Waar hou je van
Via Letâs Quiz? Zo ja, ik ook!
Ooooh, dat verklaart. Ik bewaar ze in zak ja. Misschien ook maar zoân keramieken bewaarpot aanschaffen, haha. Thanks!
Ik ga zo een quiz doen en er komen waarschijnlijk ook Disney vragen. Ik ga winnen
Kennen jij of je vriend niet iemand die nu in deze Coronasituatie tijdelijk samenhokken met hun vriend/vriendin waardoor hun huis of appartement tijdelijk âleegâ is? Of iemand die in deze tijd bij zijn of haar ouders verblijft?
Leuk! Ik heb vorige week en de week daarvoor meegedaan en vond het echt een hele leuke quiz. Veel plezier!
Wat staat er onder de kruizen dat het niet meer in de aanbieding is? Kan het niet zien.
Jij ook!
Wasmiddel, toiletblokjes, een kussen en een vloerkleed
Ik bijna een week niet. Wil t maandag weer wassen ( want dinsdag moet ik naar school dus kom ik onder de mensen, lijkt me weer een goed moment ) tot die tijd boeiend hahaha
Maar onderdrukken is wel nog wat anders dan bedenken âok het is kut, maar ik heb er geen invloed op, ik laat het los (of probeer dat)â. Dat is wat anders dan het onderdrukken en dat het later uit gaat breken. Blijkbaar hebben eerdere gesprekken over bijvoorbeeld die maatregelen geen zin gehad, haar mening is duidelijk. Je kunt wel elke keer ruzie gaan maken maar als dat toch geen zin heeft zou ik het ook proberen te zien als iets waar je geen invloed op hebt. (ik zou ook naar mijn moeder gaan, maar volgens mij is dat niet een heel makkelijke optie ivm gezondheid. en dan zit je daar zonder je vriendâŠ)
(trouwens, met mijn eigen familie in één huis zitten met een schoonzus erbij lijkt me ook een flinke uitdaging snap niet waarom die schoonzus naar huis is gekomen als je een eigen ruimte hebt).
Ik had mijn haar een week niet gewassen. Het zit nu dus eindelijk weer eens normaal en ik kijk echt met tevredenheid in de spiegel (y) Misschien toch maar vaker mijn haar doen ook al ziet niemand het. Jezelf elke keer in de spiegel zien met een vogelnest vrolijkt ook niet echt op.
Aaah ik ben 3 uur bezig geweest met een grote kast opruimen (heerlijkkkk, heb zĂłveel weggegooid) en kwam toen mijn 1e mobieltje die ik al 12 jaar ofzo kwijt was weer tegen. Een knalrood LG klaptelefoontje mĂ©t oplader erbij. Heb de pincode met de laatste poging goed geraden en toen vet leuke fotoâs gevonden van een familievakantie, slaapfeestjes met oude vriendinnen, stiekeme lerarenfotoâs etc Ga alles nu meteen op mân laptop zetten via bluetooth als dat lukt
Heb je eindelijk sushi besteld
Heeft iemand hier adidas slippers? Hoe vallen die? Kan echt niks met die maten en heb verder ook geen adidas schoenen en iedere site zegt iets anders
Ik krijg dan op mijn hoofd zelf dat het raar valt (heel dun haar) en dan die staart is een en al pluis. En helaas staat de spiegel ergens waar ik hem niet kan ontwijken. Heb erover gedacht om er een doek over te doen :â) Zoân bleek hoofd met lelijk haar en puisten hele tijd. Maar goed. Haren wassen doet blijkbaar wonderen :â)
Wel beter voor je haar, niet meer elke dag wassen!
Ik baal toch wel ineens dat ik pas over 2 maanden naar de tandarts kan (en hopelijk is de praktijk dan wel weer open) want denk ineens weer van alles te zien aan mijn gebit.
Een paar maanden geleden had ik nog 3.5 uur reistijd per dag waardoor ik (het gevoel had dat ik) amper kon genieten van mân huis. Ik ben vorig jaar verhuisd en het is best een hoge huur in mân eentje maar ik was amper thuis dus ja lekker zonde, vond ik
Nu ben ik sindsdien veranderd van baan dus dat scheelt al qua reistijd maar door de situatie nu ben ik natuurlijk HEEL VEEL meer thuis dan een paar maanden geleden en ik dacht dat ik t nu wel zat zou zijn maar ik ben nog steeds zoooo blij met mân huisje. Het is zo gezellig, mân mooie planten, super leuke straat, ik heb een tuin (ff snoeien weer maar daar heb ik nu genoeg tijd voor en zin in), ja ik voel me echt even #blessed
Ik heb vandaag echt een off-day. Krijg echt niks voor elkaar, heb zelfs geen zin om met vrienden te bellen
Het lijkt wel alsof ik nu tijdens het thuiszitten nĂłg meer moeite heb om een weekmenu samen te stellen. Fml.