Wie ligt er nog steeds in bed? Ja, ik dus en geen zin om op te staan.
Men wil ineens gaan videobellen op werk?! Ja hallo dan moet ik mijn haar gaan wassen
Hahaha outrageous!
Echt een aanrader! Enjoy
Nou doe een catfishje en zeg dat je camera kapot is
Dochter gaat beeldbellen met Meester en wat kinderen uit de klas, een voor een mag ieder kind wat zeggen
Meester : hoe gaat het?
Kind : goed
En met de opdrachten?
Kind : goed
Al begonnen aan de weektaak?
Kind : ja
En dat x 10 hahahaha . Stelletje kletskousen
Ik heb ook niet eens meer zin om series te kijken.
Ik ging net boodschappen doen en er stond een 1,5 meter rij/vierkant omdat het niet meer in een rij paste voor de slager. Nou goed lijkt me, maar er kwam een hoogbejaard stel langslopen. En die vrouw kijkt ernaar en zegt “Dit gaat te ver. Doodziek word ik ervan”
Ehhh ja doodziek kan je er inderdaad van worden als je dat niet doet mevrouw…
Iemand ervaring met het wassen van een tweepersoons donzen dekbed in de wasmachine?
Ik ben later deze week jarig en hoewel ik het nooit echt vier ga ik wel altijd iets leuks doen met mezelf en wat ik allemaal had gepland kan natuurlijk niet doorgaan nu.
Anyway, 1 van de dingen die ik wilde gaan doen was suuuper uitgebreid shoppen. Had een hele verlanglijst en keiveel gespaard. Omdat ik ook wel van korting hou (duhh wie niet) heb ik de afgelopen 2/3 maanden al best wel wat dingen van mn wishlist online met korting gekocht. Die mocht ik alleen nog niet gebruiken/aantrekken van mezelf, want het was voor mn verjaardag bedoeld. Dus hoewel mn verjaardag sowieso wel een beetje gek wordt nu, kijk ik er heul erg naar uit om eindelijk die grote shopper met ‘verjaardagscadeautjes’ uit te pakken.
Dit klinkt superleuk! Geniet ervan. En alvast gefeliciteeeeeerd! <3
Geloof dat je dan het beste er tennisballen bij kan doen zodat het dons verdeeld blijft.
Ah laat me weten of het is gelukt!
Mijn lieve vadertje van 73 werkt als vrachtwagen chauffeur voor zuivel. Normaal werkt hij 3 dagen per week ‘voor de leuk’ maar sinds vorige week 5 dagen per week omdat het nu zo druk is. Maak me wel een beetje zorgen om hem maar hij zegt dat er bij laden en lossen echt helemaal niemand bij hem in de buurt komt en dat hij alles steeds goed ontsmet dus hoop dat hij niets oploopt. Ben ook wel een beetje trots op hem, zo hard werken (nog nachtdiensten ook) op de leeftijd
Ga m naar een stomerij doen! Hij past niet eens in de wasmachine
Wow, wat veel sleutels!
Ik ben thuis aan het werken en moet daarom ineens veel bellen met collega’s. Nou belde ik hiervoor echt nooit. Maar dan heb ik een normaal, prima verlopend gesprek en dan…moet je ophangen.
Ik: oké
Collega: oké…
Ik: Dan doen we het zo
Collega: ja oké
Collega: eeh ja zo dus dan
Ik: eehm succes met werken
Collega: ja, jij ook
Collega: oké
Ik: nou doei dan
Collega: eeh ja doei.
grote stilte tot eindelijk eens iemand durft op te hangen .
En dit meerdere keren per dag, soms bedenkt één van de twee nog iets en wordt dit hele ritueel opnieuw uitgevoerd. Voel me altijd zo awkward en vraag me nu echt af of dit aan mij ligt haha.
Ben voor het eerst thuis aan het werken, echt zo rustig op werk dat ik gewoon tussendoor Mocro Maffia heb gekeken en die serie van Monica
Ik vind het dus heel awkward om lessen te streamen en ondertussen soms iets te eten. Maar anders val ik zo om van de honger. :’)
Oooh wat leuk! Heerlijk groot raam. Beter neem je plantjes!