Ja door rona natuurlijk! Alleen mensen met een EIGEN paard mogen natuurlijk wel naar binnen maar het andere pleps niet waaronder ik dus. Had ik maar meer gezeurd voor een eigen paard
Ik zal voortaan alles over paarden in een spoiler zetten.
kan gewoon nergens zon paardenmeisjes zijn crazy meme vinden gvd
Nee die bestaan ook niet daarom vind je ze niet
En bedankt als iedereen spoilers zou willen gebruiken zou ik fijn vinden
Ben mn middernachtelijke rondje wereldnieuws aan het doen en kolere wat ben ik blij dat ik in Nederland woon/geboren ben…
#dankbaar #maarecht
Heb vanaf half 12 Dr Phill fragmenten gekeken op YouTube. Anderhalf uur verder. Waar gaat het heen.
(Long time lurker hier). Mijn schuchtere katje lijkt mijn vriend een stuk leuker te vinden dan mij sinds we in quarantaine zitten. En ik ben een beetje jaloers.
Yess vandaag wordt onze tuin loungeset bezorgd, kan niet wachten om daar op te chillen in de zon
Ik zag hem gisteren, echt fantastisch, die carnaval festival
Heb echt 2 beste vriendjes in het team waar ik nu in zit. Ga dinsdag officieel over naar een ander team en andere locatie en heb ze al een maand niet gezien nu. Heb brownies per post voor ze besteld ben benieuwd wat ze er van vinden haha
ik hoop dat ik jouw beste vriendje ben. die brownies lijken me zo zo chill
Hahahaha helaaaaas! Heb ze zelf ook nog nooit gehad, maar hallo brownies?! Moet lekker zijn.
Ze zijn heel lekker! De lekkerste brownies die ik ooit gehad heb
Heb ze via brownies per post, die heb je gehad? Dan wordt dat sowieso een hit
Ik mag nu niet in de buurt komen. Maar ik heb ergens gelezen dat als je er een onder aan de trap legt en er vanaf valt dat dat het zelfde effect heeft.
Sorry ben even one issue forummer. Ik heb de halve nacht wakker gelegen over die opdracht die ik vandaag kan krijgen. En bedacht opeens wtf ben je mee bezig. Dit kun je helemaal niet. Dus nu heb ik al weer helemaal bedacht hoe ik straks ga vertellen dat ik niet geschikt ben. Terwijl ik het waarschijnlijk wel kan en ook gewoon graag wil. Laat het maar snel 11 uur zijn.
Je kan dit! Het zijn gewoon je zenuwen die praten, niet jijzelf!
Jij gaat helemaal niet zeggen dat je het niet kan want dat is liegen!
Tuurlijk is het spannend en eng but you can do it girl. En als je er halverwege achter komt dat het lastig is dan kan je altijd om hulp vragen. Maar als je het niet doet ga je er spijt van krijgen en dat is kut.
Dit mag je echt niet doen!! Dit is echt zo’n hardnekkig vrouwenkwaaltje om jezelf constant kleiner te maken en naar beneden te praten. Bluf it away, fake it till you make it meid! Zo doen al die middelmatig getalenteerde mannen het ook. Je kan dit gewoon, die mensen denken dat ook niet voor niets.