Tuurlijk, jij bent ook een eikel.
Wat is het nut van dit soort opmerkingen? Echt onnodig onaardig.
Krijg. De. Fokking. Tering. Leeuw
Nah i rather kill Kenny.
Doe effe normaal allemaal
En nu komen de grappige āhet is leuk om elkaar af te zeikenā berichten. Ja als het niet gemeend is en je weet dat je elkaar mag, dan is het lachen. Anders kan het wel achterwege blijven hoor. Negeer me dan liever maar helemaal ipv een lullige opmerking te geven.
Edit; voel me nu echt een overgevoelig iemand maar ok. Leuk effect wel zo op een forum!
Nee grapje ben t met je eens
Ik zou me er wel in willen mengen maar ik ben helemaal sad door Rutte
Zonder N dus
Ik heb een paar maanden geleden zo pats boem Facebook verwijderd en ik vind het heerlijk!
Ja, ik check eens per dag de standaard websites maar gok dat ik tot minimaal eind april moet wachten omdat de voorraden aangevuld moeten worden.
Is een trampoline ook nog leuk als je 25+ bent?
Ja!
Hoop heel snel voor jou!
Ik zit nu gewoon te wachten tot GameMania winkels open gaat en blijven zodat ik eindelijk mijn switch kan afhalen. (Die ze niet ākunnenā versturen) (Ben er nog zuur van)
Dit lijkt me echt zoān ding wat de eerste weken (of dagen of uren in mijn geval) leuk is, maar je daarna amper gebruikt, verroest en ruimte in beslag neemt. Zou iig zonde van mijn geld (en deel tuin) zijn.
Jongens ik ben net van mān stoel gevallen!
In februari was ik nog AirBnB-host en kwam er een stel Amerikanen, een veel te oude man met een te jonge vrouw. Ze hadden een dikke vette bende gemaakt met overal menstruatiebloed, condoomverpakkingen en scheidingspapieren van die ouwe (ja echt) maar dit terzijde.
Vragen ze net doodleuk: āHoi we willen graag weer even naar Amsterdam komen deze maand, kun jij ons vertellen of Nederland op dit moment Amerikanen binnenlaat? Leek ons zo leuk want het was echt een fijne vakantie vorige keerā Vrij vertaald.
Is dit een grap?!
Vind dit echt iets voor jou
What de fuck. Ik zou terugmailen dat ze op een zwarte lijst staan en ze nooit meer nederland binnen komen.
Jezus wat een maniakken
Maar wel in zoān āprofessioneleā gymnastics trampolinepark. Niet zoān funpark.
Nou tis echt een gabbertje nu