Wat je even kwijt wil #35

Als na deze Corona shit eindelijk mn rijbewijs kan halen , is showstopper sowieso het eerste lied dat ik ga draaien als ik zelf mag rijden.

6 likes

Succes vandaag! Jullie doen fantastisch werk!

2 likes

Ik wil straks mn eigen haar knippen en ik kijk er gek genoeg naar uit.

3 likes

Laatste ochtendsnack.

Ik heb dat ook gedaan en eet nu weer helemaal gezond. :cry:

Ik vind het thuiszitten helemaal niet zo erg meer alleen al die impulsen die ik steeds heb op eet/seksueel en haarknipgebied.

6 likes

Mijn vriend ā€œik ben corona moe. Ik ga het niet meer volgen.ā€
Ook mijn vriend ā€œik heb een podcast geluisterd en daar zeggen ze over Corona blabla. Ohja ik heb trouwens ook nog een andere podcast geluisterd over Corona blabla.ā€ :roll_eyes:

3 likes

Is er nou ergens een topic met tips om thuis te doen in deze tijd, of heb ik dat gedroomd?

studeren voor mijn laatste tentamen, 0 energie ervoor. Lijkt ook zo onbelangrijk in deze tijd ofzo.

Ik woon in een nieuwbouw huis en onze tuin is nog niet gedaan. We hebben echt letterlijk alleen zand, ik baal zoooo dat we zo tering lui en skeer zijn en nu in deze quarantaine met 20 graden geen tuin hebben :weary:

Haha, top! Goede zoekactie weer van mij… :woman_facepalming:

Pak een strandlaken of groot kleed en het is net alsof je op het strand ligt! Boekje erbij, wat te drinken en klaar :yum:

21 likes

Hehe

1 like

Ik haaaat het strand en zand :joy: maar denk dat dat idd de enige optie is komende dagen

1 like

Ik heb net gelongboard. Kan er geen bal van. Maar mijn favo kledingstijl is soort halve skateboy, dus ben nu in mijn nopjes dat ik uberhaupt op zon ding kan staan.

13 likes

Ahhh door jou heb ik net ook mijn eerste telefoon van stal gehaald, maar helaas helemaal leeggehaald. Alleen het welkomstberichtje van twee vriendinnen stond er nog, heel schattig haha. Nu ligt mijn tweede telefoon aan de lader, benieuwd of ik die ook nog aan de praat krijg

2 likes
Ik ben bang dat er een basilisk in je waterleiding rondhangt

tenor

13 likes

:scream:

Maar spinnen vluchten juist voor een basilisk. Dus dan zouden ze uit huis moeten rennen. Of ze komen nu natuurlijk allemaal uit hun verstopplekjes.

Haha ja klopt, maar in deel twee ziet Harry ook de hele tijd overal kleine spinnetjes in Zweinstein lopen.

2 likes

Als ik me lekker wil ergeren ga ik fb comments lezen onder nieuwsberichten. Altijd wel ruzie en sensatie te vinden. Maar heb nu wel weer een nieuw woord geleerd. Covidiots. Idioten die zich niet aan de corona maatregelen houden.

2 likes

Wij werden zo gek wakker. Ik hoorde hem lachen en werd er wakker van. Dacht dat hij al wakker was, maar nog bleef liggen. Dus tikte ik hem aan (doe ik normaal ook als ik nog moe ben) zodat hij mij de tijd zou vertellen. Hij reageerde niet direct, door het lachen dacht ik. Dus bleef tikken tot hij slaperig en boos zei dat hij sliep en ik hem niet moest wakker maken. Hij was dus aan het lachen in zijn slaap. Waren beide mopperig omdat we elkaar wakker maakte.

1 like