Ja maar als ratten muizen eten, en ze heeft een muis, dan is er toch ook geen rat want die eet de muis op.
haha jouw nieuwe profielfoto made me smile
Het heeft me uuuuuuren gekost en ik kan nu pas gaan eten maar mijn huis is zo opgeruimd en veel schoner nu! Vandaag vast geveegd voor het meeste vuil, morgen nog stofzuigen, dweilen, de was en de badkamer en we kunnen weer een week vooruit.
Ben alles even zat vandaag. Wil een bed vol puppy’s
Mijn iphone is zo gebarsten dit kan echt niet meer. Voel me echt een aso nu. Ik wil een nieuwe telefoon
Ik heb wel puppies op een glijbaan
Ik wil iedereen even een virtuele knuffel geven in deze rare en verdrietige tijd.
Moest dit echt vier keer lezen voordat ik het snapte haha
Thanks guys
Heb zo’n zin om vanavond lekker vroeg (voor mijn doen dan) te gaan slapen.En nu al zin in mijn lunch morgen.Heb pannenkoekjes met stukjes pure chocolade erin en verse aardbeien gehaald vandaag
Maar eerst nog even Netflix in bed met een glas wijn en chips.
Ik kijk OP1 en Henk Krol zit er en het gaat over Corona en wie er eventueel op de IC voorrang heeft etc.
Maar ik vind het zo raar dat nu elke keer aan oude gasten wordt gevraagd ZOU JIJ JE PLEK OPGEVEN? Wat gaat ons iemands individuele keuze aan? Vind dat zo raar om iemand publiekelijk voor het blok te zetten over hun eigen leven.
Echt smakeloos vind ik het. En elke keer gaan ze weer verder met allerlei hypothetische scenario’s als hij niet direct antwoord geeft. “En wat als het een fitte vijftiger is, geef je dan je bed op???” Pure sensatie.
Ik erger me zo aan mijn vriend vandaag. Wou dat ik even alleen kon zijn.
Een van mijn beste vriendinnen is volgende week jarig, maar haar verjaardag gaat door corona eigenlijk niet door. Nu wil ik eigenlijk een cadeautje opsturen - iets van eten omdat we samen altijd fooddates houden. Heeft iemand daar een goede idee voor een webwinkel voor? Ze woont in regio Eindhoven, wil daar best een lokale ondernemer steunen.
@Poca ik weet niet of ze open zijn maar ik heb ooit in Eindhoven red velvet cheesecake gegeten bij een zaakje dat Cappuccino’s heet, geloof ik. Zooooo lekker. Misschien kan je daar iets bestellen oid?
Was weer veel te vroeg wakker dus vet slecht geslapen, maar zo veel te doen For the sake of een routine opbouwen toch maar opstaan en vanavond vroeg naar bed…
Same, I feel you . Hele ritme naar de klote
Ik ben ook echt afschuwelijk moe sinds de zomertijd. Half 7 uit bed voelt echt als 3 uur snachts
De muesli van het huismerk was op dus ik kocht Cruesli maar dat is misselijkmakend zoet. Ik kan net zo goed cereal eten.
Ik heb ook nog eens 900 gram gekocht, top.
Pfff ik heb vannacht echt geen oog dicht gedaan, voelde me mentaal al niet geweldig en nu dus al helemaal niet. Heb me ook nog af moeten melden op het werk ivm keelklachten, wat voelt dat raar om te doen joh. Het is dat ik om 9u een online vergadering heb, maar het liefst kruip ik terug mn bed in en blijf ik daar de hele dag liggen.
Oh dat klinkt goed! Ze houdt wel van taart enzo dus dat is wel echt een goed idee. Ik ga eens even kijken, dankjewel!