Ik kom maar niet op een woord. Je hebt de bakker, de slager en hoe heet het waar ze vis verkopen? Viswinkel? Vishandelaar?
Nu weet ik weer waarom ik nooit met mensen communiceer
Had hier een paar dagen geleden al gezegd dat mân collega mij opeens videobelde ipv terug appte
Nu was ik met een meisje op Instagram aan het praten, en vroeg ze mân nummer omdat dat makkelijker appt dus ik denk okĂ© prima (al is dat al op het randje want ik hou niet van appen) maar nu wilt ze me morgen FaceTimen
Omg mensen leave me alone
Ik ga nooit meer iemand appen
Viswijf
Visboer zeg ik altijd
Viswinkel of vishandel zou ik zeggen
Of visboer Heb zoân hekel aan dat soort woorden hĂš
Shoarmaboer
Pizzaboer
Verfboer
Ooh dit klinkt idd echt naar
Ja!
Douwe Egberts café! In de deuropening kon je bestellen, netjes rekening houdend met de maatregelen
@Luipaard @Diamonds @Floepsie thanks!! Gebruik het nooit, dus was echt even de war Ik dacht eerst ook visboer, maar dat klonk zo lomp dat ik even dacht dat ik dat ooit slecht overgenomen had ofzo
Ik ga voor viswinkel. Ik vind al die âboerâ woorden heel raar klinken, namelijkâŠ
@Diamonds Hahah gatver, ik wil alleen videobellen met leuke mannen en dan graag met een 15 minute warning zodat ik nog wat van mân gezicht kan maken
Ik heb een halve fles wijn achter mân kiezen en zit oude muziek van Taylor Swift te luisteren en vals mee te zingen en ben echt vet emotioneel, wat een geweldige zaterdagavond. Niet dat 'ie veel anders is dan normaalâŠ
Bij viswinkel denk ik eerder aan een winkel waar je levende vissen voor in je kom koopt. Wij gingen gewoon naar de viskraam
Ik heb de laatste tijd âs avonds als ik een beetje moe word last van onrustige benen. Een heel irritant gevoel. Als ik dan mijn spieren aanspan voelt dat wel fijn maarja dat gaat ook niet heel de tijd
De viskraam vind ik de plek op de markt waar vis verkocht wordt.
Moet morgen weer om 9 beginnen, ofja dadelijk.
Heb net even een totale breakdown gehad, inclusief ugly cry en misschien een pilsje teveel, maar het moest er gewoon even uit allemaal.
@Lentex @OhMyGosh en @Oprah thnx lieverds. ik lust alles, hoezo?
Succes morgen, you can do this
Het is ook heftig werk wat je doet (naar mijn idee dan) en in deze tijd helemaal! Ik vind het echt heel knap van je en het is niet gek dat je er soms doorheen zit! Dan mag natuurlijk altijd en ook je ei kwijt hier.
Slaap lekker alvast, succes morgen, you got this!
Succes morgen! Over hoeveel dagen ben je vrij?
Dankjewel, donderdag heb ik een dagje vrij
Ook!!
Pff ik mis iemand maar hij is aan het hoesten op dit moment dus we kunnen elkaar niet zien maar fuck wat kut. Hij is zoân beetje de enige persoon die ik nog zie.
(Oke en een paar van mijn werk een paar uurtjes per week)