@MrsCarr heel erg veel sterkte voor jullie allemaal <3
@Issaaa is er niet iemand die gist op kan sturen? Ik heb zelf alleen nog een oud zakje gist in huis waarvan ik vermoed dat het dood is, maar er is misschien iemand anders die dat nog wel kan doen? Gist kan prima in een envelop denk ik zo
Er is een app waarmee je online kan werken en iemand anders (een vreemde) werkt dan ook online.
Weet iemand hoe dit heet want ik heb dit echt nodig. Ik doe niks en moet nog wel even.
Wat ontzettend verdrietig… Heel veel sterkte
Ach lieve schat. Ik heb vaak aan je gedacht de afgelopen dagen. Wederom, vreemden op het internet zijn in gedachten bij je en als we ook maar iets kunnen doen, hoe onbenullig ook, we zijn er.
Ahw het was jullie zo gegund! Heel veel sterkte❤
Focusmate?
jaaa dankje!!!
@MrsCarr Ah wat verdrietig… ik heb veel aan jou gedacht de afgelopen dagen. Hoe je je verhaal hier neerschrijft… Ongelooflijk gewoon. Ook al ken ik je niet, het is duidelijk wat voor een ongelooflijk krachtige vrouw jij bent. Heel veel sterkte en moed voor jou en je gezin
Ik ben weer nog zieker… Kotsen, koorts. Maar omdat het dus een longontsteking is, en mijn zuurstofgehalte nog wel oke is, kunnen ze nu verder niks doen, omdat ze ook niks aan corona kunnen doen.
Kunnen jullie mee duimen/bidden/mediteren/law of attraction uitvoeren? Want het begint een beetje naar en ook eng te worden, ook met mijn andere medische dingen.
Mijn zuurstofgehalte wordt goed in de gaten gehouden, maar dat is nu even alles wat kan.
Ik heb hier nog wel wat zakjes liggen die ik kan opsturen naar je?
Wat vervelend dat je weer ziek bent zeg. Veel sterkte, ik duim voor je!
Ik heb gewoon spierpijn van gisteren mijn boodschappen tillen hahaaaa
Wat wel chill is dat de cassieres bij de Aldi nu eindelijk die boodschappen fatsoenlijk doorschuiven en ik niet half over die kassa moet klimmen.
Ik begin steeds meer voordelen te zien.
Ah nee wat vervelend. Sterkte!
Door het videobellen de hele dag vraag ik me steeds vaker af ik via collega’s in contact sta met mensen van dit forum. Ik heb vooral mannelijke collega’s, dus dan via de partner. Zelfde geldt voor mijn man. Misschien zit ik onbewust in jullie huis
Ah wat rot, beterschap!
Oh nee, shit man!! Wat erg. Ik leef heel erg mee. Hier zijn geen woorden voor. Shit. Hele dikke virtuele knuffel voor jou. Ik ben trots op jou en op hoe je je, ondanks alles, zo sterk houd. Ik hoop dat je goed opgevangen kan worden. Je mag altijd een berichtje sturen. Ik ben bijna gecertificeerd als geestelijk verzorger, en ik ken mensen die dat helemaal zijn. Mocht je daar behoefte aan hebben, zeg het dan! Je mag dan altijd bellen.
Heb je ook een adres waar we kaartjes naar mogen sturen?
Heel veel liefs!!
Super lief! Kan ik je een soort prive bericht sturen op het forum?