Wat je even kwijt wil #35

Afstand!

3 likes

Ja ja, zijn kar zat er ook nog tussen :wink:

1 like

Net ontdekt dat we niet 1, ook niet 2 maar 3!! Wespennesten rond/aan het huis hebben :sob::sob::sob::sob:

Ik heb geen balkon, maar wel een redelijk groot raam wat open kan. Dus nu zit ik met thee en slagroomsoesjes voor mijn raam :sunny:

6 likes

Ik was soep aan het maken, maar halverwege overleed m’n staafmixer. Wordt smullen vanavond, half gepureerde soep :sweat_smile:

3 likes

Jaaaa ik wil het resultaat zien

@pastelzwart Oh ik zou het graag willen zien! Maar je wil beetje anoniem blijven hé

1 like

Ik zag dat mn vriend echt achterlijk lelijke schoenen had staan. Ja nouja hij vond ze zelf dan ook niet echt mooi zei hij en hij heeft het ook nog eens in een totaal verkeerde maar besteld maar hij deed er heel laconiek over. Toen heb ik gegooglet en die dingen zijn 775 euro. Wie betaald dat nou weer voor een sneaker man man. Ohhh jaa, ik mocht ze wel verkopen ook al was het voor 20 euro. Heeeell no. Geef me 500 op zn minst .:joy:

1 like

Bedankt voor alle tips! Ga dat even halen dan want ik word er een beetje gek van. Zit zo onrustig op de bank ‘s avonds

Ik zit op het balkon met rose en hamka’s chips. Kan hier heel goed mensen kijken dus voelt bijna als het terras

26 likes

Ik heb een tentje gemaakt voor mijn baby en nu ligt hij er heerlijk in te slapen. En ik kan lekker chill zonnen :sunny:

7 likes

Jaloers op je hamka’s.

1 like

We kregen gister een reclame folder in de bus van Johnny’s burgers.

3x raden wat er zometeen bezorgd wordt.

En owee als het niet te vreten is, 35 euro voor 2 personen + een kinder menu :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Sorry voor de dubbel post maar weet iemand of als je bij de ING een incassant blokkeert ze echt geen geld meer van je rekening kunnen afschrijven?

Ik vond Johnny’s burger mwoah dus hoop dat jij lekkerder eten hebt haha

Ah nee :cold_sweat:

Ze kunnen niet meer met dezelfde gegevens incasseren. Volgens mij kun je een incasso blokkeren of een incassant blokkeren. Maar beste is om gewoon te zorgen dat je het bij de bron stopt!

Ik kan dus alleen poetsen met goede muziek op maar ik ga nu zooo goed op die muziek dat ik meer aan het dansen dan opruimen ben… Er is ook gewoon geen middenweg :joy:

1 like

Morgen gaan we een loungeset kopen en ik heb er teveel zin in om op mijn vrije dagen komende week te chillen in de loungeset :joy:

1 like

Wow volgende week is het al Pasen!! Deze week bekijken wat ik volgende week als paasontbijt voor mezelf ga maken :sunglasses: sowieso een proseccootje natuurlijk
en dan hebben we maandag 13 april natuurlijk ook vrij :open_mouth: Twee dagen paasontbijt dus. Ze hadden bij Lidl ook paastompoucen dus die ga ik sowieso halen deze week.

7 likes

De oma van mijn beste vriendin is overleden. Ik heb al een kaartje gestuurd met hoe dankbaar ik voor haar ben en haar veel sterkte wens. Nu heb ik nog dit erbij besteld, omdat ze mij altijd haar lichtpunt noemt haha. Maar ik vind het zo moeilijk wat ik nog meer voor haar kan doen op afstand. Zij is nu heel erg aan het rouwen en ik eigenlijk ook omdat zij zo verdrietig is. Ik weet niet zo goed wat ik verder nog zou kunnen doen. Ben niet zo goed met woorden

Nog iemand tips? Kan er nu natuurlijk niet heen om er voor haar te zijn…

5 likes