Pas op voor je energierekening!
Je hoeft dat niet te accepteren! Je kan gewoon op deelnemen klikken
Heh? Het zijn niet mijn directe bovenburen⊠het zijn de bovenburen van de mensen 2 deuren verderop.
Ik ben even een beetje aan het huilen hoor (na niet letterlijk hoor) want mijn nieuwe tafel is binnengekomen vandaag maar er staat een pootje scheef en het blad lijkt niet recht te zijn dus hij moet terug. Ik krijg binnen 7 werkdagen een nieuwe maar toch even flink balen dit.
Er zitten mensen voor mijn deur te praten en ik voel me een soort van opgesloten in mijn eigen kamer. En ik heb echt geen zin in mensen, zeker niet in die mensen
Stuur je mij ook een PB? Leuk om FFâers te steunen en love hangende planten
Ja ik vind hem erg leuk!
Let niet op mijn kussens⊠Ben hard op zoek naar de perfecte nieuwe kussens.
Ik ben een paar weken bij mijn moeder tijdens de quarantaine en haar douchekop is al jaren zo verrot. Komt 1 minuut warm water uit en dan 10 minuten koud. Moet momenteel mijn haren onder de wasbak wassen. Normaal ben ik hier alleen een paar dagen per jaar maar ik kan zo niet leven wekenlang. Nu heeft haar vriend een douchekop gebracht die bij hem thuis lag. Ik wil het nu al uitproberen om zo eindelijk mijn haren normaal te kunnen wassen. Het is alleen half vier in de middag en heb al grote mensen kleren aan
Maar warm/koud water ligt niet aan de douchekop toch? Of mis ik nu iets?
Hahaha wij wonen volgens mij in dezelfde stad dus ik ben nu mega benieuwd welke buurt. Maar ik snap dat je dat niet gaat delen op een forum.
Omdat wietkwekerijen vaak stroom aftappen bedoelde ik.
Hebben jullie nog tips om te voorkomen dat mijn laptop op standby gaat? Het is de laptop van werk en ze hebben de mogelijkheid die tijd zelf aan te passen geblokkeerd. Moet nu elke 5 min de muis bewegen. Kan wel een loop van Epic Sax Guy ofzo op Youtube aanzetten (zonder geluid haha) maar denk niet dat ze daar zo blij mee zijn als ze dat zien
Mousejiggler.exe
Gebruikte ik altijd in de UB zodat ik niet uitgelogd werd na 20 minuten
Zie privebericht.
Thank you! Even kijken of ik dat ergens veilig kan krijgen. Mag niet zomaar programmaâs downloaden ivm beveiliging
Ik hoop het omdat het water uit de kraan van de wasbak wel normaal stroomt. Ik ga het uitproberen
Haha same.
Maar als mijn moeder dan normaal gesproken (nu niet,coronavirus) een dag oppast op ons kind en ik kom thuis uit mn werk dan heeft ze:
Ramen gezeemd
Alle was weggewerkt (gewassen, gevouwen,opgeruimd)
Gestofzuigd en gedweild
Pannenkoeken gebakken
Oja ik zag vlees in de vriezer dus ik heb ook nog even een stoofschotel voor morgen gemaakt
De kleine heeft 2x 2uur geslapen(lukt mij NOOIT)
Tuin onkruidvrij gemaakt
Oja en ik zag dat je een kapotte rits had dus gerepareerd.
Niemand wil op zn moeder gaan lijken, nou ik hoop dat ik ooit ook maar IETS in de buurt van mijn moeder ga komen op dat gebied
Oh dat is gek ja, zou zeggen dat het dan aan de thermostaat moet liggen maar als je toch een douchekop hebt liggen kan het geen kwaad om te proberen natuurlijk
Ik had hier ook last van, heb zoân kraan waarbij je warm en koud moet instellen. Bleek dat mijn kraan niet ver genoeg meer doordraaide en blokkeerde. Halverwege het douchen leek het net alsof mijn warme water op was en had ik alleen maar koud water. Nu ik een nieuwe kraan heb is het probleem opgelost!
Hopen dat bij de douchekop genoeg is, anders is de kraan misschien iets om naar te kijken.
Ik ben voor het eerst in twee maanden weer in staat geweest mijn eigen boodschappen te doen! Hallo onafhankelijkheid! Ben echt kapot nu, maar zooooo dankbaar. Dit is een mijlpaal