Wat je even kwijt wil #35

Iemand had hier een link gedeeld naar Reddit geschreven door een vrijwilliger en ik vond het daar best wel oke klinken eigenlijk. En vooral dat ze vroeger dingen hebben gedaan als fokken en dieren kopen maar al sinds 2003 niet meer. Ik heb het nog niet afgekeken maar ik vind het wel bizar dat iedereen zo erg op haar haat, ze is ook echt een weirdo en het hele verhaal met die man ook raar en verdacht, maar ik vind dit ook onnodig

1 like

Alsnog leven die dieren wel echt in slechte omstandigheden vind ik persoonlijk. Als je kijkt naar die hokken en hoe ze gevoederd worden. In mijn ogen is ze net zo slecht als die andere mannen, maar op een andere manier.

2 likes

Ja dat vind ik ook als je de beelden bekijkt, maar ik vind het alsnog lastig beoordelen. Kan die Reddit post zo snel niet terugvinden maar ik vond het daar best goed uiteengezet hoe het daar nu georganiseerd is en dat de dieren echt grote hokken hebben met een deel wat je als bezoeker kan zien en een deel erachter waar ze zich terug kunnen trekken. Maar nogmaals ik kan het niet inschatten. Ik schrik alleen van de extreme anti reacties en mensen die lachen om de Tiger king terwijl hij een lied over haar en haar man maakt, wat ik echt zo onsmakelijk en achterlijk vind voor alle omstanders. En daar wordt overal maar wat over gelachen

2 likes

Is er nog een plek op deze aardkloot waar je ontkomt aan die tijgershow, nee zeker he?

Ik ken al die mensen al geloof ik en heb nog geen seconde gezien.

20 likes

Het is dat of corona.

22 likes

un-make me

14 likes

Ja ik denk dat die haat komt, omdat Joe eerlijk is en Carole eigenlijk een beetje shady en mysterieus doet. Joe is echt een verkeerde vent en gewoon een schurk eerste klas, maar dat laat hij ook zien en hij zegt alles eerlijk. Carole gaat veel slimmer te werk en doet alsof ze enkel positieve dingen doet. Ik denk dat mensen haar daarom gewoon niet vertrouwen.

Vond hoe Joe deed naar Carole ook walgelijk hoor, die vent is echt gestoord, maar het was ook ergens wel grappig om te zien dat zijn acties idioter en idioter werden. Hij was echt obsessed met Carole en dat was ergens best grappig om te zien

1 like

Haha ja dat snap ik wel, ik moet er ook om lachen omdat het ook al entertainment voelt. Maar als ik dan bedenk dat dit echt is, echt bizar. Ik ben dus ook absoluut niet voor haar ofzo, maar vind alle reacties wel gekkig

Vandaag mijn badkamer geverfd. Voor het eerst geverfd btw man man man wat ontspannend. Nu zit ik in de zon en mijn fles wijn is bijna op. En heb te dure pasta besteld <3

35 likes

Aaaah, kan eindelijk avondeten met cheesecake als toetje! :heart_eyes:

3 likes

Ik ga nu ineens dinsdag al over naar een ander team. Life is suddenly moving fast, maar ik zie nu iig niet meer op tegen de rest van de maand april (had in dit team nog maar relatief weinig werk te doen)

Vooral die bovenste. Die blik van "Nee please niet zoenen… maar ja ik wil wel graag autos enzo:

5 likes

Auto’s en meth.

3 likes

Patatje meth

6 likes

Oh god ik had john niet eens gezien hahahaha

4 likes

Dacht voor een ‘normale’ prijs een switch te kunnen kopen om eilandbewoners met een netje te meppen in animal crossing, krijg ik net een mailtje van marktplaats dat het account vanwege fraude is opgedoekt :thumbsup:.

1 like

In deze tijd een switch op mp voor een normale prijs klinkt al shady af

2 likes

Hoe noemt die voorste kleine groene met die ovale bladeren en de gekartelde nerf?

Ik heb pas sinds kort videoland (I know…) maar ik ben nu wel Gooische Vrouwen aan het kijken vanaf het begin en daar word ik zo gelukkig van

7 likes

Hahahha ik vraag me altijd af hoe ze operaties dan voor zich zien zonder verdoving en narcose

2 likes