Wat je even kwijt wil #35

Hahahaha altijd als je verrassing kiest krijg je iets ranzigs :joy:

1 like

Ik moest zo hard aan je denken toen ik het open deed :joy:

1 like

Klacht indienen. Dat is geen verassing, dat is een nachtmerrie.

4 likes

Me tooooo :sunglasses: lekker zon

1 like

Heeft iemand de serie ā€œik weet wie je bent gezienā€. Is die de moeite waard om een npo abbo te nemen?

Dalgona ijskoffie is echt lekker

3 likes

Ja! Vond ik wel. Sowieso kijk ik zelf best veel op NPO start plus terug

1 like

Die blauwe is echt goor. Maar ik heb zon oranje versie ( vraag me aub niet om de naam ik kan geen frans) en die is zo lekker haha.
Ik kreeg in NY een sample en dacht toen girl tief op met je angel. Maar heb toen wel de grote versie gekocht.

1 like

Ik had altijd een klikkende kaak omdat ik ermee klem, maar nu is er sinds vandaag een tik bijgekomen, moet ik me zorgen maken?

Ik ben zo’n gelukkig huisvrouw nu he. Ik had dus toen ik ging verhuizen een stofzuiger gekregen van mijn moeder, echt super lief maar bleek achteraf best een kutding te zijn want 3x over dezelfde plek gaan en dan was nog niet eens alles weg. Nu heb ik via de weggeefhoek een andere stofzuiger gekregen en dat ding is zo goed he! Het is een steelstofzuiger en ik hoef nu maar 1x over een plek heen te gaan en alles is weg. Wat fijn om in 10 minuten je huis te kunnen stofzuigen. :heart: Vloer is nog nooit zo schoon geweest sinds ik hier woon.

2 likes

Ik zag op instagram een advertentie voorbij komen met droogbloemen in een stolp. Zag er heel mooi uit dus ik ging naar die site was het €130 :expressionless: Er was ook een mini maar die was alnog €45. Doe normaal joh.

2 likes

Naast het haken, zorgen voor de kids en het huishouden heb ik niet zo veel te doen overdag, dus nu ga ik van een kartonnen doos een poppenhuis knutselen voor onze dochter. Hopelijk wordt het net zo leuk als ik in mijn hoofd heb haha

9 likes

Ik heb met mijn neefjes meegedaan met die zappsportathome lessen van Nathan Rutjes. Het was verrassend leuk en ik ga het morgen weer doen.

4 likes

Ik moest net huilen omdat ik het de hele dag te druk had met werk om tussendoor boodschappen te doen en toen ik net ging stond de rij zo lang buiten dat ik het even niet trok. Ben ook gewoon moe en heb de hele dag en nacht hoofdpijn gehad. Gelukkig haalt mijn vriend nu voor vanavond en doe ik morgen overdag de rest van de week boodschappen

2 likes

Wat een kut dienst nu al.
Hele middag gebeld met collega’s over planningen en looplijsten van cliĆ«nten en hoe te verdelen.
Om ook nog eens bij iemand te komen die terminaal is.
Is het al weekend?

Afhankelijk van je budget een mooie bos bloemen met vaas of bloemenabbonement? Als ze dat niet al heeft. Beetje afgezaagd misschien maar ik word zelf altijd heel blij van mooie bloemen in huis!

1 like

Die haat zit erin en die krijg je er niet uit hahaha

1 like

Ja zeker! Ik moet er nu ook om lachen haha maar trok het echt even niet

Wow dit klinkt heel erg pijnlijk. Gaat het weer een beetje? En anders kun je altijd even de huisartsenpost ofzo bellen voor de zekerheid.

Ja, dat vraag ik me ook af :frowning: zeker toen haar kat dus op het randje van overleden lag en er een been werd geamputeerd. Ze woont in een dorp en niet perse bij een drukke weg, maar wel net in een bocht en haar katten zijn echt super druk en speels en letten blijkbaar niet goed op. Ik vind het echt zo naar voor haar :frowning: ze zat in de tui en hoorde het ook gebeuren.

Ik hoop eigenlijk dat ze haar kat die ze nu nog heeft niet meer naar buiten laat, maar beteijfel of ze dat gaat doen…