Wat je even kwijt wil #35

Misschien staat er iets op de blog van @tuula?

3 likes

Dit klinkt echt heel naar en verdrietig😔. Sterkte

Heb over een uurtje mn tussenbeoordeling van stage en ben best wel zenuwachtig

Haha valt wel mee hoor! Maar bedankt!

1 like

Nee, je kunt dat best aangeven en dat is niet vanzelfsprekend voor alle studenten hoor. Vraag me alleen af of ze van alle studenten weten wie wel of niet open staat voor vragen etc!

1 like

Het zou wel echt geweldig zijn als een tussenbeoordeling alleen over je tas zou gaan :sweat_smile:

1 like

Jemig ik HAAT mn autocorrectie :joy:

Jep. Ik hoop wel dat het goed gaat! Gelukkig is er in het gesproken woord geen autocorrect. Succes zo :relaxed:

2 likes

Hahaha dankje!

Daar moet je je zelf voor opgeven! Dus ik denk dat die mensen dat wel echt doen omdat ze dat leuk vinden

1 like

Fuck man ik belde de tandarts om advies te vragen, kan ik opeens om 13:50 langs komen (als ik geen klachten heb maar die heb ik niet).

Nu ben ik shakende, dit had ik niet verwacht en volgens mij is het allemaal weer mis. Pff over twee uur al. Maar ja ik zei maar ja. Echt geen zin in een preek of zo weer daar. AJHBSFJSDFJ stresssssssssss.

2 likes

Ik wil vanmiddag mijn planten verpotten in de tuin maar ik kom er net achter dat ik geen allergiepillen meer heb voor de hooikoorts. Onzin is sinds gister weer begonnen bij mij.

1 like

Hier ook sinds gister opeens weer erger! Ook bij vriendin en zus zo.

Ik zit eventjes in de tuin en heb nu geen zin meer om naar binnen te gaan om te werken :rofl:

1 like

Ja same hier! Heb nu nog wel een paar dagen per week dat ik redelijk druk ben en echt een taak heb, maar veel van m’n werk ligt ook tijdelijk stil… weet ook niet zo goed wat ik moet doen (maar ik probeer er maar een beetje van te genieten/wat meer pauze te nemen…)

Ik heb net ook thee gedronken op het balkon :heart: Zo lekker die zon

2 likes

Ja mijn zusje heeft er ook al een paar dagen last van, echt vele malen erger als ik.

Heb er 2 jaar terug lymfetaping gedaan bij de fysio, werkte echt mega goed, maar die is nu natuurlijk gesloten :frowning:

Yess mijn wifi werkt op mijn balkon dus nu in de zon :smiling_face_with_three_hearts:
Toch nog een voordeeltje van dat thuiswerken. Normaal kijk ik nu vanuit een grijs kantoor met systeemplafond met een zucht naar buiten.

10 likes

1 persoon kan meerdere buddy’s onder zijn hoede hebben toch. Volgens mij kunnen ze dit niet eens verplichten voor de tweedejaars. Bij ons was het iig ook altijd vrijwillig en gaven alleen gemotiveerde studenten zich op. Ik zou niet vooraf mailen als ik jou was, kijk het gewoon even aan, misschien krijg je wel een heel fijn iemand en als het niet bevalt kun je altijd nog vragen of je iemand anders kunt krijgen toch.

1 like

Vandaag moest ik online ingewerkt worden en nu ligt de hele ochtend het thuiswerksysteem er al uit. Helaas niet bij alle collega’s waardoor ik me helemaal nutteloos voel nu ik merk dat anderen wel kunnen werken :sweat_smile:. En ik durf ook niet iets anders te gaan doen (even een ommetje maken ofzo) want ik ben nieuw en wil wel bereikbaar zijn als het opeens wel werkt.