Wat je even kwijt wil #35

Ik denk dat ik vanwege mijn studie wel heel makkelijk te herkennen ga zijn voor mensen. De verwarring is dus wellicht niet wederzijds

1 like

Ik wou onder jouw tas foto reageren "Yo vriend van ‘naam’ ik ben 2 april jarig ‘kuch’ givenchy anti gona mini ‘kuch’ "
Maar toen dacht ik nee is creepy die dude heeft geen idee wie ik ben

1 like

Mijn kluts is nu al vaak kwijt. Of non existent. Dat denk ik

1 like

Ja jawel weet ie wel want ik ‘ken een meisje die Grieks is en sommige grieken doen dus azijn in hun tzatziki en andere niet!!!’

12 likes

Is aangevraagd! Mijn naam begint met een J en eindigt op 87.

1 like

Zo echt! Ik speelde echt úrenlang Capture the flag met mijn broer. Weet alle wapens ook nog te liggen :ok_hand:t2:

Mijn naam is hoe Amerikanen meermaals mijn naam hebben verbasterd, en wat zo is geworden tot mijn eeuwige bijnaam, waardoor niemand me meer aanspreekt met mijn echte voornaam.

Je hebt hem hopelijk wel verteld dat de Griek die jij kent er geen azijn in doet he!!

1 like

Shit, nu heb ik 37,9. Ik zit obsessief te tongen met mijn thermometer in de hoop mijn temperatuur omlaag te krijgen.

4 likes

Hatsie ik wil ook je instagramvriend zijn, ik heet niet echt vuilnisglitter! Balen van die verhoging trouwens hoor.

Haha zo herkenbaar!

@Karl_Lagerfeld @Hatsmetflats mag ik jullie ook volgen?

1 like

Dat heb ik dus als ik foto’s met jouw vriend like en dan ben ik bang dat mensen denken wtf liked ze nu een vreemde jongen

Ja zeker! Maar dat vertel ik nu sowieso tegen iedereen natuurlijk

1 like

Anonimiteit bestaat niet, dus ik pleur het hier maar neer. Voor het idee haal ik het zo weer weg. Het is wel weer mooi geweest, mijn duim doet zeer

8 likes

Heb sportbh’s van Panache. Superstevig en fijn! Je hebt ze met en zonder beugel. Koop ze normaliter altijd via annadiva.

Dm even je forum naam als je me volgt. Dan begint het niet al met verwarring

Aangepast

Omg ik kreeg hier een heel bijzonder beeld bij aangezien in mijn beleving temperatuur altijd wordt gemeten via de anus

2 likes

Ieeeeh trauma’s uit mijn kindertijd dit. Heb dit als puber of volwassene echt nooit meer gedaan hoor.

Ik heb je ook een verzoek gestuurd!

A…W