Wat je even kwijt wil #35

Oh hahaha :joy::joy: dan stuur ik je even een dm

Omg ik wil jou ook volgen. Als je je dan dood verveeld kun je nog altijd live gaan preken!

1 like

@Karl_Lagerfeld wat is de vega verwijder situatie

heerlijk dat ik zo’n motivator ben

1 like

Nou @Luzarl had ooit in een topic gezegd dat ze mensen had verwijderd van instagram omdat die mensen vlees aten en dat wilde ze niet zien. En toen at ik nog vlees en dat vond ik jammer dat ik daarom verwijderd was

1 like

Als alles het weer doet bij T-Mobile (denk dat het niet zo lang meer gaat duren), kun je de DNS later weer wijzigen naar de oude DNS-servers:

• 84.241.227.81
  • 84.241.227.82

En dan zou je kunnen kijken of je Chrome Cast het ook weer doet!

Ohhhh jaaaa I remember

Naar aanleiding van deze post:

Ik vind het zo moeilijk wanneer je 112 moet bellen he. Bijv. laatst waren er mensen vuurwerk van hun balkon aan het afgooien en toen belde ik de normale politie. Die waren toen een beetje boos dat ik niet meteen 112 had gebeld. Maar 112 bellen voelt al snel alsof het niet mag of zo?

1 like

Over sporten en motivatie gesproken?
Waar kopen jullie goede sport bh’s die comfortabel zitten?
Ik zou het fijn vinden als mijn tetten na één rondje rond de kerk niet op mijn rug hangen, maar ik hoef ook geen harnas waar ik rode striemen van krijg.

Oke dan ga ik morgen weer los denk ik

1 like

Decathlon

1 like

Oh ik heb je insta al vaker gezien, maar ik heb nog niet gevraagd of ik ook mag volgen. Dus…mag ik je ook volgen?

@Karl_Lagerfeld mag ik jullie ook volgen op insta? :blush:

Allemaal ellende die Corona crisis, maar ik ben zojuist geprikt door een mug in m’n gezicht… Het is elk voorjaar weer afwachten hoe erg mij allergie opspeelt, dus wie weet wordt ik morgen wakker als een monster.

Scheelt dat ik toch niemand zie.

1 like

Ah fijn!! Ja, gebruik toch maar voor de zekerheid de DNS die achterop je modem staat haha!

1 like

Ik vind die van de hema toppie. Lekker stevig en ze drukken de boel ook niet zo plat.

Deze

1 like

Ik kan er echt niet over uit dat jullie ook nog gewone namen hebben. Ik voel me net een kleuter die haar juf tegenkomt in de supermarkt

34 likes

Wacht maar tot je het halve forum op insta hebt en niet meer weet wie wie is maar je wel alles over hun leven weet.

26 likes

Jaaaa zeker! Voeg me maar toe

1 like

Ja klopt. Of als iemand vraagt wie al die meisjes zijn die je volgen en rare dingen reageren op je foto’s :woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3:

9 likes