Afhankelijk van je budget een mooie bos bloemen met vaas of bloemenabbonement? Als ze dat niet al heeft. Beetje afgezaagd misschien maar ik word zelf altijd heel blij van mooie bloemen in huis!
Die haat zit erin en die krijg je er niet uit hahaha
Ja zeker! Ik moet er nu ook om lachen haha maar trok het echt even niet
Wow dit klinkt heel erg pijnlijk. Gaat het weer een beetje? En anders kun je altijd even de huisartsenpost ofzo bellen voor de zekerheid.
Ja, dat vraag ik me ook af
zeker toen haar kat dus op het randje van overleden lag en er een been werd geamputeerd. Ze woont in een dorp en niet perse bij een drukke weg, maar wel net in een bocht en haar katten zijn echt super druk en speels en letten blijkbaar niet goed op. Ik vind het echt zo naar voor haar
ze zat in de tui en hoorde het ook gebeuren.
Ik hoop eigenlijk dat ze haar kat die ze nu nog heeft niet meer naar buiten laat, maar beteijfel of ze dat gaat doenâŠ
Yeahhhh, vandaag weer een hele dag discussie/ruzie met mijn vriend waardoor we niet meer buiten gegaan zijn en nu is de dag en ons humeur verpest, toppie!!! Dat constant met enkel elkaar opgesloten worden begint op de relatie te wegen!
De lekkerste spekjes ooit bestaan niet meer? Die paaskuikenspekken van Jamin. Gewoon niet meer te krijgen. Kan toch niet.
Ik vind het zo knap hoe chill jij hiermee omgaat. Ik zou echt gek zijn geworden als met 35 (zeg ik dit goed?) weken de aanstaande papa het nog even moest vertellen aan zân familie.
Gewoon zelf maken! Even uitzoeken welke bloemen je goed kan drogen, een bos kopen en dan een paar weken op zijn kop hangen op een warme plek in het donker.
Ik heb een minibosje staan, kan zo wel een foto in het foto-topic gooien.
Zijn dat niet gewoon neppe Peeps?
lijkt er wel een beetje op, maar niet helemaal zo te zien. En die zijn hier ook niet te krijgen natuurlijk
Au! Vanavond lang warm douchen of een warm bad en vast paracetamol tegen de spierpijn morgen?
Sterkte 
Vanmiddag in de hangmat gelezen en net een stuk gewandeld. Ik ga nu koken en rustig eten en dan is deze dag oook weer voorbij 
Fijn dat je in ieder geval niet meer misselijk bent. Sterkte de komende dagen!
Ik voel me zo slecht en toen dacht ik fuck hoe lang heb ik al geen vitamine injectie gehad. Het is al weer veel te lang geleden en nu ben ik bang dat ik niet bij de huisarts terecht kwam. Paar weken terug kwam ik voor iets anders in dat gebouw maar toen was de hele huisartspraktijk afgesloten inclusief linten en gebarricadeerd met een soort nooddeur. Zou echt kut zijn als ik nu nog maanden zonder injectie moet. Slecht voor mijn lichaam ookâŠ
Bij de apotheek de spuit ophalen en of zelf zetten of iemand die in de zorg vraagt het vragen?
Ja ga morgenochtend wel even bellen. Heb wel een vriendin die in de zorg werkt en dat misschien kan doen, maar ik houd al weken 1,5m afstand en zij ziet super veel mensen op haar werk dus en privé ook nog wat. Nouja hoor wel wat assistent gaat zeggen!
Ik kom behoorlijk regelmatig op de markt, met name de laatste 1.5 jaar. Dan krijg je natuurlijk ook je favoriete kramen, waardoor je de mensen erachter gaat herkennen. Nu stond ik vd week in de rij bij de Decathlon (buiten, zo afgezet), zie ik ineens één van die jongens van de kraam waar ik vaak kom. Maar het is gek iemand dan in een andere omgeving te zien en er is natuurlijk al even geen markt dus we stonden beide van âeh huh jou ken ik toch? Ja waarvan ook alweer?? Oh ja markt haha ok doeiâ
Ging ik de dag erna een rondje fietsen, sta ik in 1 of ander weiland mân route naar huis te zoeken, komt diezelfde jongen ineens voorbij op de fiets!!
En dat vonden we beide zo toevallig dat we hebben staan praten, uiteindelijk nummers hebben uitgewisseld en na deze hele situatie gaan we samen fietsen
Benieuwd of het zo lang leuk blijft via de app haha maar vind dit al leuk
Huh wtf. Komen zo ineens 2 klusjes mannen mn tuin binnen lopen van ja we komen morgen het voegwerk van je schuurtje repareren.
Eh oke prima vriend maar het is 7 uur ik zit hier half naakt lelijk te wezen het zijn freakin corona tijden tief een eind op joh.
Mijn nieuwe project word een geluidsoverlast dossier opstarten van een bepaalde buurtbewoner