Ik voelde me geïnspireerd door @Banananana en heb twee potjes pastel roze haarverf besteld, echt weer zo’n mega impulsieve actie waar ik waarschijnlijk spijt van ga krijgen
Ik lig gewoon in bikini, heerlijk
Ik heb mijn converse sneakers herontdekt en nu voel ik mij weer even 18. Niet dat die sneakers kinderachtig zijn of zo, maar ze doen mij vooral denken aan die leeftijd want toen droeg ik ze vet vaak.
@Vloeistof Ja dit werkt voor mij ook het beste! M.n. magnesiumcitraat, wordt sneller opgenomen geloof ik??
Haha ik draag ze ook al heel de week, ben er super gelukkig mee.
Ja gelukkig wel! Dankje😊 Had voor de zekerheid wat gegeten en gedronken en ben daarna gaan slapen. Vanochtend was het weg
Ik reed vandaag met mijn boodschappenkar een paar keer bijna tegen Nasrdin Dchar aan.
Ik vond dus echt een hele mand met converse 10 paar of zo. Ik dacht dat ik nog 4 paar over had van vroeger of zo maar ze zijn allemaal nog in goede staat en moeten alleen even schoon worden gemaakt en dan ook nog gewoon leuke kleuren bordeaurood en panterprint etc
Wat heftig om te horen dat je zo’n rotweek hebt gehad ik kan me voorstellen dat facetime in tijden van rouw gewoon niet voldoet, je hebt dan zoveel meer nodig. Ik hoop dat je dat op een later moment toch kan krijgen, zodat je het alsnog op een voor jou fijne en goede manier kan laten bezinken en verwerken.
Is werk nu niet wat te veel? Kan je eventueel een stapje terug doen? Lief zijn voor jezelf hoor, goed naar je lijf luisteren! Die steken zijn ongetwijfeld een teken dat het nu echt even genoeg is alles bij elkaar.
Hoop dat je nachten vanaf nu steeds beter worden, en je dagen natuurlijk ook.
Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat ik niet de enige ben die zich hier nu zo druk om maakt!
Ik geloof niet in god, maar als ik dat wel zou doen zou ik volgens mij echt geneigd zijn om te denken dat god deze crisis naar de aarde heeft gestuurd ofzo om ons even te confronteren met het feit dat het leven niet zo maakbaar is als we soms lijken te denken. En om ons een schop onder onze kont te geven om nou eindelijk eens onze verantwoordelijkheid te nemen als het gaat om het klimaat. Of misschien zou ik inderdaad wel denken dat het einde der tijden aangebroken is.
En toevallig ben ik dat boek ook aan het lezen (wel in het Nederlands dan):
Het is niet bepaald leuk of luchtig leesvoer, maar ik raad hem iedereen inderdaad ook aan. Er komt trouwens nog een heel hoofdstuk over pandemieën enzo, dat vond ik in het licht van de huidige situatie ook wel heel erg treffend. Want omg er staat ons echt nog zo verschrikkelijk veel narigheid te wachten, in vergelijking waarmee deze hele coronacrisis amper iets voorstelt. Daarmee wil ik deze pandemie absoluut niet bagatelliseren, ik vind het heel erg wat er nu gebeurt en neem ook zeker mijn verantwoordelijkheid. Maar echt, ik kan wel huilen als ik eraan denk wat er in de klimaatcrisis op het spel staat. Dat het serieus een kwestie is van wel of geen (voor de mensheid) leefbare aarde
Afstand!
Ja ja, zijn kar zat er ook nog tussen
Er is iemand in de straat zo’n steeldrum aan het spelen en dat vinden alle voorbijgangers super leuk want wow dat je dat kan en wat een zen geluid he!!
Maar wij luisteren nu al een uur naar dat getingel en zijn er een beetje klaar mee
Net ontdekt dat we niet 1, ook niet 2 maar 3!! Wespennesten rond/aan het huis hebben
Ik heb geen balkon, maar wel een redelijk groot raam wat open kan. Dus nu zit ik met thee en slagroomsoesjes voor mijn raam
Ik was soep aan het maken, maar halverwege overleed m’n staafmixer. Wordt smullen vanavond, half gepureerde soep
Jaaaa ik wil het resultaat zien
@pastelzwart Oh ik zou het graag willen zien! Maar je wil beetje anoniem blijven hé
Ik zag dat mn vriend echt achterlijk lelijke schoenen had staan. Ja nouja hij vond ze zelf dan ook niet echt mooi zei hij en hij heeft het ook nog eens in een totaal verkeerde maar besteld maar hij deed er heel laconiek over. Toen heb ik gegooglet en die dingen zijn 775 euro. Wie betaald dat nou weer voor een sneaker man man. Ohhh jaa, ik mocht ze wel verkopen ook al was het voor 20 euro. Heeeell no. Geef me 500 op zn minst .
Bedankt voor alle tips! Ga dat even halen dan want ik word er een beetje gek van. Zit zo onrustig op de bank ‘s avonds
Ik zit op het balkon met rose en hamka’s chips. Kan hier heel goed mensen kijken dus voelt bijna als het terras