Bedank hem dan maar haha 
Jep allemaal goed en we staan op nummer 1!
@MyMoon klopt ook. Thanks. Ik ga nog wel kijken of dat er vast iets lukt zonder koffie. Daarna naar bed en morgenochtend volgende poging.
Ik heb me verbrand aan een kaassoufflé. Ik vergeet elke keer weer dat die zo heet zijn. Niet normaal
Mmm ja verstandig om niet verder te bleken dan haha. Feller roze staat je vast ook heel tof! 
Heb vandaag een grote ijskoffie to go gehad en moet er nog steeds aan denken want hij was geweldig.
ik doe zoân 30 dagen split challenge en morgen is eindelijk mân pauzedag ik ben zo blijđ€
Waar kun je nog ijskoffie to go krijgen??

Verkoopt iemand een webcam misschien? Stress om tentamens 
Alles zowat is uitverkocht en heb het woensdag nodig
Als het helpt: ik heb nog nooit in mijn leven een goede kaassouflé op zonder een hap te nemen en denken KUT IS HEET.
Ik heb vandaag echt een kutdag gehad. Maandag begint mijn school weer een beetje en hebben we een videocall met Twan Huys
hoop echt dat mijn docenten een beetje strikt zijn en ik weer wat discipline krijg
Je moet vragen naar zijn nieuwe boek en dat van Cynthia!!
Ik kom maar niet op een woord. Je hebt de bakker, de slager en hoe heet het waar ze vis verkopen? Viswinkel? Vishandelaar?
Nu weet ik weer waarom ik nooit met mensen communiceer
Had hier een paar dagen geleden al gezegd dat mân collega mij opeens videobelde ipv terug appte
Nu was ik met een meisje op Instagram aan het praten, en vroeg ze mân nummer omdat dat makkelijker appt dus ik denk okĂ© prima (al is dat al op het randje want ik hou niet van appen) maar nu wilt ze me morgen FaceTimen 
Omg mensen leave me alone
Ik ga nooit meer iemand appen
Viswijf
Visboer zeg ik altijd
Viswinkel of vishandel zou ik zeggen
Of visboer
Heb zoân hekel aan dat soort woorden hĂš
Shoarmaboer
Pizzaboer
Verfboer
Ooh dit klinkt idd echt naar 

Ja!
Douwe Egberts café! In de deuropening kon je bestellen, netjes rekening houdend met de maatregelen