Johannis, Hedwig. Herman
@anon50122296 dus je hebt KPN geblokkeerd? Daar zou ik wel mee oppassen hoor, die hebben best een strikt beleid. Maar ik zou er gewoon met je man over praten? Lijkt me veel gezonder dan dit, als ik hier achteraf achter zou komen zou ik mega pissed off zijn en heel eerlijk, ik zou dat terecht vinden.
Ah Gosh, de kat van een vriendin is aangereden en gelijk overleden echt zo sneu want dit is al de 4 keer dat een kat van haar wordt aangereden en de tweede die overlijd. De ander heeft nog maar drie poten door een aanrijding. Pff dit wss ook zo een leuke kat, vond het echt heel zielig
Karl
Ik kreeg een melding dat ik dat gratis kon doen. Maar eh via mn instellingen ga ik naar andere locaties.
Die oren lijken wel staarten.
Aart.
Yoda
Benito. ( zo heet bad bunny hahaha(dat is een rapper ))
Als je als vrouw hebt moeten braken krijg je natuurlijk de vraag van een collega āJE BENT TOCH NIET ZWANGER HEā en toen stelde mijn vriend ook nog de vraag āzouden we deze dan houden?ā Dus ik zeg ja natuurlijk. Toen zei ie āik ben onboardā
Fijn hoor!
Ik heb een groot rondje gefietst en daarna een broodje gegeten en toen had ik genoeg. Dus ik heb net wat brinta gemaakt. Maar ik ben normaal echt een grote eterā¦
Dan Humphrey
KPN kan dan deze maand niet afschrijven, maar let er wel op dat je waarschijnlijk een brief oid gaat krijgen dat de incasso mislukt is. Dus wees daar dan ook scherp op.
Een incasso + terugboeking is alleen maar zichtbaar wanneer het saldo niet toereikend is (of wanneer je zelf de incasso terugboekt natuurlijk).
Oooh wat kijkt ie ernstig en het lijkt wel alsof die oren niet bij de rest van zān koppie passen zo groot haha Als ik dit zie wil ik ook graag weer een konijntje
Zelfde soort konijn, dus met die blik zit het vast goed
De buren hebben ruzie en ik kan alles horen. Ze gaan echt tekeer tegen elkaar, niet normaal joh
Is dat nieuw? Toen ik aan de andere kant werkte (in dit geval dus bij KPN op de financiƫle administratie) kon ik altijd precies zien wat de reden was dat een incasso niet was gelukt (dus ook blokkade etc).
Nee hoor, het bedrijf kan de reden zien, maar de afschrijving wordt niet getoond op het rekeningoverzicht!
aah op die manier! begreep t ff niet goed
Ja goed idee, had toevallig inderdaad ook met een kwaad hoofd tegen mān vriend gezegd net dat ik even een rondje ging lopen haha. Hielp wel een beetje. En nu boer zoekt vrouw kijken
Ik ben inmiddels in parijs de liefde aan het zoeken