Ik had blijkbaar in de zon mijn lay-out veranderd? Lekker bezig
Oh serieus? Ik dacht dat dat pas vanaf een behoorlijk bedrag per maand was!
Oké ik ben om
Aaah lief dat je zo meedenkt! Ik heb m’n productietijd maar even verlengd aangezien m’n vrijwilligersbaantje echt mega fulltime is nu en het langer duurt voordat ik koord van de groothandel binnenkrijg (iedereen aan de knutsel). Ik maak alles op bestelling dus het is even beuken.
Maar ik ben al lang blij dat ik wat te doen heb en dat er wat geld binnendruppelt! @Dante had een tijdje geleden al 2 hangers bestelt, ik voel de forumliefde hoor.
PB komt eraan.
Had zoveel plannen voor vandaag. Momenteel alleen beetje opgeruimd, afwas gedaan en geluncht. Maar van lunchen word je moe dus lig nu in bed voor een dutje voor mijn digitale overleg om 14u.
Tot zover het thuiswerken.
Wij doneren per goede doel per jaar €80,—
Het bedrag is volledig aftrekbaar, geen drempel en geen maximum.
Wij geven nu meer aan de goede doelen want met de aftrek zitten wij nu op de uitgave die wij deden zonder periodieke gift (gewoon donateur)
Aaah zo lief een vriendinnetje had droogbloemen van bloomon gestuurd voor mn bday
Ja! Woon op de hoek dus mensen kunnen er ook niet echt omheen
Maar thanks haha heb een hemdje aan gedaan!!
Zijn hier verder geen voorwaarden aan verbonden? en ben je al vaste donateur als je maandelijks doneert, of moet je dat nog vastleggen oid?
Mijn vader wilde me 1 op 1 appen vandaag op whatsapp en dat had ie op zn nieuwe iphone nog niet eerder gedaan denk ik (praten meestal in de gezinsapp), dus nu had ie een groep aangemaakt met de titel “mijn naam” met alleen hem en mij eraan toegevoegd. Sjongejonge hoe moeilijk is het hahaha
Blijft bizar dat ouderen wel altijd per ongeluk ingewikkelde dingen kunnen doen of vinden en idd het meest simpele niet snappen
Lekker aan doen wat je zelf wilt! Al ga je in je bikini zitten, laat mensen maar lekker kijken
@Acculader @Soy.peor en @Lemongrab bedankt voor jullie aanmoedigingen! Ik heb het contract getekend! Vind het nog steeds enorm spannend en ben nog steeds bang dat ik heel hard ga falen. Maar ik heb tot december de tijd dus het moet vast goedkomen.
Yasss queen
Komt vast helemaal goed, veel succes en plezier!
Nee je moet het wel vastleggen, maar dat hoeft niet meer via de notaris, dat kan ook via het goede doel.
Ze moeten aangesloten zijn bij de ANBI.
Je moet dan een formulier invullen ( te downloaden op de website bijv: https://www.kika.nl/periodieke-schenking)
En het is voor minimaal 5 jaar.
Je krijgt dan uiteindelijk een brief met de vaste gegevens om in te vullen bij de belastingopgaaf
Jaa terwijl mn vader nou ook weer niet zo oud is dat ie hier moeite mee zou moeten hebben, haha.
M’n oma van 82 daarentegen stuurt me via whatsapp filmpjes van tiktok/ grappen over wc rollen of foto’s en filmpjes van schattige dieren om me op te vrolijken in deze quarantaine tijd
Haha aw ik vind het schattig
Oei oei 1 van mijn bovenburen had een wietkwekerij schijnbaar en ik weet dat mijn huis er ook één was voor ik er kwam wonen. Leuke buurt.
Ik had een teams meeting aangemaakt voor het hele bedrijf om een internationale livestream te kijken die voor ons bedrijf belangrijk is (en ook leuk hoor!)… twee hebben geaccepteerd.
Of iedereen zit in z’n tuin, of het was gewoon een dom idee.
Volgens mij kunnen mensen die uitgenodigd zijn ook deelnemen aan de Teams vergadering als ze hem niet geaccepteerd hebben. Dus misschien wordt het nog wel drukker dan je denkt!