Haha ja het forum is ook mijn dagbesteding. Misschien moet ik ook maar gaan wandelen.
Pff ik had ook eerst echt honderden ideeĆ«n om uit te voeren tijdens deze ācrisistijdā, zoals een taalcursus, beginnen met het schrijven van een boek, fotoās uitzoeken, een fotoboek maken, meer lezen, grote lenteschoonmaak houden. En hoewel ik iedere avond en het hele weekend tijd heb, in tegenstelling tot normaal, heb ik nog helemaal NIETS uitgevoerd van deze plannen.
Net of alles 729292 x zo zwaar wordt als je verder niets te doen hebt. Heeft denk ik idd echt te maken met een ritme.
Ik werk overigens wel overdag maar begin mijn werk nu beetje bij beetje echt te verafschuwen
Geen tips dus. Wel herkenning.
Neeeeee, weer verhoging. Ik wil niet terug in isolatie, heb er al twee weken gezeten. Bah bah bah. Ik kijk even of het wegtrekt en anders bel ik morgen weer. Dit wordt mijn einde zo. Ik ben gewoon te hot, al weken. Ik baal echt heel erg. Kut kut kut. Hoe moet ik nog langer in zoān rotkamertje zonder contact met mensen
Ja ik zit ook thuis zonder werk. Ik probeer iedere dag rond dezelfde tijd op te staan. Ik heb een lijstje gemaakt met dingen in huis die ik wil doen, daarvan doe ik iedere dag 1 ding. Om de dag ga ik hardlopen en ik doe iedere dag wat oefeningen. Ik ben op zoek naar werk, dus ik besteed daar een uurtje aan en vanaf morgen wil ik ook een uur besteden aan Spaans leren.
Verder kijk ik heel veel Netflix en bel ik veel.
Ja maar ik ben bang dat ik jullie (want jullie zijn het grootste gedeelte van mn volgers) verveel ben me er sinds de vega-verwijder-situatie heel erg van bewust wat ik post en dat mensen daar ook iets van vinden
Ik vind kijken naar een sportende Karl leuk. (Terwijl ik lui mezelf volvreet op de bank)
Goede vraag; weet ik eigenlijk niet. In principe zou het niet uit moeten maken. Je zou je ChromeCast opnieuw in kunnen stellen (in je Google Home)?
Maar nu eet je wel vega, douze points
Nee doe!
neeeee haha!
(Heb geen idee over welke vega gate dit gaat, maar je stories hebben me nooit verveeld)
Ik zou ergens een wok kopen. Gewoon een soepketel lijkt me niet ideaal
You need a wok
Mag ik je ook volgen? Wat is je insta?
Fabrieksinstellingen resetten van de Chrome Cast misschien? Anders weet ik het helaas ook niet, sorry
Is goed 5 uur morgenvroeg onderaan de trappen dan
Iemand wilde me nu net volgen ben jij dat?
Ja alles voor de follow he
Kan prima hoor, gewoon het vuur niet te hoog zetten.
Nee
Bij mijn bestelling bij een supermarkt zat opeens zuurkool. Zo random. Ik bestel en eet helemaal geen zuurkool.