Yeahhhh, vandaag weer een hele dag discussie/ruzie met mijn vriend waardoor we niet meer buiten gegaan zijn en nu is de dag en ons humeur verpest, toppie!!! Dat constant met enkel elkaar opgesloten worden begint op de relatie te wegen!
De lekkerste spekjes ooit bestaan niet meer? Die paaskuikenspekken van Jamin. Gewoon niet meer te krijgen. Kan toch niet.
Ik vind het zo knap hoe chill jij hiermee omgaat. Ik zou echt gek zijn geworden als met 35 (zeg ik dit goed?) weken de aanstaande papa het nog even moest vertellen aan zân familie.
Gewoon zelf maken! Even uitzoeken welke bloemen je goed kan drogen, een bos kopen en dan een paar weken op zijn kop hangen op een warme plek in het donker.
Ik heb een minibosje staan, kan zo wel een foto in het foto-topic gooien.
Zijn dat niet gewoon neppe Peeps?
lijkt er wel een beetje op, maar niet helemaal zo te zien. En die zijn hier ook niet te krijgen natuurlijk
Au! Vanavond lang warm douchen of een warm bad en vast paracetamol tegen de spierpijn morgen?
Sterkte
Vanmiddag in de hangmat gelezen en net een stuk gewandeld. Ik ga nu koken en rustig eten en dan is deze dag oook weer voorbij
Ja snap dat het niet al lastig om zelf te maken is hoor haha. Maar zo in quarantaine-tijd kan ik als hoog risico-groep niet even naar de markt/bloemist om zelf mooie bloemen uit te zoeken en een geschikte en mooie stolp. Misschien dat ik op een later moment eens online ga zoeken (al bestel ik liever niet onnodig nu + een stuk duurder vaak). Toch bedankt
Fijn dat je in ieder geval niet meer misselijk bent. Sterkte de komende dagen!
Ik voel me zo slecht en toen dacht ik fuck hoe lang heb ik al geen vitamine injectie gehad. Het is al weer veel te lang geleden en nu ben ik bang dat ik niet bij de huisarts terecht kwam. Paar weken terug kwam ik voor iets anders in dat gebouw maar toen was de hele huisartspraktijk afgesloten inclusief linten en gebarricadeerd met een soort nooddeur. Zou echt kut zijn als ik nu nog maanden zonder injectie moet. Slecht voor mijn lichaam ookâŠ
Bij de apotheek de spuit ophalen en of zelf zetten of iemand die in de zorg vraagt het vragen?
Ja ga morgenochtend wel even bellen. Heb wel een vriendin die in de zorg werkt en dat misschien kan doen, maar ik houd al weken 1,5m afstand en zij ziet super veel mensen op haar werk dus en privé ook nog wat. Nouja hoor wel wat assistent gaat zeggen!
Ik kom behoorlijk regelmatig op de markt, met name de laatste 1.5 jaar. Dan krijg je natuurlijk ook je favoriete kramen, waardoor je de mensen erachter gaat herkennen. Nu stond ik vd week in de rij bij de Decathlon (buiten, zo afgezet), zie ik ineens één van die jongens van de kraam waar ik vaak kom. Maar het is gek iemand dan in een andere omgeving te zien en er is natuurlijk al even geen markt dus we stonden beide van âeh huh jou ken ik toch? Ja waarvan ook alweer?? Oh ja markt haha ok doeiâ
Ging ik de dag erna een rondje fietsen, sta ik in 1 of ander weiland mân route naar huis te zoeken, komt diezelfde jongen ineens voorbij op de fiets!!
En dat vonden we beide zo toevallig dat we hebben staan praten, uiteindelijk nummers hebben uitgewisseld en na deze hele situatie gaan we samen fietsen
Benieuwd of het zo lang leuk blijft via de app haha maar vind dit al leuk
Huh wtf. Komen zo ineens 2 klusjes mannen mn tuin binnen lopen van ja we komen morgen het voegwerk van je schuurtje repareren.
Eh oke prima vriend maar het is 7 uur ik zit hier half naakt lelijk te wezen het zijn freakin corona tijden tief een eind op joh.
Mijn nieuwe project word een geluidsoverlast dossier opstarten van een bepaalde buurtbewoner
Dacht ga mijn BBQ eens checken buiten⊠Hele rooster onder het schimmel.
Maar lang leve Dasty! Hij is weer schoon haha (en durf er ook wel van te eten).
Haha oehh echt een goede love story dit!
Mijn vriend zit inmiddels in zn 5e jaar van een 3 jarige bachelor. Hij moet nog 1 vak afronden en zn scriptie schrijven. Zn scriptie is aardig onderweg maar staat nu on hold vanwege corona en vanwege dat ene vak. Hij heeft het tentamen gedaan net voor corona in nl losgebarsten is, en heeft nu nog steeds zn resultaat niet terug. Hij verwacht het tentamen (alweer) niet gehaald te hebben, wat zou betekenen dat hij opnieuw moet beginnen met de studie of stoppen. Ik zit hier echt ongelofelijk mee maar hij wil het er niet over hebben. Door de druk die nu op die laatste loodjes van zn bachelor zat de afgelopen 1,5 jaar slaat hij telkens helemaal dicht als hij moet presteren. We hebben het geld niet om te moeten betalen voor de boete die er nu aan zit te komen, het wordt of een langstudeer boete of een âstudie niet afgemaaktâ boete. Ik ben boos op hem dat het niet gelukt is (gaan we dan maar even vanuit) maar tegelijkertijd is het zijn leven en moet ik er misschien niet zo op hameren. Ik zit hier echt heel erg mee want dit is ook een beetje mijn toekomst die hier mee misloopt (super egoistisch natuurlijk om zo te denken). Ik ben ook boos op de universiteit dat hij niet zn resultaat kan krijgen nu, al snap ik het natuurlijk ook wel. Ik weet niet wat ik hier mee moet doen ik kan er eigelijk met niemand echt over praten. Mijn ouders snappen niet dat hij niet beter zn best gedaan heeft en zijn ouders hebben het al een tijd geleden opgegeven. Ik wil echt zn cheerleader blijven maar het is gewoon niet meer realistisch
.
HAHAHA ik lach hier zo hard om. Ook dat ze een man vergelijkt met een vlo