Heeft iemand tips voor een stevig maar niet te duur bureau voor thuis?
Ik heb de neiging om iemand te appen die ik niet.moet.appen.
je krijgt toch gewoon weer studenten OV als je aan je master begint (en je OV al ‘op’ is in je bachelor?)
Geloof van niet
Tering die maan niet normaal
omg nee
Durf het niet met 100% zekerheid te zeggen hoor! Iets stond me bij dat je dan geen ov meer krijgt
Volgens mij heb je recht op OV zo lang als je bachelor en master duren (volgens het boekje, dus vaak 3 jaar bachelor 1 jaar master) en dan nog 1 jaar extra. Maar het loopt wel door als je het niet tussentijds op pauze zet
Het is blijkbaar de super pink moon, en het is de helderse volle maan die we in 2020 zullen krijgen, appt iemand me net
Ja wow er lijkt wel een soort blauwe rand omheen te zitten? Heel bijzonder
Ik ben zo doodmoe en overprikkeld en hoofdpijn en in plaats van er aan toe te geven en naar bed te gaan blijf ik maar op m’n telefoon zitten?? Waarom
Ik mis ijskoffie op het terras.
Heb ook zo’n zin om uit te gaan en ff random te tongen
Ik zag net een filmpje van de naaktchallenge ( vrouw filmt reactie van man als ze naakt een kamer binnenloopt) en echt waarom doe je sokken aan als je dat naakt gaat doen???
Ik zag er laatst een waar haar reflectie te zien was in het raam haha
Oke long shot maar wie weet. Mijn broertje en ik zijn al de hele avond op zoek naar de naam van een spel dat we vroeger speelden. Het was een spelletje op de computer. Van een muis (denken we) waarmee je verschillende spelletjes kon spelen in een speeltuin. Nummers verbinden was er eentje. Een andere was dat je het park ging opruimen en afval in de prullenbak gooide. Die prullenbak reageerde dan door bijvoorbeeld “hmmm paprika” te zeggen als je een leeg chipszakje weggooide. Iemand enig idee? We zijn bereid een doos bonbons op te sturen naar het goede antwoord.
JA. OMG. BONBONS VOOR JOU. Dit was het beste spel ooooit toen ik klein was.