Wat je even kwijt wil #35

Mijn partner maakt lunch voor mij.

2 likes

Is inderdaad autoverdeler

2 likes

Deze heb ik net gedaan! Niet zo voldaan als van de sportschool, maar wel prima!
Ik snapte alleen soms niks van wat ze aan het was qua coƶrdinatie met benen en handen hoor :’)
(Tussendoor stond de post NL bezorger aan de deur :+1:t4::+1:t4: :rofl: die zal wel gedacht hebben)
2 likes

Kijk je De Mol?

Yes weer lekker relleeeeeeeeen

grapje natuurlijk

Cool, bedankt!

1 like

Ik ga normaaal misschien hooguit 1x per jaar naar de kapper maar meestal knip ik het zelf. Maar nu ik niet naar de kapper kan wil ik ineens naar de kapper…

1 like

Dat vind ik dan wel weer top.

1 like

Ha nee hoor, ik zeg maar wat :stuck_out_tongue: ik ga alleen altijd in de aanval als mijn vriend standaard huisvrouwendingen aan mij vraagt, omdat ik dan denk hallo doe het lekker zelf.

Het zou helpen als mannen die dingen niet standaard huisvrouwendingen zouden vinden inderdaad! Gelukkig vindt mijn vriend dat in ieder geval niet. En ik denk dat veel mensen/mannen/vrouwen van onze generatie dat heel anders zien dan in de tijd van onze ouders!

Moet zo grinniken om m’n pa. Mijn zusje en ik gaan daar morgen heen (het is een grote tuin en kunnen voldoende afstand houden)
Krijgen we dit berichtje
ā€œkeuken deur jullie in en uitgang naar de tuin . wc beneden voor jullie .wij openen de woonkamer deuren en gebruiken boven de wc . grote tafel in het midden van de tuin af haal platform. .jullie bij de schuur en op het pad naar de tuinpoort .cola aanwezig en misschien als jullie willen pannenkoeken evt met kaas en stroop ga ik maken . tot gauw en rij voorzichtig. papaā€

(m’n pa is niet zo goed met interpunctie en spaties en volzinnen typen is ook te veel moeite hehe)
(voor als ik het moet ontcijferen: zus en ik gebruiken keukendeur als we naar wc moeten, zij de soort schuifpui. Wij mogen wc beneden gebruiken, zij die boven. We moeten via een achteringang komen en dus ook in dat pad zitten. Van de week stuurde hij al dat er water, zeep en schoonmaakdoekjes bij de tuindeur zal staan zodat we schoon kunnen aankomen en niks hoeven aan te raken na een eventueel wc bezoek :sweat_smile:).

Zoo cuteee :smiling_face_with_three_hearts:
Edit: en nu stuurt hij foto’s van de opstelling die al klaar staat in de tuin hahah

74 likes

Is er hier iemand die weleens zelf spacecake maakt? Hoeveel gram wiet/wat voor soort wiet moet daar in?
Ik kan ook bij de coffeeshop een plak cake kopen natuurlijk, maar ben benieuwd!

Ja ik noem het hier alleen zo, maar denk er niet zo over hoor! Maar bijvoorbeeld mijn moeder is zo ouderwets nog. Zij vindt echt dat mijn vriend z’n kleren gestreken moeten zijn en er een prakkie (dit is zeker Rotterdams) klaar moet staan. Ik vind het gewoon prettig dat wij alles samen doen in het huishouden.

Tipje voor de spelletjesfanaten: drawful 2 (van jackbox) is nu gratis op steam!

2 likes

Jongens, er zijn meer topics dan wjekw hĆØ.

4 likes

Sowieso niet meer dan een halve gram pp. Maar spacecake is heel onbetrouwbaar omdat het best kan dat er een grote klont in een stukje cake zit, dus een plak kopen in de shop is altijd veiliger

1 like

Sorry, ik vind zo’n kletstopic gewoon zo gezellig.

O top, want ik zag op internet net 8 gram… zag het al voor me 8 gram met 2 personen.

Nou dan weet ik niet op welke website je keek

Zo lief @ellegirltalk :smiling_face_with_three_hearts:

1 like