Wat je even kwijt wil #35

Ooohhww! toen ik nog studeerde waren maar een paar nieuwe leerlingen die een buddy wilde en dan waren meestal de studenten die meewerkten aan de open dagen enz die hen dan gingen begeleiden. Maar als iedereen een buddy krijgt zul je inderdaad ook mensen tegenkomen die er wat minder zin in hebben ben ik bang… maar denk niet dat ze daar in gaan wisselen oid

1 like

Niet iedere student maakt daar gebruik van. Misschien een paar procent. Ik was buddy maar kreeg nooit iemand toegewezen :sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Gewoon mailen dat je een paar vragen wilt stellen aan studenten en ik weet zeker dat de student die je dan mag mailen het leuk vindt !
Met niet iedere student maakt er gebruik van bedoel ik nieuwe toekomstige studenten btw.

1 like

Goede, dankjewel! Ik ga kijken!

een studiegenoot van me wil dezelfde (selectie)minor gaan doen maar ze lift altijd alleen mee op het werk van anderen dat nu ze aangeeft zich niet aan te kunnen melden ik gewoon doe alsof de minor vol zit :+1:

12 likes

Blegh ik heb op dit moment niks te doen voor m’n scriptie, omdat het heel erg afhangt van een meeting woensdag en ik de andere dingen die ik kon doen al gedaan heb. In plaats van in de zon te genieten, zit ik nu (wel in de zon) me helemaal op te vreten dat ik niks nuttigs aan het doen ben. Kan er echt niet van genieten :sob:

1 like

@Virtual-Insanity Herkenbaar, dat niet kunnen genieten omdat je je nuttig ‘moet’ maken. Maar als je nu goed ontspant, kan je na woensdag er weer helemaal klaar voor! En je hebt het verdiend.

1 like

Gisteren was het 2 jaar geleden dat ik geopereerd werd en dat was heel heftig. En gisteren had ik echt best een goede dag met een taartje en een vriendin die even op afstand langskwam. Dus was best trots dat het zo goed ging, omdat ik er best tegenop zag.
Maar vandaag ben ik echt al helemaal klaar met de dag :sob: heb weinig gedaan, had belafspraken in willen plannen (niet gedaan dus).

22 likes

Ik ben denk ik oprecht al drie jaar niet meer zo zenuwachtig geweest als nu (voor de tandarts, drie jaar geleden omdat ik in m’n eentje naar het buitenland verhuisde).
Op zich ben ik niet bang voor de handelingen v/d tandarts, niet fijn maar ff “doorbijten”, maar ik wil gewoon niet dat er wéér iets aan de hand is. Wéér zo’n hoge rekeningen (ik heb een verzekering maar de dekking is laag). Wéér zo’n belerend gesprek.
Ik heb gewoon hartkloppingen en tril en vind het bloedirritant van mezelf dat ik het niet even kan rationaliseren.

Heb vannacht slecht geslapen, een kutmail van een collega gehad, helemaal geen zin in de dag, mijn vriend zou lunch maken maar is hij vergeten en heb net mijn banaanpannenkoekjes aan laten bakken. Grrr wanneer is deze dag voorbij. Heb nog vier minuten pauze maar ZO geen zin om weer te beginnen.

@boemboem wat goed dat je gaat!

1 like

Heel veel succes!!!

1 like

Kom er nu achter dat ik maar 3 dagen hoef te werken deze week, hoera!

4 likes

Wat fijn dat het gisteren wel een goede dag was dan. Vandaag even een stapje terug is helemaal niet erg. Wees juist vooral extra lief voor jezelf, belafspraken kunnen morgen weer. :kissing_heart:

1 like

Nu ik mijn tentamen gehad heb vanmorgen heb ik nu twee weken niks meer te doen. Help

Gewoon aangeven dat je het spannend vindt! En diegene is er uiteindelijk ook om jou/jouw gebit te helpen, en niet om je een lesje te leren!

Ik wil buiten werken maar de halve wereld is aan 't klussen of zo. Iemand is verderop een boom aan 't omhakken. Tering wat kut. Maar als 't ff stil is dan is het wel ultiem genieten met die fluitende vogeltjes

2 likes

Hoeveel mensen hebben ook ineens een (luidruchtige) motor?

4 likes

Pff ik ben zo extreem moe vandaag en het voelt ook alsof mijn lichaam 50 kilo zwaarder is dan normaal. Kan amper normaal overeind zitten, wat is dit. Wil dutten in de zon. 3 dagen lang

Gewoon deze week een keer midden op de dag stoppen op een mooie lentedag! En dan weer opnieuw in de tuin gaan zitten. Of stoppen als een van de katten van het huis een teringbende hebben gemaakt ofzo

Ik had parfum besteld bij douglas en als sample op verrassing geklikt omdat het me eerlijk gezegd niet kon schelen. Krijg ik FUCKING alien van thierry mugler ??!!! Waarom wordt dit eigenlijk nog verkocht?

35 likes