Wat je even kwijt wil #35

Ik heb een tentje gemaakt voor mijn baby en nu ligt hij er heerlijk in te slapen. En ik kan lekker chill zonnen :sunny:

7 likes

Jaloers op je hamka’s.

1 like

We kregen gister een reclame folder in de bus van Johnny’s burgers.

3x raden wat er zometeen bezorgd wordt.

En owee als het niet te vreten is, 35 euro voor 2 personen + een kinder menu :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Sorry voor de dubbel post maar weet iemand of als je bij de ING een incassant blokkeert ze echt geen geld meer van je rekening kunnen afschrijven?

Ik vond Johnny’s burger mwoah dus hoop dat jij lekkerder eten hebt haha

Ah nee :cold_sweat:

Ze kunnen niet meer met dezelfde gegevens incasseren. Volgens mij kun je een incasso blokkeren of een incassant blokkeren. Maar beste is om gewoon te zorgen dat je het bij de bron stopt!

Ik kan dus alleen poetsen met goede muziek op maar ik ga nu zooo goed op die muziek dat ik meer aan het dansen dan opruimen ben… Er is ook gewoon geen middenweg :joy:

1 like

Morgen gaan we een loungeset kopen en ik heb er teveel zin in om op mijn vrije dagen komende week te chillen in de loungeset :joy:

1 like

Wow volgende week is het al Pasen!! Deze week bekijken wat ik volgende week als paasontbijt voor mezelf ga maken :sunglasses: sowieso een proseccootje natuurlijk
en dan hebben we maandag 13 april natuurlijk ook vrij :open_mouth: Twee dagen paasontbijt dus. Ze hadden bij Lidl ook paastompoucen dus die ga ik sowieso halen deze week.

7 likes

De oma van mijn beste vriendin is overleden. Ik heb al een kaartje gestuurd met hoe dankbaar ik voor haar ben en haar veel sterkte wens. Nu heb ik nog dit erbij besteld, omdat ze mij altijd haar lichtpunt noemt haha. Maar ik vind het zo moeilijk wat ik nog meer voor haar kan doen op afstand. Zij is nu heel erg aan het rouwen en ik eigenlijk ook omdat zij zo verdrietig is. Ik weet niet zo goed wat ik verder nog zou kunnen doen. Ben niet zo goed met woorden

Nog iemand tips? Kan er nu natuurlijk niet heen om er voor haar te zijn…

5 likes

Ik heb me ziek gemeld en ik voel me ook nog ziek maar toch voel ik me schuldig omdat ik ook wel een beetje geniet van deze dag/zon

Ik heb een incassant geblokkeerd.

Klopt, maar dit is ff tijdelijk tot het geregeld is.

Ah wat rot :frowning: denk dat je haar ook gewoon kan vragen wat je voor haar kan doen. Sowieso is het een fijn idee dat iemand er voor je is en misschien vindt ze het fijn om elke dag even te bellen ofzo, of een avondje allebei skype aan zodat het wat minder alleen voelt, dat soort dingen. Maar dat is voor iedereen heel verschillend natuurlijk

1 like

Ja precies! Wil ook niet teveel zijn, dus denk dat ik even ga vragen of ze het fijn vindt als ik haar vanavond nog even bel, dan kan ze zelf aangeven wat ze wil. Heel sneu inderdaad gezien deze situatie. Ze zou vanmorgen nog afscheid nemen, maar vannacht is haar oma al overleden… thanks voor je tip :blush:

1 like

Maar als je een incassant blokkeert, dan kan hij niks afschrijven.
Staat er dan ook niks in je afschriftenlijst of staat het er wel en wordt het later terug gestort??

Je kan je tinder gratis op een andere locatie zetten overal ter wereld. Denk dat dat mn vakantie is voor dit jaar…

5 likes

Ik was vergeten om een verslag te maken afgelopen week door al het werken, en de deadline is vanavond 23:59 dus zit nu als een gek te typen. Heb wel een glas wijn om het dragelijk te maken. En ik wil optijd klaar zijn voor boer zoekt vrouw maar dat ga ik sowieso niet halen mweh

19 likes

Ik heb mezelf net naar Barcelona verplaatst. Wat een snoepwinkel

35 likes

Maar kan je niet gewoon het bedrijf dat het geld afschrijft bellen en laten weten dat je de incasso wil stopzetten?