Ik heb 3 jaar geleden mijn scooter verkocht en deze dagen mis ik dat ding zoooo erg. Lekker rondjes rijden over de dijk met dit weer en even het werk achter laten.
Heb gister pompoentaart gemaakt en hij is zooo lekker! misschien niet helemaal het seizoen maar ach
Wat ben ik blij dat ook deze man 1,5m afstand van iedereen moet houden en beroepen met fysiek contact niet uitgevoerd mogen worden. Is het allemaal nog ergens goed voor.
âBeroepâ met een ton zout overigens.
Mijn vriend loopt einde van de middag steeds te lanterfanten en niet echt meer te werken. Dan wilt hij stoppen rond 17:30 maar dan opeens is het druk en moet hij nog van alles doen. Maar ik wilde nog even samen naar buiten maar dan eten we ook weer zo laat. Ook al boeit dat nu toch ook niks want er hoeft geen sprake van ritme meer te zijn.
Nog meer liefhebbers voor de zoomlink voor de party van vanavond om 20:00??
Ben echt zo in mân nopjes met de nieuwe gratis albums die Nine Inch Nails vandaag hebben uitgebracht.
Yessss
Ben die instastories over âiemands moeder heeft vier zonenâŠâ ook echt zat. Is dat een soort nieuwe kettingbrief?
Nou ze waren op gelukkig hadden ze een doosje maar ik ben zoân slapjanus dat mân armen er helemaal van trillen lol
Vond het wel een ervaring trouwens zo in de supermarkt, ik doe altijd op top speed boodschappen maar nu moet ik constant wachten en even serieus je kunt toch niet fatsoenlijk door die paden heen op anderhalve meter afstand?!
Ik word al sinds 5 dagen om 4 uur moe terwijl ik gewoon 8 uur slaap(gisteren zelfs 9) per nacht slaap?? Normaal doe ik super veel op een avond, maar nu heb ik niet eens energie om een boek te lezen.
Ik wil vanavond om 9 uur naar bed, maar ik kan me niet voorstellen dat het het oplost.
Ja is goed
kun je op zoom iedere keer een nieuwe naam kiezen? Of kies je een x je gebruikersnaam en zit je er dan aan vast?
Ik heb bij mijn pa/zijn vriendin in de tuin gezeten en wat was dat lekker Grote goede tuin om afstand te kunnen houden tijdens het praten en later kon ik windstil in een hoekje zitten terwijl zij hun ding gingen doen. Primaaa
Zoân stom raadsel dat je dan âmoetâ delen als je de oplossing fout hebt.
De zoon heet Iemand. âIemands moederâŠâ
Wat. Dat is de naam van de 4e zoon Achter die zin staat namelijk geen vraagteken, maar een punt.
Mijn moeder stuurde via whatsapp een filmpje van een moeder die haar dochtertje vertelt dat KFC en macDonalds enzo allemaal dicht zijn en de deliveries ook en dat ze nu moet eten wat haar moeder kookt en mijn vader en zusje en ik gaan zo slecht op dat filmpje. Echt alles kut, dat zoân moeder dat filmt, dat iemand nooit zelf kookt, dat kind dat een manipulatieve fake cry doet. Zit me helemaal druk te maken om zoiets stoms.
Ik ben gestoken door een mug???
Kerkdiensten tot 30 personen zijn toegestaan⊠Wie gaat er mee naar de kerk.