Wat je even kwijt wil #35

Hehe

1 like

Ik haaaat het strand en zand :joy: maar denk dat dat idd de enige optie is komende dagen

1 like

Ik heb net gelongboard. Kan er geen bal van. Maar mijn favo kledingstijl is soort halve skateboy, dus ben nu in mijn nopjes dat ik uberhaupt op zon ding kan staan.

13 likes

Ahhh door jou heb ik net ook mijn eerste telefoon van stal gehaald, maar helaas helemaal leeggehaald. Alleen het welkomstberichtje van twee vriendinnen stond er nog, heel schattig haha. Nu ligt mijn tweede telefoon aan de lader, benieuwd of ik die ook nog aan de praat krijg

2 likes
Ik ben bang dat er een basilisk in je waterleiding rondhangt

tenor

13 likes

:scream:

Maar spinnen vluchten juist voor een basilisk. Dus dan zouden ze uit huis moeten rennen. Of ze komen nu natuurlijk allemaal uit hun verstopplekjes.

Haha ja klopt, maar in deel twee ziet Harry ook de hele tijd overal kleine spinnetjes in Zweinstein lopen.

2 likes

Als ik me lekker wil ergeren ga ik fb comments lezen onder nieuwsberichten. Altijd wel ruzie en sensatie te vinden. Maar heb nu wel weer een nieuw woord geleerd. Covidiots. Idioten die zich niet aan de corona maatregelen houden.

2 likes

Wij werden zo gek wakker. Ik hoorde hem lachen en werd er wakker van. Dacht dat hij al wakker was, maar nog bleef liggen. Dus tikte ik hem aan (doe ik normaal ook als ik nog moe ben) zodat hij mij de tijd zou vertellen. Hij reageerde niet direct, door het lachen dacht ik. Dus bleef tikken tot hij slaperig en boos zei dat hij sliep en ik hem niet moest wakker maken. Hij was dus aan het lachen in zijn slaap. Waren beide mopperig omdat we elkaar wakker maakte.

1 like

Mijn zusje stuurde me net dit plaatje door en ik vind hem zo on point. Dit is echt precies de gedachte waar ik al weken over zit te piekeren.

8 likes

Mijn iPad is echt het enige wat me door deze thuisisolatie heentrekt. Of quarantaine. Hoe noemen we het nou…

1 like

Je telefoon is dan toch een losse webcam?

Ik bedoel, je hebt naar ik aanneem een gewoon computerscherm zonder webcam. Die zoek je dus.
Maar je kunt je telefoon aansluiten op je computer en met een app als webcam laten fungeren.

Mn telefoon is niet geschikt helaas zit ff niet mee qua apparatuur. Maar bedankt voor t meedenken :grin::grin:

1 like

Vandaag is echt zo’n dag dat ik in de spiegel kijk en walg walg walggggg, alles vind ik lelijk, m’n haar m’n tanden m’n figuur m’n huid alles

Verschrikkelijk :face_with_symbols_over_mouth: ik wil nu naar de kapper, schoonheidssalon, nagels laten verversen maar ja helaas

Zucht met dit weer wil ik een tuin. Ik heb maar een kamer van ongeveer 15m2 in een studentenhuis n geen gezamenlijke woonkamer. Maar ondanks dat houd ik het goed vol denk ik

1 like

Nog maar een paar nachtjes slapen en dan heb ik een vaatwasser :dancer: #blessed

27 likes

Ik geniet echt van deze dag. Zag eksters een nestje bouwen, hoor koolmeesjes, de (wilde) konijnen komen hier weer tevoorschijn en ben verzonken in een boek.

6 likes

@pastelzwart is je haar eraf?

Ik wil een foto

1 like