Wat je even kwijt wil #35

Ja die heb ik meegedaan een keer maar vond er niet zoveel aan. Niet uitdagend/te weinig herhalingen etc. Heb ook door die andere gescrolld maar die vond ik ook niet echt wat. Een les valt of staat bij mij met de instructeur.
Ga nu filmpje doen waarbij een vriendin kapot ging, maar heb wel zin om kapot te gaan dus here we go :muscle:t4:

Ha ik heb gelukkig net voor deze situatie hardloopschoenen gekocht van fckng €170 en die geven al motivatie om hard te lopen :+1:t4::+1:t4: andere apparaten passen niet in mijn huis. Hoop wel snel dat halters weer verkrijgbaar zijn, dan ga ik dat aanschaffen.

1 like

Goed zo! Succes :muscle: :muscle: :running_woman:

1 like

Er zit bij ons iets op zolder wat geluid maakt. Ons pap is al komen kijken maar toen was er natuurlijk geen geluidje te bekennen :sob:. Ik hoorde het eergisteren al maar zocht er niks achter. Gister niks gehoord, maar vanmorgen was het zo erg dat we zijn gaan kijken. Toen mijn vriend op zolder klonk is hij weer terug naar beneden gerend omdat het zo hard en dichtbij klonk. We denken een rat of vogel want het klinkt veel te hard om een muis te zijn. Volgende keer als we het horen moeten we dus meteen naar zolder om te kijken waar het vandaan komt. Wat een ellende.

Via de site en de app van f4f kun je ook veel lessen doen!

Heb al booty work outs gedaan, pilates, bodyshape

Oja die app vind ik wat relaxter. Die oefeningen lopen gewoon door dus geen excuses.

Ja en via de app en dan lessen heb je ook filmpjes, alleen gek geordend. Via de site is het makkelijker met categorieen kiezen en zo

1 like

Ik ga het nog eens proberen met een föhn!

Ik had het er gisteren met mn vriend over dat het zo chill is dat we komend paasweekend nul verplichtingen hebben, vraagt schoonmoeder net of we komen brunchen. Wat denkte zelf??

3 likes

Heb je toevallig een linkje? Ik lig al 2 uur in bed mezelf te motiveren maar vind vooral iets vinden wat ik dan leuk/nuttig zou vinden zo lastig haha

@Eddie is het echt dat jullie Belgen een autodealer een autoverdeler noemen?

Sorry jij bent voor mij de Belgische autoriteit

6 likes

Ik ben nu aan het thuiswerken en dacht ineens weer aan dit forum

Ik ben hier volgens mij 2,5 jaar al niet geweest, maar ik herken nog zoveel namen en mensen woooow, zo leuk

Er is zoveel in mijn leven veranderd maar het voelt hier nog zo vertrouwd en hetzelfde, best gek eigenlijk

51 likes

Hahaha autoverdeler

image

24 likes

Ik zag eigenlijk meer een communistisch comité voor me dat heel serieuze procedures afwerkte om te zorgen dat iedereen de auto kreeg die hij/zij verdiende, niets meer of minder.

3 likes

Ik stuur mijn vader drie vragen en krijg als antwoord ja prima. Het waren niet eens ja/nee vragen :joy:.

4 likes

Inmiddels wel? Ik duim voor je! Wat voor studie doe je?

Ik ben ook al een paar dagen scissor happy (als je dat kan gebruiken binnen deze context) en moet heel goed oppassen dat ik straks niet eindig met haar boven mijn schouder. Ik had er vorig jaar nog bijna 30 cm afgeknipt en wilde het juist weer veel lang hebben. Maar het is zo moeilijk. :blush:

1 like

Ik heb gister mijn eigen haar geknipt. Iets van 5 cm eraf. Het is nog best goed gelukt gelukkig. Ik draag het toch altijd vast, dus ben ook niet zo kieskeurig, ik houd alleen niet zo van touw ipv haar

2 likes

Was het eindelijk een beetje rustig hier, kom jij weer aanzetten.

2 likes