Ik snap het niet? What happened?
Ik ook. Ogen uit mn kop janken
Ja de mensen die spreken, zijn vader, broers, bergwijn, vd beek en frenkie de jong zitten ook allemaal met natte ogen. Vind t echt een mooie aflevering
Ik heb net met mijn oma gebeld. Vond ze leuk
Echt zo lekker rustgevend die muziek van Lindsey Stirling
Ik heb 1 fles wijn op en we hadden onze eerste e-apero.
Mijn opa belt net op dat hij wil dat ik mijn nieuwe auto ga terugbrengen naar de garage omdat hij wat kwaaltjes heeft, maar ik durf dat echt niet die mensen waren al echt stug
Vet toevallig, ik luister net Lindsey Lohan.
Echt een bop, Rumors.
Even opgezocht wat dat ook alweer voor nr was, maar mijn voorkeur gaat toch naar Stirling
Wow dat nummer is trouwens uit 2004, goeie ouwe tijd
Wow, dit nummer heb ik ook al jaren niet meer aan gedacht.
Even weer opzetten, hoor.
Im tired of rumors starting, Iām sick of being followed, im sick of people lying, saying what they want about me
Why canāt the back up off me, why canāt they let me live
Ik mis mn opaatje. Normaal gesproken ga ik elke week langs.
Voor alle corona perikelen was ik zelf ziek, en ben ik ook al niet geweest.
Hij is 93, dementerend en van bellen raakt hij erg van streek en in de war en dat wil ik hem ook niet aan doen. Maar nu heb ik hem dus al 6 weken niet gezien of gesproken , en dat zal nog wel een tijdje duren ook
Oh, dit is niet naar iemand hier gericht hoor! Gewoon effe aan het ventileren nadat mijn vader over iets begon aan de telefoon.
Ik heb een halve fles wijn op en ga nu oogappels kijken
Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe laptop en daar wilde ik bepaalde software (die ik netjes gekocht had) op downloaden. Nou ben ik daar niet echt goed in, het duurde een paar uur voor ik het voor elkaar had en ik raakte behoorlijk gefrustreerd, maar uiteindelijk is het wel gelukt.
Maar de tijd op mijn laptop klopte niet, die heb ik vandaag even aangepast en nu kan ik dat programma niet meer gebruiken omdat mijn licentie verlopen is omdat de tijd van mijn laptop is aangepast?! Op ƩƩn of ander forum van Avid vond ik in het Engels instructies over wat je dan moet doen, maar daar snapte ik ook echt helemaal niks van dus dat lukte ook niet. Toen dacht ik ik verwijder gewoon het hele programma van mijn laptop en download het opnieuw, maar nu krijg ik weer die melding. Ik ben echt in staat om mijn laptop het raam uit te gooien ofzo. En ik kan ook niet iemand vragen om even met me mee te kijken want corona enzo
Ben je al terug in Nederland?
Echt precies hetzelfde hier! Zit er helemaal klaar voor
Ik zou het fijn vinden als mn oren en neus maagd blijvenā¦
Wie haar oma deed nou aan Wordfeud?
Ik weet niet of ze nog een maatje wilt?