Wij houden van pannenkoeken!! Maar vroeger was ‘misschien’ 99/100 een nee dus hoop niet dat we nu lekker zijn gemaakt met een dooie mus haha.
Ik wist nooit een leuke naam voor een eventuele zoon, maar nu weet ik dat ik later mijn zoontje Toby ga noemen
Foto
Die staat ook op mijn lijstje!
Goed advies, heb het opgevolgd net in de shop. Goed gesprek ook met de man achter me, heeft me allerlei adviezen gegeven over spacebrownies. Totdat er een man binnenkwam die riep: Weet je wel dat er buiten een superlange rij staat!!!
Toen snel afgerond en nu brownies in de oven, spannend!
Vriendinnen vertellen elkaar in de groepsapp welke box en kinderwagen ze hebben gekocht vandaag.
Ik vertel welke fles wijn ik net heb verorberd waardoor ik dit + dat bericht met een oog moet typen.
Ik zag net een bakfiets met 3 (!!!) fluffy akita inu’s, mijn leven is compleet
In elk licht lijkt het op een blauw oog en ik zit inmiddels van top tot teen onder de duo penotti
Duo penotti? Wat een twist…vertel
Net nerf war verloren van mijn vriend. Ik ga voor een rematch morgenochtend.
Had bananen wraps van de lidl. En daarop duo penotti en banaan en dat dan in de pan met rietsuiker.
En dan eigenwijs het met je handen willen eten. En dan een banaan hebben die niet gewoon in die wrap wilt zitten…
Oké tijd voor haarbleekronde twee.
Mooi weer nog deze week en mijn ouders komen langs! Het is nu heerlijk bij ons in de tuin en we kunnen goed afstand houden.
Ik ben binnenkort jarig en hoopten dan langs te komen als het mooi weer is. Maar waarom wachten!
Heb twee weken terug een zak aardappelen gekocht en ik schrik echt al-tijd van de hoeveelheid wortels die die dingen in korte tijd produceren. Nu ga ik maar op zoek naar tig aardappelrecepten om te voorkomen dat ik er straks helemaal niks meer aan heb.
Waarom woon je eigenlijk daar? Klinkt niet alsof het jouw idee was. Wachten jullie op een eigen woning?
Nu krijg ik ook zin in spacebrownies terwijl ik de enige keer dat ik dat geprobeerd heb er helemaal niet lekker op ging. Isolatie doet gekke dingen met je
Maar veel plezier! Hopelijk worden ze lekker!
Ik ben verbrand. Morgen toch echt beter insmeren.
En nu nog rondje hardlopen, zit steeds als een zout zak op de bank of in de tuin.
Hoezo iets kwalijk nemen?
Het is toch normaal dat het overwhelming is om met een andere familie dan je eigen + bezoek 24/7 opgesloten te zitten?
En die zenpunten klinken heel leuk maar eigenlijk onderdruk je daarmee letterlijk al je ergernissen, die zich zullen opstapelen, waardoor de bom toch uiteindelijk een keer gaat ontploffen.
Ik denk niet dat je het gaat doen maar o.b.v. al je berichten zou ik echt gewoon even een paar weken bij je moeder verblijven om écht tot rust te kunnen komen.
Mijn parfum is op dus ik wil een nieuwe kopen en niet eentje die ik al ken. Maar dat moet dan dus online. Bestellen mensen een parfum online zonder te ruiken? dit wordt een grote gok
Kun je niet nu het (soort van) uitgepraat is bij je moeder blijven wonen?