Wat. Dat is de naam van de 4e zoon Achter die zin staat namelijk geen vraagteken, maar een punt.
Mijn moeder stuurde via whatsapp een filmpje van een moeder die haar dochtertje vertelt dat KFC en macDonalds enzo allemaal dicht zijn en de deliveries ook en dat ze nu moet eten wat haar moeder kookt en mijn vader en zusje en ik gaan zo slecht op dat filmpje. Echt alles kut, dat zoân moeder dat filmt, dat iemand nooit zelf kookt, dat kind dat een manipulatieve fake cry doet. Zit me helemaal druk te maken om zoiets stoms.
Ik ben gestoken door een mug???
Kerkdiensten tot 30 personen zijn toegestaan⊠Wie gaat er mee naar de kerk.
Ja bizar he. Ik zou me kapot schamen ipv dit trots te laten zien. Maar volgens mij is afhalen in Amerika veel nomaler ofzoâŠ
Mega belachelijk dit!!! Maar wil best met jou naar de kerk
Hoop dat ze een beetje toffe muziek draaien.
@Briseis @FrozenFlame Ohhh joh. Ik dacht dat dit de klassieke âjantjeâs vader heeft drie zoons: kwik, kwek enâŠâ was. Vroeg me al af waarom zoveel mensen hem fout hadden.
Yep⊠ik word er ook bloedchagrijnig van.
Het antwoord is trouwens âWatâ . Voor iedereen die zich toch ergens genoodzaakt voelt om te reageren⊠Dan ben je iig vrij om het NIET TE HOEVEN DOORSTUREN!
Ik kon gewoon mijn naam aanpassen bij mijn profiel
Gefeliciteerd en gefeliciteerd!! Dubbelop vandaag.
Ga je me dan leren dansen?
Soieso!
Mag ik preken?
Kut mân hooikoorts is losgebarsten en ben bang dat ik nu nooit meer naar buiten mag Wilde eigenlijk nog ff chipjes kopen vanavond maar dan word ik vast als paria behandeld als ik per ongeluk 1 keer nies.
Jaa jij bent onze back up voor t geval de politie binnenkomt.
Ja! Ik twijfel nog maar lijkt me wel leuk haha
Ik ben benieuwd hoe de inhoud van zijn koelkast eruit ziet dan. Wellicht een ideetje voor een nieuw topic? ââhetshowjekoelkast-topicââ
haha nee geintje hoor
Echt wat een moment om hierover te beginnen. In deze fucking tijden. En net nadat ik het nieuws had aangekondigd. Wtf man. Ik was zo goedgezind en nu is mijn humeur helemaal omgeslagen. Fucking idioot.