Mijn zusje stuurde me net dit plaatje door en ik vind hem zo on point. Dit is echt precies de gedachte waar ik al weken over zit te piekeren.
Mijn iPad is echt het enige wat me door deze thuisisolatie heentrekt. Of quarantaine. Hoe noemen we het nouā¦
Je telefoon is dan toch een losse webcam?
Ik bedoel, je hebt naar ik aanneem een gewoon computerscherm zonder webcam. Die zoek je dus.
Maar je kunt je telefoon aansluiten op je computer en met een app als webcam laten fungeren.
Mn telefoon is niet geschikt helaas zit ff niet mee qua apparatuur. Maar bedankt voor t meedenken 

Vandaag is echt zoān dag dat ik in de spiegel kijk en walg walg walggggg, alles vind ik lelijk, mān haar mān tanden mān figuur mān huid alles
Verschrikkelijk
ik wil nu naar de kapper, schoonheidssalon, nagels laten verversen maar ja helaas
Zucht met dit weer wil ik een tuin. Ik heb maar een kamer van ongeveer 15m2 in een studentenhuis n geen gezamenlijke woonkamer. Maar ondanks dat houd ik het goed vol denk ik
Nog maar een paar nachtjes slapen en dan heb ik een vaatwasser
#blessed
Ik geniet echt van deze dag. Zag eksters een nestje bouwen, hoor koolmeesjes, de (wilde) konijnen komen hier weer tevoorschijn en ben verzonken in een boek.
Ik wil een foto
Ik voelde me geĆÆnspireerd door @Banananana en heb twee potjes pastel roze haarverf besteld, echt weer zoān mega impulsieve actie waar ik waarschijnlijk spijt van ga krijgen 
Ik lig gewoon in bikini, heerlijk
Ik heb mijn converse sneakers herontdekt en nu voel ik mij weer even 18. Niet dat die sneakers kinderachtig zijn of zo, maar ze doen mij vooral denken aan die leeftijd want toen droeg ik ze vet vaak.
@Vloeistof Ja dit werkt voor mij ook het beste! M.n. magnesiumcitraat, wordt sneller opgenomen geloof ik??
Haha ik draag ze ook al heel de week, ben er super gelukkig mee.
Ja gelukkig wel! Dankješ Had voor de zekerheid wat gegeten en gedronken en ben daarna gaan slapen. Vanochtend was het weg
Ik reed vandaag met mijn boodschappenkar een paar keer bijna tegen Nasrdin Dchar aan.
Ik vond dus echt een hele mand met converse 10 paar of zo. Ik dacht dat ik nog 4 paar over had van vroeger of zo maar ze zijn allemaal nog in goede staat en moeten alleen even schoon worden gemaakt en dan ook nog gewoon leuke kleuren bordeaurood en panterprint etc 
Wat heftig om te horen dat je zoān rotweek hebt gehad
ik kan me voorstellen dat facetime in tijden van rouw gewoon niet voldoet, je hebt dan zoveel meer nodig. Ik hoop dat je dat op een later moment toch kan krijgen, zodat je het alsnog op een voor jou fijne en goede manier kan laten bezinken en verwerken.
Is werk nu niet wat te veel? Kan je eventueel een stapje terug doen? Lief zijn voor jezelf hoor, goed naar je lijf luisteren! Die steken zijn ongetwijfeld een teken dat het nu echt even genoeg is alles bij elkaar.
Hoop dat je nachten vanaf nu steeds beter worden, en je dagen natuurlijk ook. 
Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat ik niet de enige ben die zich hier nu zo druk om maakt!
Ik geloof niet in god, maar als ik dat wel zou doen zou ik volgens mij echt geneigd zijn om te denken dat god deze crisis naar de aarde heeft gestuurd ofzo om ons even te confronteren met het feit dat het leven niet zo maakbaar is als we soms lijken te denken. En om ons een schop onder onze kont te geven om nou eindelijk eens onze verantwoordelijkheid te nemen als het gaat om het klimaat. Of misschien zou ik inderdaad wel denken dat het einde der tijden aangebroken is.
En toevallig ben ik dat boek ook aan het lezen (wel in het Nederlands dan):
Het is niet bepaald leuk of luchtig leesvoer, maar ik raad hem iedereen inderdaad ook aan. Er komt trouwens nog een heel hoofdstuk over pandemieƫn enzo, dat vond ik in het licht van de huidige situatie ook wel heel erg treffend. Want omg er staat ons echt nog zo verschrikkelijk veel narigheid te wachten, in vergelijking waarmee deze hele coronacrisis amper iets voorstelt. Daarmee wil ik deze pandemie absoluut niet bagatelliseren, ik vind het heel erg wat er nu gebeurt en neem ook zeker mijn verantwoordelijkheid. Maar echt, ik kan wel huilen als ik eraan denk wat er in de klimaatcrisis op het spel staat. Dat het serieus een kwestie is van wel of geen (voor de mensheid) leefbare aarde