Veel succes!! En misschien geeft het een beetje vertrouwen dat je thuis bent in je eigen omgeving? 
Ik had een mailtje gestuurd naar zo’n site over sneakers die ik wil verkopen en ontving antwoord. Het begint met 'Goedemorgen Jumpsuit !!! ’ er zijn nog enthousiaste mensen.
Dankjewel! Ja dat scheelt inderdaad wel een beetje gelukkig
Dit weer 
Ik durf niet!! Die bosjes staan op een vet druk pleintje
Ik wacht wel tot het donker is, als de pompoen er dan nog ligt en er zit wat te snuiven in zal ik het met jullie delen 
Ze lust helaas geen chocolade, dus dat gaat helaas niet op! Maar alsnog bedankt voor het meedenken!
Ik heb echt zoveel pech met dingen altijd, echt om te janken gewoon.
Dit klinkt echt heel naar en verdrietig😔. Sterkte
Heb over een uurtje mn tussenbeoordeling van stage en ben best wel zenuwachtig
Haha valt wel mee hoor! Maar bedankt!
Nee, je kunt dat best aangeven en dat is niet vanzelfsprekend voor alle studenten hoor. Vraag me alleen af of ze van alle studenten weten wie wel of niet open staat voor vragen etc!
Het zou wel echt geweldig zijn als een tussenbeoordeling alleen over je tas zou gaan 
Jemig ik HAAT mn autocorrectie 
Jep. Ik hoop wel dat het goed gaat! Gelukkig is er in het gesproken woord geen autocorrect. Succes zo 
Hahaha dankje!
Daar moet je je zelf voor opgeven! Dus ik denk dat die mensen dat wel echt doen omdat ze dat leuk vinden
Fuck man ik belde de tandarts om advies te vragen, kan ik opeens om 13:50 langs komen (als ik geen klachten heb maar die heb ik niet).
Nu ben ik shakende, dit had ik niet verwacht en volgens mij is het allemaal weer mis. Pff over twee uur al. Maar ja ik zei maar ja. Echt geen zin in een preek of zo weer daar. AJHBSFJSDFJ stresssssssssss.
Ik wil vanmiddag mijn planten verpotten in de tuin maar ik kom er net achter dat ik geen allergiepillen meer heb voor de hooikoorts. Onzin is sinds gister weer begonnen bij mij.