Zoo ik zit in zuid amerika te soppen.
Ik kan gewoon niet voor meerdere dagen boodschappen doen? Ik doe mijn best maar mijn smaak veranderd gewoon snel. Maar zoals vandaag had ik echt hele erge zin in cracottes en pizza en dat had ik niet in huis.
Daar ga ik straks naar toe, ben op doorreis #mezelfvinden
Meestal is de enige make up die ik draag tijdens het werk mascara, wenkbrauwgel en iets vettig op mijn lippen. Vond alleen zo’n saaie kop steeds, dacht een verzorgende lippenbalsem met een tintje er in is wel leuk. Frist de boel op. Dus voor 10 euro een uitgezocht bij de douglas, meteen maar nog andere meuk er bij, uiteindelijk 25 euro lichter. Vanavond moet ik werken dus ik mezelf net klaar gemaakt, helemaal blij met het kleurtje op mijn lippen, besef ik me drie seconden later dat ik met een mondkapje moet werken, geen hond die mijn lippen ziet
Op afstand kan ik niet zwanger worden. Dus kom maar door met die jalapenis pics!
Aw, ik moet wel een beetje lachen haha, sorry! Ik weet verder helaas niet hoe dat werkt
Hoezo wordt jouw man boos als je telefoonrekening wat hoger is dan normaal? En hoezo controleert hij dit?
Omdat ze 42 euro heeft uitgegeven aan bullshit denk ik dat hij boos word. En ze zullen wel een gezamenlijke rekening hebben
Omdat hij zich blauw werkt voor ons inkomen en ik niet werk
Er vloog net een duif tegen mijn auto aan op de snelweg
Ik moet bijna ongesteld worden en daarom ben ik ben zo kwaad op echt gewoon alles? Het gaat super goed tot nu toe samen met m’n vriend 24/7 thuis zitten in een mini appartement, maar vandaag word ik gewoon echt woest om alles wat hij doet of zegt. En dan word ik weer super gefrustreerd op mezelf omdat ik weet dat ik onredelijk doe. Normaal ga ik dan even wat voor mezelf doen buiten of even ergens een koffie om m’n humeur een beetje op te krikken, maar nu kan dat dan niet en ben ik daar vervolgens weer gefrustreerd over. Echt zo’n vermoeiend persoon ben ik vandaag, niet te doen.
Ik ben moe, heb geen eetlust. Voel me echt zo kut. Het word echt tijd voor een ritme
Ik zag het net! Echt bizar dat iemand dat ook gewoon doet terwijl hij aan het vliegen is/bij de douane zit
M’n ouders hebben net geld naar me overgemaakt omdat ik in vergelijking met m’n zusjes nooit wat van ze vraag. Zo lief!
Ik wil best een virtueel biertje bij hem bestellen! Kan ik met tikkie betalen?
Ah zo lief,mijn oma en bonus-opa hebben een financiële meevaller deze maand.En nu hebben ze besloten om dat hele bedrag te verdelen over de kinderen/kleinkinderen.Ik voelde me best wel bezwaard maar ze willen het absoluut niet voor zichzelf houden.Echt zo ontzettend lief.
Goed idee! Ik lust ook wel een virtueel biertje. Kan mij de verhalen over de kroeg nog herinneren en als ik een klein beetje kan steunen
Goed idee, ik ook!!
Ik vind het echt zo lief dat mensen zo met je vriend meeleven.Als alle maatregelen weer voorbij zijn kom ik graag eens wat wijntjes wegtikken op de vrijdagavond!
Hoe doe je dat? Als ik dat probeer staat er dat ik moet betalen