Wat je even kwijt wil #35

Ik heb een vakantiegevoel. Tutorial voor als je dit ook wilt: neem een boek, smeer jezelf in met zonnebrand en ga in de tuin lezen :v:t2: succes gegarandeerd :heart_eyes:

3 likes

Als ik nou toch een tuin (of zelfs maar balkon) had…

11 likes

Ik ben nu op weg naar een stuk in de stad waar ik in de zon kan zitten in een soort hoekje zonder dat mensen in m’n aura komen :v:t4: lastig maar heb er eentje gevonden. Hopelijk zit er niemand anders nu.

3 likes

Zo. Vloeren gestofzogen en gedweild. Ramen gelapt, wat echt nodig was want de vorige bewoner heeft dat laaaaaaaaang niet gedaan.
Heb 3x nieuw water moeten pakken zo zwart was het.
Nu lekker in de zon mijn teennagels lakken :sunglasses:

3 likes

Vriendinnen (@En_17_Anderen voor één keer ff klieken dan :two_hearts: ) zijn sneaky een penvriendinnenclub begonnen en ik vind dus net een envelop met een stapel brieven en foto’s van iedereen in de brievenbus, je voegt een brief toe en stuurt weer door. En ik moet bijna huilen zo mooi en leuk en fijn vind ik dit. Dit komt echt op het goede moment :heart:

28 likes

Dat is echt weak af spacecake, ben je uur aan t wachten tot t inwerkt en dan nog is t mwahhhh

En beter maak je eerst wietboter dan is verdeling en dosering geen enkel probleem

5 likes

@Izzie Ja wij deden ook altijd wel meer in de cake. Denk zeker 2 tot 3 gram. Maar wij deden het ook altijd even in de boter weken ofz, dan kon je de stukjes eruit zeven maar dat duurt heeeel lang dus snap als je daar geen zin in heb. Staan trouwens ookheel veel filmpjes op Youtube!

Ik vind spacecake altijd lastig. Ik weet ook nooit hoeveel gram ik pak en voor hoeveel mensen ik aan het bakken ben, maar 2 gram is voor 4 personen wel voldoende dus daar probeer ik me maar aan te houden. Of 2 personen, 2 zittingen. Of 1 persoon, vier keer eten haha

1 like

Nu klinkt het net alsof je elke zondag gezellig zon cake bakt

4 likes

Ik snap dat je aanbiedingen door deze crisis niet door kunnen gaan en de folders al even van te voren worden gemaakt maar dit is wel heel lelijk van Kruidvat :joy::joy:

12 likes

Sorry :disappointed_relieved:

No worries! Als ik een tuin/buiten had zou ik er zeker ook van genieten momenteel. Ik ga maar regelmatig een ommetje maken buiten, is ook heel fijn.

1 like

@Enthusiasm Moet ineens even aan je denken. Slaap je al een beetje beter? Gaat het een beetje? Knuffel!

1 like

Awh wat lief, ook van die pannenkoeken <3

1 like

Ben je wel nog bij je moeder nu? Of ga je weer terug naar hun huis?

Wow, wat een hele planning voor een avond joh!

Afhankelijk of je er echt zin in hebt of niet: gaan hardlopen. Ik zou dan sowieso naar de ah gaan om én risottorijst en chips te halen, en onderweg vuilnis wegbrengen (want is gewoon hygiënisch),gewoon in je eventuele sportoutfit. Dan naar huis en dan lekker risotto koken en eten. In een fris bed stappen is nog lekkerder als je eerst gedoucht hebt, dus eerst douchen en dan snel bed verschonen. Dan is het chilltijd! Met wat chips rustig wat lezen, eventueel ook mediteren voor het slapengaan?

Rest van de moet-dingen komt morgen!

1 like

Papier of vuilnis zak wegbrengen
Risotto en chips halen
Risotto maken
1 ding voor je studie doen
Bed verschonen
Douchen
Mediteren
Slapen

1 like

Ik heb precies hetzelfde gevoel en weet niet wat ik er mee moet :sweat_smile: (behalve mezelf weer in de wegzitten)

1 like

Godver zat dus echt perfect. Komen er twee gasten een boksles hier volgen ofzo. Met een box met muziek die over mijn podcast en nu muziek heen gaat. :@ Weg zengevoel.
Edit: komen er nog 2 bij wtf

Ik heb een oog over dreven opgemaakt en voor de rest een blote billen gezicht haha. Schrik me steeds kapot als ik mezelf zie.