Wat je even kwijt wil #35

Why can’t the back up off me, why can’t they let me live :musical_note:

1 like

Ik mis mn opaatje. Normaal gesproken ga ik elke week langs.
Voor alle corona perikelen was ik zelf ziek, en ben ik ook al niet geweest.
Hij is 93, dementerend en van bellen raakt hij erg van streek en in de war en dat wil ik hem ook niet aan doen. Maar nu heb ik hem dus al 6 weken niet gezien of gesproken , en dat zal nog wel een tijdje duren ook :slightly_frowning_face:

3 likes

Oh, dit is niet naar iemand hier gericht hoor! Gewoon effe aan het ventileren nadat mijn vader over iets begon aan de telefoon.

Ik heb een halve fles wijn op en ga nu oogappels kijken :+1:t2:

1 like

Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe laptop en daar wilde ik bepaalde software (die ik netjes gekocht had) op downloaden. Nou ben ik daar niet echt goed in, het duurde een paar uur voor ik het voor elkaar had en ik raakte behoorlijk gefrustreerd, maar uiteindelijk is het wel gelukt.

Maar de tijd op mijn laptop klopte niet, die heb ik vandaag even aangepast en nu kan ik dat programma niet meer gebruiken omdat mijn licentie verlopen is omdat de tijd van mijn laptop is aangepast?! Op één of ander forum van Avid vond ik in het Engels instructies over wat je dan moet doen, maar daar snapte ik ook echt helemaal niks van dus dat lukte ook niet. Toen dacht ik ik verwijder gewoon het hele programma van mijn laptop en download het opnieuw, maar nu krijg ik weer die melding. Ik ben echt in staat om mijn laptop het raam uit te gooien ofzo. En ik kan ook niet iemand vragen om even met me mee te kijken want corona enzo :face_with_symbols_over_mouth:

Ben je al terug in Nederland?

Echt precies hetzelfde hier! Zit er helemaal klaar voor

1 like

Ik zou het fijn vinden als mn oren en neus maagd blijven…

Wie haar oma deed nou aan Wordfeud?
Ik weet niet of ze nog een maatje wilt?

Oooh gelukkig. Ik dacht dat ik alweer een of andere moderne ontwikkeling had gemist.

1 like

Hoop zo dat het goed gaat met de FF’er Van vanmorgen (ik tag bewust niet). Zit er al de hele dag mee in mijn hoofd. :heart:

19 likes

Ik heb de garage gegoogeld en nu komen er wel enkele slechte resencies naar boven(maar wel verdeeld over de jaren).

Pfff wat moet ik doen. :frowning: Ik wil niet daarheen en met mijn lieve opa daar ruzie moeten maken.

@Chesirecat

1 like

Lieverd zie het als het enige beetje sensatie wat je kan krijgen deze tijden. Het leidt je dan misschien wel af van de corona!

Ja mijn oma! Ze vindt nieuwe mensen altijd leuk. Ik zal je haar naam even sturen.

1 like

Jezus hij is gewoon nog kutter dan ik dacht.

1 like

Wie heeft er nog tips voor tiener series of films ala Godsip Girl, Mean Girls enz.
Ik heb veel al gezien. Videoland of Netflix, en geen andere taal dan NL of Engels haha. Wil niet hoeven lezen :joy::joy::joy:

Ik had gister echt een off day met thuiswerken, oftewel geen ruk uitgevoerd. Maar vind het best gezellig dat nu in te halen, met muziek en een glas wijn (en ben nog best productief ook).

3 likes

Costa op Netflix? Wel lekker fout.

2 likes

Vrije teugels vond ik heel leuk, lekker niet nadenken. (Is een kinderserie over paarden maar whatever)