Hatsie ik wil ook je instagramvriend zijn, ik heet niet echt vuilnisglitter! Balen van die verhoging trouwens hoor.
Dat heb ik dus als ik foto’s met jouw vriend like en dan ben ik bang dat mensen denken wtf liked ze nu een vreemde jongen
Ja zeker! Maar dat vertel ik nu sowieso tegen iedereen natuurlijk
Anonimiteit bestaat niet, dus ik pleur het hier maar neer. Voor het idee haal ik het zo weer weg. Het is wel weer mooi geweest, mijn duim doet zeer
Heb sportbh’s van Panache. Superstevig en fijn! Je hebt ze met en zonder beugel. Koop ze normaliter altijd via annadiva.
Dm even je forum naam als je me volgt. Dan begint het niet al met verwarring
Aangepast
Omg ik kreeg hier een heel bijzonder beeld bij aangezien in mijn beleving temperatuur altijd wordt gemeten via de anus
Ieeeeh trauma’s uit mijn kindertijd dit. Heb dit als puber of volwassene echt nooit meer gedaan hoor.
Ik heb je ook een verzoek gestuurd!
A…W
Je spoiler doet het niet 
Ja maar mijn ritme is echt poep, ga rond 2u slapen, sta rond 11u op en hang maar een beetje op de bank. Serie kijken, beetje puzzelen en eten. 

Geen idee, ik heb het niet
Ja same! Zodra ik autonomie kreeg, ben ik het anders gaan meten.
Ik kom hierdoor serieus niet van mijn jetlag af. Doe geen eens moeite, leef nog steeds als Panamenian.
Dit is gewoon precies mijn leven atm! Ik vind er echt geen bal aan en merk dat ik weer steeds depressiever aan het worden ben.
Ja shit nou ben ik te laat haha
Me 2 heb echt t gevoel dat ik al 5 maanden geen mensen meer heb gezien terwijl t is pas week 2. Volgend jaar ga ik die hard 5 mei vieren.
Ik wilde hier heel enthousiast cinco de mayo typen maar besef net dat jullie Bevrijdingsdag vieren dan.
Reden te meer om margerita’s te drinken