren
Slapen
Ik heb precies hetzelfde gevoel en weet niet wat ik er mee moet
(behalve mezelf weer in de wegzitten)
Godver zat dus echt perfect. Komen er twee gasten een boksles hier volgen ofzo. Met een box met muziek die over mijn podcast en nu muziek heen gaat. :@ Weg zengevoel.
Edit: komen er nog 2 bij wtf
Ik heb een oog over dreven opgemaakt en voor de rest een blote billen gezicht haha. Schrik me steeds kapot als ik mezelf zie.
Wij houden van pannenkoeken!! Maar vroeger was ‘misschien’ 99/100 een nee dus hoop niet dat we nu lekker zijn gemaakt met een dooie mus haha.
Ik wist nooit een leuke naam voor een eventuele zoon, maar nu weet ik dat ik later mijn zoontje Toby ga noemen 
Foto
Die staat ook op mijn lijstje!
Goed advies, heb het opgevolgd net in de shop. Goed gesprek ook met de man achter me, heeft me allerlei adviezen gegeven over spacebrownies. Totdat er een man binnenkwam die riep: Weet je wel dat er buiten een superlange rij staat!!!
Toen snel afgerond en nu brownies in de oven, spannend!
Vriendinnen vertellen elkaar in de groepsapp welke box en kinderwagen ze hebben gekocht vandaag.
Ik vertel welke fles wijn ik net heb verorberd waardoor ik dit + dat bericht met een oog moet typen.
Ik zag net een bakfiets met 3 (!!!) fluffy akita inu’s, mijn leven is compleet 
In elk licht lijkt het op een blauw oog en ik zit inmiddels van top tot teen onder de duo penotti