Wisp
Bert
Fosse
Elliot
Jip/Joep
Hobbes
Eh… ik hoor ineens een het ia een nacht cover van kraantje papi. En ineens hoor ik Guus meeuwis een soort van rappen en Baby zeggen.
Pffff zo heb je dagen zin in wijn en heb je het niet in huis. Heb je het vandaag eindelijk gehaald en heb ik er geen zin in??? Wat is deze onzin.
Hahaha dat heb ik altijd met wiet.
Ik hou van dit liedje, ik ga hem dankzij jou weer even luisteren.
Ik heb het van ellende maar verteld.
Man boos. Ik verdrietig.
Worden jullie ook steeds afgemeld van het forum? Of is dit een stille hint die ik maar moet gaan opvolgen
Ik wilde net reageren ‘nee hoor’ alleen toen werd ik direct afgemeld, haha. Dus je bent niet de enige!
Je bent wel eerlijk geweest wat je eerst niet durfde dus dat vind k heel knap.
Haha ja, komt door het Boer zoekt vrouw topic. Altijd op zondag rond deze tijd
Knap dat je het verteld hebt!
Vandaag was echt een mooie maar drukke dag, echt een fijne werkdag met als afsluiting een thuisopbaring met een super lieve en mooie familie .
Kregen alleen net een berichtje van de manager dat komende week echt enorm druk is, we moeten een noodscenario gaan opstellen en in ploegen gaan werken.
Er zat een muis onder mijn bed vannacht en nu durf ik niet naar bed
Als je een muis hebt, heb je iig zeker geen ratten! Lichtpuntje.
Ik ben er dit weekend weer achtergekomen hoeveel leuke mensen ik in mijn leven heb. Jammer dat ik iedereen alleen via een scherm kan zien de komende tijd.
Heeel lief van je dankjewel
Ik heb dit altijd. Dacht dat dat normaal was.
Hahah andersom toch. Als je ratten heb heb je geen muizen. Ratten eten muizen
Voel me echt onrustig.
Geen ritme meer. Veel levensvragen waar ik mee zit. Te weinig productiviteit.
Ik wil morgen de week goed beginnen maar weet ff niet eens meer hoe of waar ik mee kan beginnen om deze CHAOS te verminderen.
Ik heb al heel de dag geen eetlust, eet ik net een zakje met 150 gram kaasblokjes op wat is hier gaaaande