Beste gevoel, zeker met geschoren benen
@GEEZ Heftig! Heb je nu wel even tijd om weer bij te komen? Ik denk veel aan al het personeel wat nu keihard aan het bikkelen is.
Beste gevoel, zeker met geschoren benen
@GEEZ Heftig! Heb je nu wel even tijd om weer bij te komen? Ik denk veel aan al het personeel wat nu keihard aan het bikkelen is.
Dat hebben wij ook allemaal hahaha
@Jetlag lijkt erop maar is inderdaad een andere! Volgens mij wat rustiger, niet echt met een beat erin (denk ik). En het doet me heel erg denken aan âI see fireâ maar dat is hem ook niet
Is dat love yourself? Bieber en ed?
JAAAAAAAAA DANKJEWEL
Ik kan weer rustig slapen vannacht hahahahaha
Super haha hier was ik zelf niet opgekomen, thanks!!
Credits naar mijn man hoor. Die wist het direct terwijl geen idee had.
Ugh ik voel me niet lekker. Heb net cetirizine genomen omdat mân oor dicht zat van de hooikoorts. Dat is niet goed gevallen ofzo. Heb nu een branderig gevoel achter mân borstbeen alsof daar een chipje overdwars zit. Het doet ook best pijn. En ik kwijl uit mân rechter mondhoek. Wat is dit joh
Jaa dus die heb ik ook geschoren en ingesmeerd met bodybutterđ
Ooooooh jaloers. Ik voel mij vettig omdat ik chips heb gegeten, zo ongeveer het tegenovergestelde van fris en schoon
(Niet vettig als in dat het gelijk op mijn dijen zit maar vettig als in vies plakkerig trouwens)
Bedank hem dan maar haha
Jep allemaal goed en we staan op nummer 1!
@MyMoon klopt ook. Thanks. Ik ga nog wel kijken of dat er vast iets lukt zonder koffie. Daarna naar bed en morgenochtend volgende poging.
Ik heb me verbrand aan een kaassoufflé. Ik vergeet elke keer weer dat die zo heet zijn. Niet normaal
Mmm ja verstandig om niet verder te bleken dan haha. Feller roze staat je vast ook heel tof!
Heb vandaag een grote ijskoffie to go gehad en moet er nog steeds aan denken want hij was geweldig.
ik doe zoân 30 dagen split challenge en morgen is eindelijk mân pauzedag ik ben zo blijđ€
Waar kun je nog ijskoffie to go krijgen??
Verkoopt iemand een webcam misschien? Stress om tentamens Alles zowat is uitverkocht en heb het woensdag nodig
Als het helpt: ik heb nog nooit in mijn leven een goede kaassouflé op zonder een hap te nemen en denken KUT IS HEET.
Ik heb vandaag echt een kutdag gehad. Maandag begint mijn school weer een beetje en hebben we een videocall met Twan Huys hoop echt dat mijn docenten een beetje strikt zijn en ik weer wat discipline krijg
Je moet vragen naar zijn nieuwe boek en dat van Cynthia!!