Wat je even kwijt wil #35

Ik woon in een recreatie gebied met zwemwater. Vanmiddag waren er een stuk of 10 kinderen aan het zwemmen. Die zijn echt niet helemaal lekker

1 like

Mahahahahaha, letterlijk janken hierom. Laf it

Ugh er hebben mensen op m’n boot gesekst :weary:

1 like

De tranen liepen over mijn gezicht bij dat Carnaval Festival stukje en die Piranha.

7 likes

Er lag een condoom verpakking, gelukkig hebben ze het volgeblafte condoom in de gracht gemieterd. En er lagen ook aanstekers en peuken.

Tuig van de richel!

9 likes

Aah wat rot zeg :frowning: Denk je echt dat het z’n ‘echte hij’ is of dat hij misschien ook gestrest is over jullie terugkeer? Jullie zijn voor hem daar heen verhuisd toch?

1 like

Die Piranha echt zo mooi :rofl:

Net de film baby driver gekeken en het was zo’n andere film dan ik dacht. En wat is Ansel Elgort toch een cutie

5 likes

Haha zo leuk! Dit kwam toevallig gisteren nog voorbij bij mij op Facebook. Vriendin die ik al ken vanaf de basisschool tagde mij er ook in. Ik vond dit ook zĂł leuk. Wat een deceptie als je het nu ziet he :joy:

Die vond ik ook tof uiteindelijk!

1 like

Vooral door de titel stond me tegen, ik nam baby iets te letterlijk. Maar vond de film echt goed uiteindelijk, gewoon hoe het in elkaar zat ook

Zo het is 23u en heb dus gesport en de afwas is gewoon gedaan en sta bijna onder de douche :+1:t4:

5 likes

Hahaha echt leuk gedaan! Ik vond het vooral ook grappig om te zien hoeveel lol ze hebben gehad met het maken van alles.

2 likes

Hou eens op, niet aan beginnen hoor

1 like

Ik lees de gloed van Stephen King en kom net deze tekst tegen " - als voorwerpen die in een verblindende corona verdwenen." :sweat_smile:

Ook mooi hoe ze zelf sterven van het lachen tijdens het filmen :joy:

5 likes

Jaaa de nostalgie. Als ik het nu terugkijk denk ik ook omg wat een kwaliteit. Maar ik heb dit uren gespeeld.

1 like

Ik had vandaag digitaal afgesproken met iemand van vroeger en ik vertelde dat ik tegenwoordig les geef. Hij mij uitmaken voor juf en toen maar gezegd dat ik best zijn meesteres wil zijn. :smirk:

19 likes

Ik heb net mijn scriptie ingeleverd, waar ik 8 maanden keihard aan heb gewerkt en ik ben geen eens opgelucht :sob:

22 likes

Niks over paarden zeg aub. Ik mag de manege niet in

2 likes