@Luipaard @Diamonds @Floepsie thanks!! Gebruik het nooit, dus was echt even de war
Ik dacht eerst ook visboer, maar dat klonk zo lomp dat ik even dacht dat ik dat ooit slecht overgenomen had ofzo
Ik ga voor viswinkel. Ik vind al die āboerā woorden heel raar klinken, namelijk⦠
@Diamonds Hahah gatver, ik wil alleen videobellen met leuke mannen en dan graag met een 15 minute warning zodat ik nog wat van mān gezicht kan maken 
Ik heb een halve fles wijn achter mān kiezen en zit oude muziek van Taylor Swift te luisteren en vals mee te zingen en ben echt vet emotioneel, wat een geweldige zaterdagavond. Niet dat 'ie veel anders is dan normaalā¦
Bij viswinkel denk ik eerder aan een winkel waar je levende vissen voor in je kom koopt. Wij gingen gewoon naar de viskraam
Ik heb de laatste tijd ās avonds als ik een beetje moe word last van onrustige benen. Een heel irritant gevoel. Als ik dan mijn spieren aanspan voelt dat wel fijn maarja dat gaat ook niet heel de tijd
De viskraam vind ik de plek op de markt waar vis verkocht wordt.
Moet morgen weer om 9 beginnen, ofja dadelijk.
Heb net even een totale breakdown gehad, inclusief ugly cry en misschien een pilsje teveel, maar het moest er gewoon even uit allemaal.
@Lentex @OhMyGosh 

en @Oprah thnx lieverds. ik lust alles, hoezo?
Succes morgen, you can do this 
Het is ook heftig werk wat je doet (naar mijn idee dan) en in deze tijd helemaal! Ik vind het echt heel knap van je en het is niet gek dat je er soms doorheen zit! Dan mag natuurlijk altijd en ook je ei kwijt hier.
Slaap lekker alvast, succes morgen, you got this!
Succes morgen! Over hoeveel dagen ben je vrij?
Dankjewel, donderdag heb ik een dagje vrij 
Ook!!
Pff ik mis iemand maar hij is aan het hoesten op dit moment dus we kunnen elkaar niet zien maar fuck wat kut.
Hij is zoān beetje de enige persoon die ik nog zie.
(Oke en een paar van mijn werk een paar uurtjes per week)
Hallooo
Zijn er nog mensen wakker of net wakker?
Ach, dan fiets je toch gewoon heel hard weg? Zo lang er maar 1,5 meter afstand is haha.
Wat lekker vroeg!
Ik heb ook een racefiets maar de banden zijn leeg. Neem mezelf al de hele week voor om er mee baar de fietsenmaker te gaan zodat ik ook lekker kan fietsen heb mijn plan nog steeds niet uitgevoerd. 
En niets aantrekken van commentaar hoor.
Je gaat lekker in de buitenlucht fietsen en niet bbqāen of wijn drinken in een park!
Werd net wakker met de gedachte dat het de eerste dag was dat corona weg was.
Tot ik een nieuwssite opende en realiteit even inzonk.
Ja doe ik wel. Maar dat is puur eigenbelang. Want anders neemt ie een heel brood mee en mijn hele voorraad beleg
en dat staat dan de hele dag te verpieteren (geen koelkast op zn werk) dus dan kun je aan t einde van de dag weggooien wat er over is en dat kost zóveel geld extra aan beleg en brood per week. 
Pff mijn wijn is niet lekker gevallen, zo beroerd geslapen
. Kan normaal nog drie uur liggen dommelen in bed ās ochtends maar nu wil ik er gewoon uit. Ga denk maar een ochtendwandeling maken, lekker rustig
Ik lig ook inmiddels een uur wakker in bed. Ik ga zo meteen hardlopen want dan kan ik daarna de hele dag verdient niks doen.
Mijn kat ligt trouwens op bed te mekkeren omdat hij vogels ziet door het dakraam. Zo grappig 
Mijn vriend werd wakker van mij omdat ik een hele harde scheet liet en nu is hij chagrijnig
Ik las dat er gisteren idd best veel boetes zijn uitgedeeld aan groepen mountainbikers en wielrenners. Weet niet uit hoeveel personen die groepen bestonden en of ze zich wel aan de afstand hielden, maar zou er idd rekening mee houden, @Stars.