Wat je even kwijt wil #35

Ik heb dat alleen met mensen die onterecht boer achter dingen zoals telefoon of nagel plakken. Nee, gewoon nee.

2 likes

Kan je geen laptop lenen?

Misschien helpt het om je kuiten te masseren?

1 like

@Banananana ik zag dat jij hardloopschoenen had besteld die er wel leuk uitzagen en betaalbaar waren. Waar heb jij ze vandaan?

Vorige week was er dikke sale bij reebok, ik heb onderstaande schoenen met 50% korting gekocht, je krijgt met code EXTRA20 nog 20% korting. Ze zijn nu nog steeds redelijk geprijsd.

Deze heb ik ook besteld en vond ik ook heel lekker zitten

1 like

Ahh fekk dan heb ik het net gemist. Ik ga effe kijken, thanks!

Ze zijn nu 55 met alle korting dus je hebt niet veel gemist (:

Ohh das echt niet veel inderdaad! Ga ze bestellen. Heb ontdekt dat ik hardlopen best leuk vind eigenlijk :nerd_face:.

1 like

Gaat het weer?

Er zijn apps om he telefoon als webcam te gebruiken. Google maar

Zoekt er iemand een kamer in Ams? Een oud-leerling kent iemand die een huisgenoot zoekt voor een appartement in rivierenbuurt. Weet niet hoe duur of hoe groot maar ik dacht dat er laatst iemand was die wat zocht. Dm even als jij het was.

1 like

Dat snap ik heel goed, ik heb een gewone kantoorbaan en het vliegt mij soms al aan. Kan me voorstellen dat het voor jou/jullie helemaal ingrijpend is.

1 like

Thanks voor de tip! Ik heb de Breeze schoenen ook besteld. :blush:

1 like

Gisteren ongeveer drie uur achterop de motor gezeten. Ik heb nu last van spieren waar van ik het bestaan niet eens wist.

Echt top,het internet ligt er hier helemaal uit en heb om 12 uur een vergadering via Skype.Wie bedenkt ook überhaupt een vergadering op ZONDAG?!

goeie reden om niet mee te doen

7 likes

Ik had mijn wekker gezet zodat ik om 8 uur kon gaan hardlopen. En het was zo chill. Al best een lekker zonnetje, fluitende vogeltjes en vooral geen andere mensen. Heerlijk. Ben weer helemaal opgeladen.

9 likes

Thanks maar heb echt een losse nodig:(

Ah zit hier helaas niet, maar wel superfijn voor als je er wel ƩƩn in de buurt hebt! :slight_smile:

Fifth Harmony? Ik ken alleen Danity Kane