Wat je even kwijt wil #35

Hallooo
Zijn er nog mensen wakker of net wakker?

Ik dacht dat je maar met twee tegelijk mocht sporten nu? Of vergis ik me.

1 like

Ach, dan fiets je toch gewoon heel hard weg? Zo lang er maar 1,5 meter afstand is haha.

@stars

Wat lekker vroeg!
Ik heb ook een racefiets maar de banden zijn leeg. Neem mezelf al de hele week voor om er mee baar de fietsenmaker te gaan zodat ik ook lekker kan fietsen heb mijn plan nog steeds niet uitgevoerd. :grimacing:

En niets aantrekken van commentaar hoor.
Je gaat lekker in de buitenlucht fietsen en niet bbq’en of wijn drinken in een park!:wink:

1 like

Werd net wakker met de gedachte dat het de eerste dag was dat corona weg was.
Tot ik een nieuwssite opende en realiteit even inzonk.

Oh wacht, hier stond het op de site van RIVM @Solee:

Ik wil graag met vrienden of bekenden samen sporten in de buitenlucht. Op welke manier kan dat veilig?

Hiervoor gelden dezelfde gezondheidsadviezen als voor al het andere sociale contact: houd minimaal 1,5 meter afstand en blijf binnen wanneer u last heeft van neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn en hoesten of verhoging of koorts. Laat de groep bovendien uit niet meer dan 2 personen bestaan.

Nou ja, dan weet je het in ieder geval. Weet niet hoe streng ze controleren. En was die laatste zin nodig @Solee? Ik vroeg het gewoon hè. Ze delen ook boetes uit als je je niet aan de regels houdt. Kun je maar beter even checken van tevoren.

25 likes

Ja doe ik wel. Maar dat is puur eigenbelang. Want anders neemt ie een heel brood mee en mijn hele voorraad beleg :joy: en dat staat dan de hele dag te verpieteren (geen koelkast op zn werk) dus dan kun je aan t einde van de dag weggooien wat er over is en dat kost zĂłveel geld extra aan beleg en brood per week. :sweat_smile:

Pff mijn wijn is niet lekker gevallen, zo beroerd geslapen :sweat_smile:. Kan normaal nog drie uur liggen dommelen in bed ‘s ochtends maar nu wil ik er gewoon uit. Ga denk maar een ochtendwandeling maken, lekker rustig

Ik lig ook inmiddels een uur wakker in bed. Ik ga zo meteen hardlopen want dan kan ik daarna de hele dag verdient niks doen.

Mijn kat ligt trouwens op bed te mekkeren omdat hij vogels ziet door het dakraam. Zo grappig :joy:

1 like

Mijn vriend werd wakker van mij omdat ik een hele harde scheet liet en nu is hij chagrijnig

31 likes

Ik las dat er gisteren idd best veel boetes zijn uitgedeeld aan groepen mountainbikers en wielrenners. Weet niet uit hoeveel personen die groepen bestonden en of ze zich wel aan de afstand hielden, maar zou er idd rekening mee houden, @Stars.

4 likes

Ik heb dat alleen met mensen die onterecht boer achter dingen zoals telefoon of nagel plakken. Nee, gewoon nee.

2 likes

Kan je geen laptop lenen?

Misschien helpt het om je kuiten te masseren?

1 like

@Banananana ik zag dat jij hardloopschoenen had besteld die er wel leuk uitzagen en betaalbaar waren. Waar heb jij ze vandaan?

Vorige week was er dikke sale bij reebok, ik heb onderstaande schoenen met 50% korting gekocht, je krijgt met code EXTRA20 nog 20% korting. Ze zijn nu nog steeds redelijk geprijsd.

Deze heb ik ook besteld en vond ik ook heel lekker zitten

1 like

Ahh fekk dan heb ik het net gemist. Ik ga effe kijken, thanks!

Ze zijn nu 55 met alle korting dus je hebt niet veel gemist (:

Ohh das echt niet veel inderdaad! Ga ze bestellen. Heb ontdekt dat ik hardlopen best leuk vind eigenlijk :nerd_face:.

1 like

Gaat het weer?

Er zijn apps om he telefoon als webcam te gebruiken. Google maar