Wat je even kwijt wil #35

KPN kan dan deze maand niet afschrijven, maar let er wel op dat je waarschijnlijk een brief oid gaat krijgen dat de incasso mislukt is. Dus wees daar dan ook scherp op.
Een incasso + terugboeking is alleen maar zichtbaar wanneer het saldo niet toereikend is (of wanneer je zelf de incasso terugboekt natuurlijk).

Oooh wat kijkt ie ernstig en het lijkt wel alsof die oren niet bij de rest van z’n koppie passen zo groot haha :smiling_face_with_three_hearts: Als ik dit zie wil ik ook graag weer een konijntje

1 like

Zelfde soort konijn, dus met die blik zit het vast goed

5 likes

De buren hebben ruzie en ik kan alles horen. Ze gaan echt tekeer tegen elkaar, niet normaal joh :scream:

Is dat nieuw? Toen ik aan de andere kant werkte (in dit geval dus bij KPN op de financiële administratie) kon ik altijd precies zien wat de reden was dat een incasso niet was gelukt (dus ook blokkade etc).

Nee hoor, het bedrijf kan de reden zien, maar de afschrijving wordt niet getoond op het rekeningoverzicht!

1 like

aah op die manier! begreep t ff niet goed

Ja goed idee, had toevallig inderdaad ook met een kwaad hoofd tegen m’n vriend gezegd net dat ik even een rondje ging lopen haha. Hielp wel een beetje. En nu boer zoekt vrouw kijken :partying_face::partying_face:

2 likes

Ik ben inmiddels in parijs de liefde aan het zoeken

1 like

Wisp
Bert
Fosse
Elliot
Jip/Joep
Hobbes

1 like

Eh… ik hoor ineens een het ia een nacht cover van kraantje papi. En ineens hoor ik Guus meeuwis een soort van rappen en Baby zeggen.

1 like

Pffff zo heb je dagen zin in wijn en heb je het niet in huis. Heb je het vandaag eindelijk gehaald en heb ik er geen zin in??? Wat is deze onzin.

1 like

Hahaha dat heb ik altijd met wiet.

1 like

Ik hou van dit liedje, ik ga hem dankzij jou weer even luisteren.

1 like

Ik heb het van ellende maar verteld.

Man boos. Ik verdrietig.

4 likes

Worden jullie ook steeds afgemeld van het forum? Of is dit een stille hint die ik maar moet gaan opvolgen :stuck_out_tongue:

1 like

Ik wilde net reageren ‘nee hoor’ alleen toen werd ik direct afgemeld, haha. Dus je bent niet de enige!

1 like

Je bent wel eerlijk geweest wat je eerst niet durfde dus dat vind k heel knap.

37 likes

Haha ja, komt door het Boer zoekt vrouw topic. Altijd op zondag rond deze tijd :wink:

1 like

Knap dat je het verteld hebt!