Wat je even kwijt wil #35

ah lief dit dankje! <3
mwa heb echt een hele slechte week gehad, steken in mijn borststreek en pijn (figuurlijk maar ook letterlijk) rondom mijn hart door de stress en verdriet waarschijnlijk, veel huilbuien. door de hele coronasituatie kan ik nu ook moeilijk samenzijn met anderen die hetzelfde verdriet dragen, anders zou ik geen moment alleen zijn geweest denk ik. dat maakt het allemaal echt veel moeilijker hoor, zo naar! facetime is in zulke situaties dan echt wel karig. maar het is helaas niet anders.
en mijn werk vraagt véél focus dus ik probeer mezelf dit weekend weer bij elkaar te rapen iig. gisteren een eerste goede nacht gehad zonder wakker te worden van de steken en gepieker!

:kissing_heart:

1 like

12 likes

Yes! Ik koop zo’n cheap brownie pakket en doener extra chocolade doorheen.
En dan 5 gram gruis. Kan je het beste minimaal 16 stukjes uitsnijden.

1 like

Ik heb maat 42 in slippers en normaal 41 maar die hebben zo’n witte rand waar je voet niet over « mag » dus ik zou zeggen een maat groter

2 likes

Een anuskussen, vloerkleed en wcblokjes. The essentials voor een perfecte quarantaine.

Haar is nu geel.

Past wel bij je username :banana: Wat is er gebeurd?

Enerzijds was vandaag echt een goede dag: ben op aanraden van de psych begonnen met meer bewegen. Gezocht naar hardlopen met beginnersschema. Eergisteren 1e keer, vandaag 2e keer en het lukt me om gewoon de 5 sessies van 2 minuten op rustig tempo vol te houden met soms wat extra. Was echt een beetje trots.

Heb ook weer boodschappen gehaald en plannetjes gemaakt om weer nieuwe dingetjes te proberen zoals homemade sushi etc.

Anderzijds lag ik vandaag tot 12-12:30u in bed en wilde ik eigenlijk heel graag mijn hele huis poetsen. Dan kan ik mijn werk in een geordend en schoon huis bijwerken. Dat is niet gelukt en ik baal daar meer van dan ik dacht. Om de paar dagen is mijn appartement een complete puinhoop. Hoe erg ik de boel ook probeer bij te houden: de helft van de tijd ben ik zo moe dat ik het opruimen uitstel naar de volgende dag terwijl het wel blijft opstapelen. Ik vind het zo irritant.

Ik overweeg nu om koffie te drinken zodat ik wakker genoeg blijf om later in de avond of zelfs 's nachts de boel aan kant te maken.

Ik heb mijn donkerbruine haar twee keer in een week gebleekt met spul van de drogist.

Dat is ook geen oplossing, dan ben je morgen alleen nog maar verrotter. Ik zou het gewoon accepteren voor nu, en morgen is weer een dag. Dat je bent gaan hardlopen en boodschappen hebt gedaan is al een hele overwinning!

9 likes

Ah ja. Je wou roze toch? Als je geen pastelkleur wilt hoeft het daar in ieder geval niet spierwit voor te zijn :ok_hand:

Nee ik doe nu maar gewoon roze want mn haar begint al te breken dus ga niet meer bleken. Ik wil wel pastel maar never mind hahah

Ik ben net pas thuis van werken, dit ga ik echt niet nog weken volhouden jongens. We liggen gewoon helemaal vol, niet normaal.

Heftig :heart::heart:

2 likes

Heel veel respect voor jullie!

1 like

Ga toch mn haar maar wassen vandaag, want ik heb mijn bed verschoond en ik hou van compleet schoon in een schoon bed liggen :sweat_smile:

5 likes

Ik kom er net achter dat twee huisgenoten maandag gaan trouwen? Ineens? Ze zouden pas in de zomer trouwen en hebben sinds 9 maanden wat. En niemand weet ook officieel dat ze gaan trouwen nu. Echt een beetje gek

4 likes

Opgelost!!!
Oke ik heb het al de hele avond met vriendinnen over een liedje en we komen er gewoon NIET op welke het is

Het is denk ik max 7 jaar oud en er zit een trompetstukje in ergens na het refrein. Het kan ook een ander blaasinstrument zijn, ik kan ze niet echt uit elkaar halen :grimacing:

Hier neurie ik het blaasinstrumentstukje een soort van :sweat_smile: hoop dat het werkt

~ audio weg want opgelost :smile:

Wie geeft het verlossende antwoord :joy:

Stukje voor beetje toch? Knap dat je weer bent gaan hardlopen en boodschappen hebt gehaald! Morgen proberen een beetje te ruimen, maandag poetsen?

2 likes

Cheerleader?

Edit; nee het is een andere maar ik kom er niet op