Wat je even kwijt wil #35

Vandaag was echt een mooie maar drukke dag, echt een fijne werkdag met als afsluiting een thuisopbaring met een super lieve en mooie familie :heart:.

Kregen alleen net een berichtje van de manager dat komende week echt enorm druk is, we moeten een noodscenario gaan opstellen en in ploegen gaan werken.

31 likes

Er zat een muis onder mijn bed vannacht en nu durf ik niet naar bed

Als je een muis hebt, heb je iig zeker geen ratten! Lichtpuntje.

20 likes

Ik ben er dit weekend weer achtergekomen hoeveel leuke mensen ik in mijn leven heb. Jammer dat ik iedereen alleen via een scherm kan zien de komende tijd.

3 likes

Heeel lief van je dankjewel :kissing_heart::kissing_heart:

1 like

Ik heb dit altijd. Dacht dat dat normaal was.

Hahah andersom toch. Als je ratten heb heb je geen muizen. Ratten eten muizen

1 like

Voel me echt onrustig.
Geen ritme meer. Veel levensvragen waar ik mee zit. Te weinig productiviteit.

Ik wil morgen de week goed beginnen maar weet ff niet eens meer hoe :sweat_smile: of waar ik mee kan beginnen om deze CHAOS te verminderen.

Ik heb al heel de dag geen eetlust, eet ik net een zakje met 150 gram kaasblokjes op :sweat_smile: wat is hier gaaaande

1 like

Ja maar als ratten muizen eten, en ze heeft een muis, dan is er toch ook geen rat want die eet de muis op.

3 likes

haha jouw nieuwe profielfoto :heart: made me smile

1 like

Het heeft me uuuuuuren gekost en ik kan nu pas gaan eten maar mijn huis is zo opgeruimd en veel schoner nu! Vandaag vast geveegd voor het meeste vuil, morgen nog stofzuigen, dweilen, de was en de badkamer en we kunnen weer een week vooruit.

7 likes

Ben alles even zat vandaag. Wil een bed vol puppy’s

14 likes

Mijn iphone is zo gebarsten dit kan echt niet meer. Voel me echt een aso nu. Ik wil een nieuwe telefoon :weary::weary:

1 like

Helpt dit?

19 likes

Ik heb wel puppies op een glijbaan
3 likes

Ik wil iedereen even een virtuele knuffel geven in deze rare en verdrietige tijd. :heart:

23 likes

Moest dit echt vier keer lezen voordat ik het snapte haha

1 like

Thanks guys :heavy_heart_exclamation: :dog:

1 like

Heb zo’n zin om vanavond lekker vroeg (voor mijn doen dan) te gaan slapen.En nu al zin in mijn lunch morgen.Heb pannenkoekjes met stukjes pure chocolade erin en verse aardbeien gehaald vandaag :heart_eyes:
Maar eerst nog even Netflix in bed met een glas wijn en chips.

2 likes