Haha, en dan vanavond laat nog een mailtje sturen zodat het ook nog eens lijkt alsof je extra lang hebt doorgewerkt!
Dat zou helemaal ongeloofwaardig zijn in mijn geval
Wow ik sta op het punt om na 13 jaar bloggen en websites bouwen mijn website op te zeggen en vind het moeilijk dan ik dacht want einde van een tijdperk.Biecht waar omg reacties op mogen: dit domein heb ik sinds 2013 en van sommigen die tegelijk begonnen zijn weet ik dat ze echt leipe producten telkens cadeau krijgen om te promoten en ben ik best jaloers op, terwijl ik zelf echt soms maanden niet geblogd heb, de blog klein is gebleven en ik blij ben dat ik mijn leven tijdens mijn studententijd niet gedeeld heb want privacy maar ach zou ook wel gratis producten willen
Hallo, je dropt hier een heel verhaal over een blog zonder link??
Wacht even. Kun je tegenwoordig bellen met je afstandsbediening?
Same haha wat een vent
Haha nee joh. Ik belde voor mijn afstandsbediening die deed t niet. Maar door deze quarantaine kan ik okk niet meer normaal typen en is mn zinsbouw naar de klote
(Smoesjes, dit was altijd al zo)
Haha wil hem best droppen maar alle content staat ook al 6 maanden op onzichtbaar
Ik heb 3 jaar geleden mijn scooter verkocht en deze dagen mis ik dat ding zoooo erg. Lekker rondjes rijden over de dijk met dit weer en even het werk achter laten.
Heb gister pompoentaart gemaakt en hij is zooo lekker! misschien niet helemaal het seizoen maar ach
Wat ben ik blij dat ook deze man 1,5m afstand van iedereen moet houden en beroepen met fysiek contact niet uitgevoerd mogen worden. Is het allemaal nog ergens goed voor.
āBeroepā met een ton zout overigens.
Mijn vriend loopt einde van de middag steeds te lanterfanten en niet echt meer te werken. Dan wilt hij stoppen rond 17:30 maar dan opeens is het druk en moet hij nog van alles doen. Maar ik wilde nog even samen naar buiten maar dan eten we ook weer zo laat. Ook al boeit dat nu toch ook niks want er hoeft geen sprake van ritme meer te zijn.
Nog meer liefhebbers voor de zoomlink voor de party van vanavond om 20:00??
Ben echt zo in mān nopjes met de nieuwe gratis albums die Nine Inch Nails vandaag hebben uitgebracht.
Yessss
Ben die instastories over āiemands moeder heeft vier zonenā¦ā ook echt zat. Is dat een soort nieuwe kettingbrief?
Nou ze waren op gelukkig hadden ze een doosje maar ik ben zoān slapjanus dat mān armen er helemaal van trillen lol
Vond het wel een ervaring trouwens zo in de supermarkt, ik doe altijd op top speed boodschappen maar nu moet ik constant wachten en even serieus je kunt toch niet fatsoenlijk door die paden heen op anderhalve meter afstand?!