Ik voel me zelden zo’n ontzettende TATTA als tijdens een afrobeats hiit workout. Mijn god he, potatoes gonna potato
Vooral als je dan jezelf in de spiegel ziet, alle souplesse lijkt ineens weg te zijn
Van fitje? Ik vond die gast echt te blij paar weken terug.
Hij was vandaag zo blij dat hij op de grond viel
Ahh het arme ventje hahah zie het helemaal voor me met z’n blije toet
Hahahaha ongelooflijk hoe lullig jij bent. Kudo’s (want jij vindt dat dus leuk)
Ben vandaag al een keer buiten geweest, dus voor de volksgezondheid ga ik mijn lunchpauze morgen maar eens extra goed benutten😂
Ik weet niet wie je wat wijs probeert te maken maar het is prima
Hahahaha, het is ook wel echt lekker weer, dus snap wel dat je verleid wordt door de temperatuur en de carrotcake die in de appie klaar ligt. Heb nu ook wel echt zin in die cake, vooral dat goedkope glazuurlaagje is zoooo lekker
Ik lig hele avond al in een sportlegging op de bank. Ik heb al hardgelopen vandaag maar ik zou nu (kracht)oefeningen gaan doen ipv als een zoutzak op de bank te liggen maar omg. Zo. Weinig. Zin.
wat voel ik me toch klein en onbelangrijk als ik naar de maan kijk.
is ook wel een goed gevoel soms om te ervaren.
(je moet eens naar de maan kijken nu, super zichtbaar)
Ik heb zulke erge eczeem op mijn handen. Want kan ik er tegen doen?
Is nu supermaan toch?
ja ik had niet anders, maar vond het eigenlijk ook wel voor herhaling vatbaar. Ik ging wel lekker op de cafeïne, maar als je er echt van begint te stuiteren is het misschien geen aanrader haha
ja klopt
Ik vind die cake ook zo lekker ‘nat’. Klinkt echt vies, maar ik weet niet hoe je dat noemt? Ik vind dat gewoon zo’n goede niet-droge cake. Ook die andere met framboos, room en amandelschaafsel. Naaaah
Grote kop thee erbij. Fan-tas-tisch!
(En ik eet dus verder nooit cake omdat ik het allemaal te droog vind)
Ik ook Begon toevallig al voor corona maar nu met nog vaker handen wassen is het erger.
Goed en regelmatig insmeren met een vette crème helpt wel redelijk.
Hij is echt prachtig nu, zo helder en fel. Kan echt genieten van de maan.
@Nestley_Toulhouse Ja lekker moist! Vind dat ook altijd zo lekker aan die goedkope boerencakes van de winkel hahaha, dat nattige en plakkerige.
Oeh die klinken ook echt goed, ik ben om. Morgen ga ik die cake halen (samen met andere boodschappen heurr)
Droge eczeem? Dan smeren met een eczeemcreme, vaseline lanette of een zalf
Nee, moist!