Wat je even kwijt wil #35

Mweh ik ben best wel gefrustreerd ofzo. Ik kan op dit moment eigenlijk weinig voor hem doen… behalve beetje appen maar hij krijgt hele tijd allemaal vrienden over de vloer dus ik kan niet komen (woon 2 uur rijden van hem vandaan dus ik kan niet even op de fiets heen) en naja begrijp ik wel maar ik vind het zo kut dat ik hier maar beetje zit en verder niks kan doen nu. Sowieso voelt het wel als een rare dag, moet ook hele tijd huilen uit het niets enz. Wil gewoon graag meer kunnen doen.

Lief dat je vraagt. :heart:

Ik kom er net achter dat het dinsdag is? Dat betekent dat het gister maandag was. Maar ik dacht dat het vandaag maandag was en heb gister behandeld als zondag. Heb gister dus niks gedaan, behalve een kerkdienst terugkijken. Maar nu ben ik een dag te laat begonnen met de werkweek. Gelukkig kan ik alles zelf indelen, maar toch.
Hoe dan?

33 likes

Ik had een jongen gematcht op Tinder en ik weet dat hij IC verpleegkundige is.

Nu keek ik net en heeft hij 3 foto’s aan z’n profiel toegevoegd waarop hij aan het werk is.

Zo’n afknapper om extra likes te willen halen omdat iedereen nu in de ‘zorg is het belangrijkste’ flow zit (goed dat we in die flow zitten, maar zijn gedrag :P)

14 likes

Omg omg omg omg ik heb 95% zeker de opdracht!!! Morgen heb ik nog een persoonlijke meeting (met 1,5 meter afstand) en als dat net zo goed gaat als vandaag kan ik direct het contract tekenen. Ik wil nog niet te enthousiast zijn maar aaaaaaaaah.

52 likes

Wat is dat dan, Corona saviour syndrome? :woman_facepalming:

2 likes

Ah top! Hopelijk gaat het morgen goed :blush:

1 like

Ik ben heel erg grijs en heb echt geen enkele zin om mijn haar nu te verven. Zit toch binnen. Maar elke keer die Skypemeetings met jezelf ook in beeld is toch wel confronterend.

Same!

En als ik wel weer make-up op heb, vergeet ik het en wrijf ik soms in mijn ogen. #lellek

3 likes

Wat voor vers deeg? Ik wil ooook.

Ik probeer het, ga straks nog even lekker Sims spelen denk ik. Maar ik vind wel moeilijk op zo’n moment waar ik zin in heb (behalve bij hem zijn) maar ik moet idd wel afleiding zoeken enz want hele dag aan hem enz denken schiet ik ook niks mee op behalve verdrietig zijn voor hem enz.

1 like

Hoe krijg ik dat rechts boven weg? De melding die er staat werkt niet.
Ik gebruik een PS4.

Halve paniekaanval. Mijn naam weer eens gegoogled en dan erachter komen dat er nog allemaal van die websites je bedrijfsgegevens hebben staan terwijl ik allang niet meer in het handelsregister sta ingeschreven. Blijkt dat mijn voormalig bedrijf nog gewoon te vinden is bij de kvk. Ik hoop dat dit op een gegeven moment verwijderd wordt? Ook een Google locatie waarvan ik dacht dat ik die allang verwijderd had staat nog steeds op “mijn naam” terwijl het bedrijf niet meer geclaimd is in mijn google account en ik niet meer kan verifiëren omdat ik daar nooit meer kom. Hopelijk helpt melden als gesloten en niet bestaand bedrijf om het alsnog van google te krijgen. Ik haat dit en ik ga ook echt never nooit meer mezelf inschrijven bij de kvk met mijn persoonsgegevens.

Ik had om half 12 een skype afspraak met een docent om dingen toe te lichten en daar had ik zoooo geen zin in. Dus ik had wijn in een normaal glas geschonken en dat ondertussen opgedronken :+1:t2: Ging best goed trouwens maar moet er geen gewoonte van maken :upside_down_face:

13 likes

Ik heb echt nul zomerkleren hier, alles bij mn ouders. Mn moeder heeft vandaag slippers opgestuurd en verder hoop ik voordat het weer écht warm is nog naar huis te kunnen

1 like

Ik heb laatst contact gezocht met een vriend die ik jaren niet heb gesproken en het is zo fijn en zo gezellig en ahhh, ik kan wel huilen. Hij spreekt ook telkens uit dat hij het heel fijn vindt om weer contact te hebben, super lief. Ben een gelukkig mens :’)

/lief dagboek

26 likes

Iemand goed in raadsels? Ik zie steeds deze voorbijkomen en ik snap het niet en het frustreert me. Iemand een idee?

Het juiste antwoord

Deze tekst wordt verborgen

Het antwoord zou 73 moeten zijn.

Die onderste heks heeft die pollepel niet meer in haar hand dus dan moet je die er nog afhalen, had je dat al gedaan?

2 likes

Geen zin om het na te rekenen, maar die heks onderin heeft geen toverstok en bezem vast

1 like

toverstok is 7, bezem is 3, heks is 5. Je moet heel precies kijken, maar je ziet dat de heks een stok en een bezem vast heeft en dat de toverstok in de laatste som dubbel is. De som is dan 3 + 5*14=73

4 likes

Ohhhhhh. Zo dom. Thaaanks! Kan weer verder met m’n dag nu :joy: