AH stuurt naar elke winkel van die muntjes! Wij gooien ze in een bakje op servicebalie.
Een voetenbadje met soda. Elke dag. En proberen om een stukje afgeknipt wettenschijf onder je nagel te duwen in dat hoekje. Zodat je nagel iets naar boven groeit. Ik zou niet gaan porren (zeg ik nu die eergisteren heel haar teen heeft gemolesteerd want ik zit met hetzelfde )
Mijn vriend heeft geloof ik een nieuwe functieomschrijving en dat is gewoon de hele dag zijn digibete collega’s door alle online agenda’s, vergaderingen en videomeetings heenloodsen. Echt hilarisch al die gesprekken die ik hoor. ‘Klik nu op leave meeting. Leave meeting. Linksboven, leave meeting.’
Nu dat ik dagelijks thuis sport en aan hardlopen doe word ik opeens heel actief op instagram en volgens mij ben ik heel irritant, maar nu dat ik niet meer met andere mensen sport kan ik wel schaamteloos foto’s van mezelf maken en m’n aspiraties om fitness channel te worden realiseren
(en ik blijk gewoon ijdel, dat ook)
Oh ik wil je wel volgen en van die ultra enthousiasmerende comments posten .
Hahaha kom maar, ik stuur je wel even een dm
Ik kan opeens niet meer scrollen op m’n touchscreen, what dissss
Ik heb het nog niet gedaan haha maar nee die split ga ik niet doen. Ben soepel maar niet levensmoe.
Oh jezus zo hang ik ook met klanten aan de telefoon, schijtirritant. Van collega’s neem ik het scherm over, of laat ik lekker mijn scherm overnemen hoppa. Ben blijkbaar wel zo digibeet dat ik niet helemaal correct weet hoe mijn scherm te delen, want laatst deelde ik blijkbaar mijn audio er ook bij (dus alle geluiden in mijn woonkamer)
@Kurisu ik wil je ook volgen! Heb inspiratie nodig om weer fit te worden. Ik heb net mijn fitbit weer onder het stof vandaan gehaald en zag in de app dat ik in twee jaar tijd 10 kilo ben aangekomen
Is er geen insta topic ofzo? Ik heb echt niksss te doen dus als ik jullie allemaal ga volgen kan ik in ieder geval doelloos scrollen en liken.
Wat kut. Ben je wel weer een beetje hersteld van je wandeltocht gisteren? Beterschap
Haha jaa dat is er in het members only topic.
Het was een fietstocht hahaha. Nee, ik denk dat dit de nasleep is. Ik vind het echt zo stressvol allemaal. Maar goed. Komt vast wel goed
Haha, sorry kan me voorstellen dat het stressvol is, hoop dat je vanavond fijn kan chillen met je online FFborrel.