Wat je even kwijt wil #35

Zoekt er iemand een kamer in Ams? Een oud-leerling kent iemand die een huisgenoot zoekt voor een appartement in rivierenbuurt. Weet niet hoe duur of hoe groot maar ik dacht dat er laatst iemand was die wat zocht. Dm even als jij het was.

1 like

Dat snap ik heel goed, ik heb een gewone kantoorbaan en het vliegt mij soms al aan. Kan me voorstellen dat het voor jou/jullie helemaal ingrijpend is.

1 like

Thanks voor de tip! Ik heb de Breeze schoenen ook besteld. :blush:

1 like

Gisteren ongeveer drie uur achterop de motor gezeten. Ik heb nu last van spieren waar van ik het bestaan niet eens wist.

Echt top,het internet ligt er hier helemaal uit en heb om 12 uur een vergadering via Skype.Wie bedenkt ook überhaupt een vergadering op ZONDAG?!

goeie reden om niet mee te doen

7 likes

Ik had mijn wekker gezet zodat ik om 8 uur kon gaan hardlopen. En het was zo chill. Al best een lekker zonnetje, fluitende vogeltjes en vooral geen andere mensen. Heerlijk. Ben weer helemaal opgeladen.

9 likes

Thanks maar heb echt een losse nodig:(

Ah zit hier helaas niet, maar wel superfijn voor als je er wel ƩƩn in de buurt hebt! :slight_smile:

Fifth Harmony? Ik ken alleen Danity Kane

Als na deze Corona shit eindelijk mn rijbewijs kan halen , is showstopper sowieso het eerste lied dat ik ga draaien als ik zelf mag rijden.

6 likes

Succes vandaag! Jullie doen fantastisch werk!

2 likes

Ik wil straks mn eigen haar knippen en ik kijk er gek genoeg naar uit.

3 likes

Laatste ochtendsnack.

Ik heb dat ook gedaan en eet nu weer helemaal gezond. :cry:

Ik vind het thuiszitten helemaal niet zo erg meer alleen al die impulsen die ik steeds heb op eet/seksueel en haarknipgebied.

6 likes

Mijn vriend ā€œik ben corona moe. Ik ga het niet meer volgen.ā€
Ook mijn vriend ā€œik heb een podcast geluisterd en daar zeggen ze over Corona blabla. Ohja ik heb trouwens ook nog een andere podcast geluisterd over Corona blabla.ā€ :roll_eyes:

3 likes

Is er nou ergens een topic met tips om thuis te doen in deze tijd, of heb ik dat gedroomd?

studeren voor mijn laatste tentamen, 0 energie ervoor. Lijkt ook zo onbelangrijk in deze tijd ofzo.

Ik woon in een nieuwbouw huis en onze tuin is nog niet gedaan. We hebben echt letterlijk alleen zand, ik baal zoooo dat we zo tering lui en skeer zijn en nu in deze quarantaine met 20 graden geen tuin hebben :weary:

Haha, top! Goede zoekactie weer van mij… :woman_facepalming:

Pak een strandlaken of groot kleed en het is net alsof je op het strand ligt! Boekje erbij, wat te drinken en klaar :yum:

21 likes