Wat je even kwijt wil #35

Bedank hem dan maar haha :smile:

1 like

Jep allemaal goed en we staan op nummer 1!

2 likes

@MyMoon klopt ook. Thanks. Ik ga nog wel kijken of dat er vast iets lukt zonder koffie. Daarna naar bed en morgenochtend volgende poging.

2 likes

Ik heb me verbrand aan een kaassoufflé. Ik vergeet elke keer weer dat die zo heet zijn. Niet normaal

2 likes

Mmm ja verstandig om niet verder te bleken dan haha. Feller roze staat je vast ook heel tof! :blush:

Heb vandaag een grote ijskoffie to go gehad en moet er nog steeds aan denken want hij was geweldig.

2 likes

ik doe zo’n 30 dagen split challenge en morgen is eindelijk m’n pauzedag ik ben zo blijđŸ˜€

1 like

Waar kun je nog ijskoffie to go krijgen?? :flushed: :smiley: :smiley:

Verkoopt iemand een webcam misschien? Stress om tentamens :sleepy::sleepy: Alles zowat is uitverkocht en heb het woensdag nodig

Als het helpt: ik heb nog nooit in mijn leven een goede kaassouflé op zonder een hap te nemen en denken KUT IS HEET.

1 like

Ik heb vandaag echt een kutdag gehad. Maandag begint mijn school weer een beetje en hebben we een videocall met Twan Huys :joy: hoop echt dat mijn docenten een beetje strikt zijn en ik weer wat discipline krijg

Je moet vragen naar zijn nieuwe boek en dat van Cynthia!!

41 likes

Ik kom maar niet op een woord. Je hebt de bakker, de slager en hoe heet het waar ze vis verkopen? Viswinkel? Vishandelaar?

Nu weet ik weer waarom ik nooit met mensen communiceer

Had hier een paar dagen geleden al gezegd dat m’n collega mij opeens videobelde ipv terug appte

Nu was ik met een meisje op Instagram aan het praten, en vroeg ze m’n nummer omdat dat makkelijker appt dus ik denk okĂ© prima (al is dat al op het randje want ik hou niet van appen) maar nu wilt ze me morgen FaceTimen :cry:

Omg mensen leave me alone

Ik ga nooit meer iemand appen

5 likes

Viswijf

3 likes

Visboer zeg ik altijd

1 like

Viswinkel of vishandel zou ik zeggen

Of visboer :upside_down_face: Heb zo’n hekel aan dat soort woorden hù

Shoarmaboer
Pizzaboer
Verfboer

4 likes

Ooh dit klinkt idd echt naar :pensive::pensive::pensive:

3 likes

Ja!

1 like

Douwe Egberts café! In de deuropening kon je bestellen, netjes rekening houdend met de maatregelen :blush:

1 like