Wat je even kwijt wil #35

Zeg gewoon dat je je beroept op je recht van verzet en dan ben je er vanaf. Waarom die medewerkers gaan jennen, die doen ook alleen maar hun werk.

4 likes

Dit had ik inderdaad ook net gevonden. Kinderopvang is dus nevenbetrekking omdat ik daar maar een 8 uur contract had. Maar ik werkte er gemiddeld veel meer, heb in de afgelopen 36 weken gemiddeld 24u gewerkt. Wanneer ik het niet eens ben met de beslissing kan ik dat aangeven, en ik ga denk ik inderdaad maar contact opnemen met het juridisch loket. Ja bijstand gaf hij ook al aan, dus dat is ook nog een optie. Maar vind het gewoon zo’n gedoe en bullshit. Wees wat soepeler, vooral in deze periode denk ik dan.

Geen idee meid ik ben helaas niet nog een keer de bosjes in gedoken. Mijn vriend heeft wel inmiddels aan al zijn vrienden verteld dat ik gek ben geworden en dat ik in het donker foto’s ging maken van een pompoen in een struik, dus wel leuk voor hem dat hij ook weer eens wat te vertellen heeft :thumbsup:

46 likes

Huh nee iedereen is even kut bezig met die tijgers hoor! Big cat rescue net zo goed

10 likes

Ik ben zojuist de trotse mama geworden van 13 kneuzenplantenkinders

Ze zijn helemaal geen kneusjes houd echt stuk voor stuk van ze!!

(Tip dus: plantjes.nl / groene kneusjes)

44 likes

Ben mn favo sekte weer aan het volgen, die mensen uit Utrecht die leven op lichtvoeding en contact maken met vlinders. Wil eigenlijk gewoon een vragenlijst sturen, omdat ik té nieuwsgierig ben naar deze mensen. Een van die mannen is daar nu ook weggegaan, wil echt weten waarom, ben té nieuwsgierig. Ik stalk ze echt al twee jaar.

Summary

https://www.contactmuziek.nl/?fbclid=IwAR1-tI7SmOlEODbim6HgxhcvFsLRS1QVTwRcUXd8y_4Jr9vHPixuZC5izgQ

25 likes

Heb vandaag weer 1,5u gelopen in mijn ‘lunchpauze’ en daarna kon ik gewoon nog bijna 4u werken.

Normaal gesproken ben ik om 14u al op. Toch een welkome verrassing.

1 like

Jij bent meer van the Lion king zie ik.

19 likes

Huh die 2 van big cat rescues leven nog hoor.

behalve de originele man van Carol…

1 like

Da’s toch die club waarbij toen ook zo’n vrouw was overleden en die huisgenoten werden aangeklaagd vanwege nalatigheid ofzo omdat ze geen dokter hadden gebeld? Misschien dat die dude daarom was weggegaan.

1 like

Ja klopt, maar die man is toch echt nog dik een jaar gebleven. De zus van die ‘sekteleider’ (zo noem ik haar hoor, of het een sekte is is je eigen interpretatie denk ik) is toen overleden. Ze zijn ook tegen vaccinaties en medicijnen. Ik las nu zelfs dat een buurvrouw vlekjes op de nieren had en dat die leider had gezegd:“niet te snel naar het ziekenhuis gaan, je kan ze niet vertrouwen” en die vrouw is heel snel daarna overleden. Of dat komt door wat die sekteleider zei weet ik niet, maar vind het wel triest.

1 like

Ik ben gisteren begonnen met m’n nieuwe baan en wordt dus ingewerkt en opgeleid via Skype. Het is echt leuk en ook heel fijn dat het op deze manier kan, maar ik ben zooooo moe ervan

4 likes

Oh ik heb dezelfde fascinatie. Sinds Jeannette gestorven is omdat ze niet at, kijk ik regelmatig op hun sites en als ik bij mijn zusje ben, ook op hun Facebook. Het is fascinerend.

3 likes

Ja ik stalk hun facebook ook inderdaad! Echt een hele gekke vrouw met haar vlinders

1 like

Jezus ik dacht dus dat iets niet goed was gegaan op werk en dat was ook zo en ik dacht dat het niet te fixen was dus schoot ik in paniek en heb ik gecommuniceerd dat het niet gelukt was en dat het opnieuw moest > drama en gezeik. En nu kom ik er dus achter dat het redelijk eenvoudig recht is te zetten en dat heb ik nu gedaan. Allemaal stress voor niks. Volgende keer zelf beter checken eerst. Wel opluchting. En nu hou ik erover op.

4 likes

Ik heb even gekeken op de site. Ik ben afgehaakt bij het bericht over " onterecht dement verklaard, gesloten afdelingen ter beperking bezoekrecht".
Normaal hou ik wel van cults en sektes haha. Dus als je aanraders hebt,hoor ik ze graag!

1 like

Big cat rescue is niet wat het lijkt en je zult blij zijn dat je er geen vrijwilliger bent geworden

Carole FUCKING baskin

14 likes

Hahahaha ja dit is de enige sekte die ik volg, nogmaals weet ik niet zeker of je ze een sekte mag noemen hoor, maar ik ken er verder ook geen! Houd me ook aanbevolen voor tips

Door deze foto (en die van anderen in het plantentopic) ben ik zo benieuwd naar de kneusjes die ik zaterdag krijg! Er zijn deze winter best een paar planten overleden hier in huis, dus ik heb een paar potten te vullen.

1 like

15 likes